11
Mai
15

Capul sus!


capul susMeciul ASA-ei de la Mediaș l-am urmărit mai mult de curiozitate – să văd și eu cum mimează gazdele că joacă. Nu m-am așteptat să fie un meci pe bune, dar uite ce-a ieșit… Prima înfrângere a leaderului-surpriză părea că aduce lucrurile la normal. Uitasem de Steaua. Uitasem că joacă acasă. Uitasem că joacă împotriva uneia din cele mai slabe echipe a campionatului. Și știți și voi ce-a fost până acum. Meci identic cu atâtea altele: dominare sterilă, bâlbe, chifle, alea-alea… Fotbal de duzină pe care mulți sunt tentați să pună ștampila ”blat”. Nu, bre, e doar neputință…

La așa parodie de fotbal, așa arbitraj. Uluitor exhibiționismul colțescului, care s-a vrut vedeta meciului. Și a reușit. Hai, mai greșești o dată, de două ori, oameni suntem, dar așa? Desigur, Steaua trebuia să învingă și cu doi ca el pe teren, dar am văzut că, orice socoteli am face, Chipciu, Dodel & co. ne fac în sâc și ne-mbolnăvesc. Ba cred că unii mai impulsivi au de înnoit câte ceva prin casă acu`, după meci. Pe mine, v-am spus, ultimele isprăvi au avut darul să mă anestezieze, privesc totul mai detașat, dar până când, bre? Că mi-o sări și mie bâzdâcul… Nu pot fi ca prietenul nostru Shab, care a devenit fan ASA, U. Cluj sau Pandurii, adică-și dorește ca împiedicații noștri să piardă toate trofeele. Nu de alta, dar cu ce sunt ăia mai buni? Și, ce, dacă Țucudean și Adi Popa mă calcă pe nervi, tre` să ajung boroman? Am văzut eu altele mai nasoale și tot stelist am rămas… Născut stelist, mereu stelist. Am căzut? Ne ridicăm, ne dăm două palme, ne dichisim nițel și-i dăm înainte. Ca la armată. Aia care ne reneagă…

Fiți liniștiți. Capul sus! N-om rămâne noi așa, ca aseară. Vom fi iarăşi ce am fost, şi mai mult decât atâta!

7 Responses to “Capul sus!”


  1. 1 shab
    Mai 11, 2015 la 08:58

    N-am zis ca sunt aia mai buni, am zis ca nu vreau sa le vad pe mizeriile indolente Chipciu, Tanase, Iancu, Bourceanu etc, ranjind nepasatori din spatele unor medalii, dupa ce timp de un an de zile si-au batut joc de fotbal si de noi. De retardatul incompetent nu mai vorbesc. Ar fi o pata pe istoria Stelei daca numele lui ar fi trecut in dreptul vreunui trofeu.

  2. 2 jeromelebanner
    Mai 13, 2015 la 17:04

    Fiti cu ochii pe turul Italiei, Serghei Tvetcov din Chisinau se afla in evadare si are mari sanse sa se afirme in aceasta etapa

  3. 3 Shab
    Mai 13, 2015 la 20:12

    E vorba de nataraul ala care era pe 1 si a gresit drumul? Ca in filmele cu prosti…

  4. 4 Shab
    Mai 16, 2015 la 19:11

    Tosca si Rapa fac un nou meci fantastic. Bravo Galca, o sa intri in istorie, imbecilule!

  5. 5 Eu
    Mai 16, 2015 la 19:25

    mi-ai dat cota mare, acel 2,8 :-)))
    i-am facut mari si pe distrusii astia, dupa aceeasi reteta: antrenor imbecibil, jucatori cu o atitudine mizerabila, dezordine incredibila pt asemenea pretentii, aparare de cacat si ratari cat carul …
    e pauza si cred ca si putinii care mai sperau la titlu s-au convins ca acesti imputiti nu merita un trofeu pe care oricum nu-l vor obtine nici in cazul improbabil in care mai intorc partida.

  6. 6 Dawson
    Mai 16, 2015 la 19:31

    Bre, problema cea mare n-ar fi ca nu ia Steaua titlu, ci ca l-ar lua mizeria care-si zice ASA!

  7. 7 shab
    Mai 16, 2015 la 22:43

    Haha, ce pe blat e jegul de Astafei. Petrolist adevarat.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

