30
Iul
15

TRIST


PartizanDin nou un meci slab. E limpede, e greu să faci echipă peste noapte, n-ai cum să arăți ceva când stai în câțiva jucători care n-au apucat să joace împreună decât un foarte scurt timp. S-a văzut, parcă, ceva mai multă determinare, dar numai atât e prea puțin. Jocul suferă mai ales la capitolul omogenitate, singurele reușite apar în urma unor numere individuale, nu ale unor combinații. Nu remarc trasee, automatisme idei. O echipă ștearsă, fără personalitate, una oarecare din Liga I…

Știu, se pierd bani mulți, dar ”Europa League” mi se pare suficient, mai pe măsura valorii Stelei lui Rădoi. UCL e o pălărie prea mare la ora asta. Să ajungi, cu chiu cu vai, în grupe, ca să fii ciuca bătăilor, chiar că n-ar avea rost. Trist, dar asta e!

6 Responses to “TRIST”


  1. 1 Ovidiu
    Iulie 30, 2015 la 08:40

    Si ce optimisti eram amandoi! Acu’ ne-am dezumflat amandoi 😀

  2. 2 Sam Murray
    Iulie 30, 2015 la 10:17

    Eu nu m-am dezumflat (deși vreo 4-5 kile ar merge…), am rămas la fel de dezamăgit de mersul lucrurilor, așa cum sunt din iarnă încoa`. Dar rămân optimist. Daca nici GgB nu reușește să ne pună pe butuci, înseamnă că suntem tari, bre! 😉

  3. 3 Lucky
    Iulie 30, 2015 la 14:53

    Pai ce, Toshiro, aveai alte asteptari? Asta ne e nivelul, nu am jucat prost, am jucat la valoarea noastra. Daca avem sansa, ne calificam, daca nu, nu.

    Sunt de acord: o evolutie in Liga Campionilor, in ipoteza unei calificari, nu ar putea fi decat rusinoasa, am lasa o imagine absolut dizgratioasa, n-ar profita decat persoana care si-ar umfla buzunarele, managementul ar fi la fel de infect si pe viitor. Mai bine in Europa League. Si mai bine, nicaieri, poate se trezesc unii si vad ca politica „dupa ureche” are limite si consecinte.

    Oricum, la ce nivel e in Romania, indiferent de incompetenta manageriala a Stelei sau de prezenta nociva a lui Becali, titlul nu poate fi pierdut. Doar ca nu mai are niciun farmec.

  4. 4 Sam Murray
    Iulie 31, 2015 la 10:19

    Eu am fost întotdeauna fan al fotbalului iugoslav. Și se pare că nu numai eu, atâta vreme cât marile echipe ale lumii au mereu jucători din ceea ce a fost cândva Iugoslavia. E motivul pentru care dubla cu Partizan am considerat-o dificilă, chiar dacă nu credeam ca Steaua să se împiedice de ei. În ultima vreme, jocurile proaste sunt cele cu echipe modeste, așa cum a fost în returul campionatului trecut. Și uite că s-a repetat meciul prost cu campioana Slovaciei. Putea ieși mai rău, putea ieși mai bine, știi, chestia cu ”golurile contează”. Ca să nu mai vorbim de senzația de antrenament în Antalya…
    Returul va fi diferit. Cu spectatori în tribune, cu Partizan atacând, cu măsuri sporite de siguranță în apărare, cu 1-2 contra-atacuri reușite am putea avea parte de minunea de la Belgrad. Totul depinde, vai, de reușita acțiunilor individuale, că pe altceva nu mă pot baza. Și să n-avem surpriza absenței lui Varela…
    Aseară am văzut din nou ce înseamnă o echipă schimbată din temelii. Ca și Steaua, ASA are un lot remaniat masiv. Rezultatul? Francezii au învins clar. Cele trei splendide goluri au răzbunat marile ratări din situații mult mai clare. Și ce-ar fi fost dacă Hamouma ar fi înțeles mai devreme de min.70 că joacă la St.Etienne, nu la ASA? Că, până atunci, stricase nonșalant câteva ocazii rarisime…

  5. 5 Ovidiu
    Iulie 31, 2015 la 10:36

    Vad ca savurezi infrangerile altora, asa ca n-ar trebui sa-i critici pe altii care fac la fel.

  6. 6 Sam Murray
    Iulie 31, 2015 la 12:07

    Iar citești în grabă… Ți se pare că savurez înfrângerea ASA? Am scris eu pe undeva ”Allez les verts, allez les stephanois”? N-am vrut decât să arăt că, la fel ca în cazul Stelei, schimbarea aproape completă a echipei a făcut din ASA o echipă și mai slabă decât era. Să mai fi avut și un patron ca Becali, acum erau pe făraș. Saint Etienne e o echipă destul de modestă, dar a dominat clar. Ratările uriașe din prima repriză mi-au adus aminte de cele trei meciuri pierdute de Steaua la mureșeni și am crezut că se va repeta istoria. Pe Hamouma l-aș fi schimbat după 20-25 de minute. Și, culmea, el a fost cel care a decis definitiv calificarea, prin două șuturi magnifice. Totuși coronița o primește primul gol, al negrului, probabil golul zilei în Europa…

    P.S. Am intrat pe site-ul St.Etienne și am citit despre Romain Hamouma, care a primit nota 7 din 10: ”Fără nicio îndoială, el este omul serii. A înscris de două ori prin superbe lovituri de la distanță. Fostul jucător al lui Caen e un veritabil mister, pentru că îi e suficientă o jumătate de secundă pentru a avea o sclipire de geniu și să ne ofere goluri neașteptate. Uneori foarte individualist, comportamentul său agasează. Dar marcând astfel de goluri în weekend-uri, va fi repede iertat, asta-i sigur!


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


