05
Mai
15

DUPĂ DERBY-URI


Deschid, ca-n fiecare dimineață, GSP-ul. Ia să văd ce mai e după așa-zisul ”derby de România”, sau ce-a mai rămas din el… La Dinamo, salvatorul Vamă pune la punct strategia reconstrucției. Un nou nou-Dinamo. Al câtelea?  Și, ca să nu existe niciun dubiu asupra  vremurilor minunate ce vor veni, avansază numele viitorilor antrenori: Strâmbu` și Junioru`. E clar: să-i lăsăm să se pregătească de Cempionzlig, privind înduioșătoarea poză în care Bilinski încearcă să liniștească hohotele de plâns ale unui puști de 8 ani, după noua umilință din partea Stelei… Numai că, printr-un link spre romaniatv.net, aflu despre ”super-lovitura” lui GgB:  din vară, un cuplu beton: Olăroiu – antrenor principal și… Mirel Rădoi – antrenor secund sau manager general! Haide, bre, cum să plece urșii de la mierea șeicilor pentru firfiricii lui Giginho? Ei, bine, cică Oli s-a săturat de arabi și, cum la naţională postul e blocat, vrea să revină la Steaua. Nu vrea un salariu mare, visul lui e să joace din nou în Liga Campionilor. Acu` credeți ce vreți, RTV a preluat știrea de la… fanatikul Ivanovici.  Eu unul mă gândesc mai întâi că Steaua are nevoie de alt lot. Și nu 2-3, ci 10-15 înlocuiri… Interesant este că Vamă și ai lui se zbat de mama focului să justifice înfrângerea prin tot felul de argumente, care de care mai caraghioase: că arbitrul trebuia să-l elimine pe Arlauskis, care s-a speriat de tiribombe ca un copil, că Bărboianu n-a faultat în careu (Porumboiu a replicat haios: ”Ce căuta să facă acolo? Era în placaj la rugby? Dacă mai apărea un adversar, îl îmbrîncea şi pe ăla.”), că al doilea penalty n-a existat nici el etc. Dar nu i-am văzut pe avocații canini să ia atitudine împotriva huliganismului propriei galerii, al pericolului petardelor, sau al mitocănismelor lui Nicolae, căpitanul haitei șchioape. Și nici să-și dea palme pentru mizeria de fotbal pe care joacă de atâta timp fosta echipă de frunte a României… Dar comentariile după surogatul de ”El clasico” pălesc în fața celor ce au urmat după remiza italiană de la Iași. Și-ăla tot derby, cică. GSP e categoric: ” Victorie furată”  Măi, să fie, iar i-au , furat pe sărmani… Și articolul începe așa: ”oaspeţii n-au reuşit să pună în pericol poarta lui Grahovac, iar la singura ocazie importantă, Radu Petrescu le-a refuzat un penalty clar.” Adică, ce bună era încă o pomană… Și, ca să vedem mai bine cum stau lucrurile, ne citează afirmați de după meci: „Ai distrus clubul ăsta!”, au urlat cîţiva membri ai staff-ului bucureştean după „central”. Asta chiar e tipic rapidist… Până și Porumboiu sare în apărarea discriminaților: „A fost penalty clar! Radu Petrescu ori e orb, ori e rău-intenționat! În ambele situații, ar trebui scos din arbitraj„. N-am văzut meciul, așa că am urmărit faza incriminată, postată prompt pe youtube. Da, bre, fostul rapidist Voicu a bâlbâit mingea cu mâna, așa că se putea da penalty. Numai că… Numai că, urmăriți și voi faza și vedeți cum a reușit rapidistul ăla să centreze mingea care a provocat hențul lui Voicu. Atenție la min. 1 și 49 al înregistrării…

Și, pentru că nu putea lipsi omniprezentul Șumi, iată o declarație după care nu știu dacă și-a mai dat jos pantalonii.Sumudica

Deh, integru, ca orice corsican. Puneți, bre, de-un monument al celui mai cel mai antrenor al mapamondului. Îmbrăcat în roș-albastru și mângâiat pe creștet de GgB…

