26
Iul
15

BAMBILICI


radoiE greu să fii fin… Finu` Mirel și finu` Massimo au cam băgat-o pe mânecă. Nașu le-a promis marea cu sarea, iar ei tre` să joace cu Carp, Enceanu, Grădinaru și Mihalcea. Noroc că nici CFR-ul nu mai e ce-a fost, doar Balaj a mai rămas om de bază. Pe-ăștia cred că-i băteau și Inverness.  Numai că Steaua, cu Iancu și Tahar, cu Neagu și Hamroun n-a fost în stare. Și-uite-așa ajunge omu` să aprecieze până și returul cu slovacii…

Facem noi haz de necaz, da` treaba-mi pare groasă. Tare mi-e că, acu`, la-nceput de campionat, infirmeria-i cam plină la Steaua, dacă băieții nu rezistă ritmului de două meciuri pe săptămână. Nu știu ce și cum, de-aia nici nu-i acuz pe fini că au băgat aseară commando-ul căpitanului Niță, sigur că meciul cu partizanii impunea, poate, un meci de antrenament cu mândria Arghialului. Bine, dar ăia de-au jucat aseară nu sunt schimbul de nădejde, viitorul de aur, speranța în hegemonie? Nu trebuiau să mănânce jar și să-i arate lu` nea Gigi că nu risipește dota fetelor pe niște pezevenchi? Acu-i înțeleg și pe ei, că mulți nu se știau decât de la miuțe și de la ”măgăruș”, da` or`ș`cât… Că doar aveau steaua pe piept, aia-n opt colțuri cu care ne-a procopsit patronu`…

Bre, nici haita, cu bizonul Gonoree-n frunte, nu joacă mai bramburit ca unșpele-aruncat în luptă de comandanții armiei roș-albastre. Da` dacă bara aia din final era un picuț mai sus? Era tristețe maximă, v-o zice moșu`… Așa mai am puterea să râd, să mai trag speranță că miercuri se schimbă kalimera, că Stanciu, Chipciu sau Breveld mai prind câte-un șut de-ăla, că Tadé ne mai dă emoții cu-n penalty, că Toșca n-o mai pasa precis la adversar, să-mi stea inima-n loc… Bine,  Da` voi osu` când îl puneți, băieți?  Da` fotbal când vedem și noi, Mirele? Că de bambilici ne-am cam săturat!

 

2 Responses to “BAMBILICI”


  1. 1 Ovidiu
    Iulie 27, 2015 la 13:40

    daca ai tai joaca bambilici, ai mei nici la bambilici nu se pricep. sper sa trecem pe plus vara asta 😀

  2. 2 Eu
    Iulie 27, 2015 la 23:40

    imi retrag pronosticul cu astra. toate echipele sunt la fel de basite si penibile, asa ca un pronostic nu isi are rostul.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