P.S. Un articol din partea unei femei, pentru dl. bărbat Dinu Gheorghe, zis Iosif Vissarionovici Vamă:  http://blogsport.gsp.ro/andries/2015/05/05/fumigene-vip/

8 Responses to “DUPĂ DERBY-URI”


  1. 1 Eu
    Mai 5, 2015 la 13:33

    cat tupeu nemernicesc sa tipi acum la o faza cam de 60-40%, cand cu cateva zile in urma o sugeau toti debilii in toate modurile posibili si imposibile (efectiv nu imi venea sa cred cum poti manipula pe fata, fara pic de jena!!!) la unul din cele mai clare penalty-uri neacordate din istoria fotbalului! iar la neeliminarea lui zicu am auzit texte gen „da, e drept ca l-a lovit in figura si arbitrul a gresit neacordandu-i GALBEN” .-))))))))

  2. 2 Lucky
    Mai 5, 2015 la 15:33

    Vamă e cel mai detestabil personaj din fotbalul românesc.

    Borcea, Rada, Kiriţă, Pancu, par mai degrabă simpatici pe lângă jegul ăsta.

    În subsidiar, refuz să înţeleg cum nimeni nu denunţă starea de incompatibilitate majoră între statutul de angajat al unui club şi colaborator permanent (plătit) la emisiuni de profil.

  3. Mai 5, 2015 la 18:58

    @Eu
    Tolo mai ca n-a strigat „Natura!” cand a revenit cu scuze fata de fanii sai boromani c-a indraznit sa spuna c-a fost penalty! Dar tot el ii considera pe macelarii de la echipa care-si spune fraudulos ASA, auzi si tu!, oameni de caracter! 😆

    @Lucky
    Vama este reprezentarea perfecta a expresiei „tupeu de borfas”. Am inteles ca unii dintre descreieratii aia de-au aruncat cu toate cele in Arlauskis risca puscaria chiar. Asa as vrea sa primeasca toti cretinii care inca baga mizeria cu „pentru o bricheta, ba…” numai birchete-n cap, iar aia care bagatelizeaza gestul jegosului de Muresan sa-si ia pe strada numai coate-n mecla!

  4. 5 jeromelebanner
    Mai 7, 2015 la 19:28

    Un petrolist/ la a patra generatie/ din tata in fiu (Sam stie ce vreau sa spun) felicita Steaua cu ocazia aniversarii a 19 ani de la victoria de la Sevilla si ii ureaza cat mai frumoase succese!

  5. 6 Mihai Hristea
    Mai 7, 2015 la 19:54

    29, Geroame. 😉
    Multumim – sau, cel putin, eu multumesc, desi n-am absolut niciun merit, poate doar asta: am fost prezent pe Ghencea cu multisor dinainte de-a avea buletin! 😀
    FORZA STEAUA!!!

  6. 7 Sam Murray
    Mai 10, 2015 la 11:48

    Mulțumiri pentru urări, deși 2015-1986 = 29.
    Tocmai am văzut rezultatul trudei unor mâzgălitori de ziduri: ”FCSB nu e Steaua” și ”Steaua înseamnă CSA”, așa că nu știu cine s-a simțit urat…

  7. 8 Sam Murray
    Mai 10, 2015 la 13:33

    Breichingniuz de la Strâmbu:
    Acum începe un alt Dinamo. Toți ne dorim performanță. Toată lumea e alături de mine. Mi se pune la dispoziție tot ce am nevoie ca să facem performanță. Trebuie să jucăm la victorie. Cu Steaua s-a jucat la egal și s-a pierdut meciul„.

    Tot așa entuziast era și pe când era idolul Ploieștilor: ”... eu, ca antrenor, îmi propun obiective ambiţioase.
    …Condiţii am, mi-am dat seama de potenţialul echipei. Am jucători talentaţi, ambiţioşi, care-şi doresc să facă lucruri mari. Nu mi-e teamă de nimeni, ne batem cu toţi de la egal la egal. Este prima dată cînd Petrolul îşi propune obiective mai mari, să facă performanţă… s-au făcut investiţii…

    Asta ca să știe hâldanii cum e cu făcutul performanței…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


