20
Apr
15

MAI E UN PUNCT…


becaliIa mai lăsați-mă, bre, cu ”Pleacă, Gâlcă!”, ”Ne-au furat arbitrii!”, ”ASA-nvârte banii negri!” A, că e câte-un pic din astea, e drept. Dar, cu un lot ca ăsta, cu avansul luat în tur, returul ăsta trebuia să fie ca o perioadă de antrenamente pentru meciurile de la vară, care să ne ducă în grupele UCL. Restul e cancan!

Bineînțeles că, fără axul central Sz-S-K, trebuiau luate măsuri, trebuiau aduși înlocuitori. Dar, cu GgB în altă parte, cu altele pe cap, toți au crezut că va fi ca-n tur, că totul va merge de la sine. Și uite dandana: din 10 meciuri, doar 14 puncte! Patru înfrângeri, de două ori mai multe ca-n tot turul, înfrângeri rușinoase la viitoarele retrogradate, joc haotic etc., etc.

Majoritatea sare la gâtul lui Gâlcă. Nici nu-i greu, Steaua e o pălăria cam mare pentru el. Dar ce ne facem cu vedetele? Cu alde Rusescu și Țucudean, care dau gol din an în Paști, cu Chipciu, din ce în ce mai confuz, cu Adi Popa, care se-mpiedică taman când zici că-i dracu gol… Cu marile speranțe, Iancu și Stanciu, cu gândul la mai știu eu ce contracte babane prin Primera sau Serie A, și care mi-e că ajung la Chiajna sau Botoșani… Și lista poate continua, dar m-am plictisit să tot arăt cu deștu` ce văd toți, mai puțin taman ăia care ar trebui .

În meciul ăsta cu Oțelul, mă așteptam la un spectacol cu goluri multe în poarta bieților gălățeni, care nici măcar nu-s siguri că vor mai exista la anul. Ca să văd brambureala bramburelilor, care a culminat cu penalty-ul ratat de Raul. Deh, fără mască nu mai e el… Mi-a venit în minte meciul ăla de pomină al Naționalei lui Lucescu împotriva irlandezilor. Așa și-atunci, mingea a uitat drumul spre poarta adversă. Uite, acu-mi revin în minte câteva faze cu bezmeticii lui Gâlcă prăvălindu-se orbește spre poarta celei mai prăpădite echipe din campionat. M-apucă râsul, că așa ceva n-am mai văzut. Și sper să nu mai văd…

Și-mi mai vine-n minte mutra stupefiată a lui GgB, care parcă a venit cu ghinionul după el. Am ajuns, parcă, să ne facem pomană cu toți amărâții… Puncte cadou Rapidului, Craiovei, Astrei, Petrolului, Oțelului… Și ce pleașcă pe mâzgălici, că iar omorâse Steaua campionatul prea devreme. Așa, acu` ar trebui să vină-n șir indian să le pupe mâna împiedicaților noștri, de la Papp pân` la Rusescu, că mai au și ei ce să scrie… Păcat că n-o să aibă parte de satisfacția supremă. Nu de alta, dar cele trei trofee tot la nea Gigi ajung…

7 Responses to “MAI E UN PUNCT…”


  1. Aprilie 20, 2015 la 09:03

    Pff, lasa-ma, nene, ca mi-au facut nistre draci astia aseara… Cand am vazut ca rateaza si Raul penalty, mai ca nu m-am repezit la portofel sa vad daca am bani la mine pentru un televizor nou! 😆

  2. 2 Eu
    Aprilie 20, 2015 la 11:55

    Ca nenorocitii care ar trebui retrogradati fura stim cu totii, insa se pare ca si noi suntem pe blat cu ei. Alta explicatie nu am!

  3. 3 Domnul Șova
    Aprilie 20, 2015 la 15:08

    Una buna. Cica Lato a revenit cu gol.

  4. 4 Eu
    Aprilie 24, 2015 la 11:28

    Etapa asta va aduce rocada in varful clasamentului. Programul infinit mai usor, furtisagurile mai mult decat evidente si penibila metamorfoza a stelei vor trimite primul titlu la tg mures.

  5. Aprilie 24, 2015 la 11:43

    Bre, Eu, da’ defetist mai esti!

  6. 6 shab
    Aprilie 25, 2015 la 13:02

    Foarte bine, sa piarda titlul, ca atata indolenta si nesimtire nu am mai vazut de mult timp. Jucatorii astia nu merita medalii de campioni si Galca cu atat mai putin. Daca nu erau cei de la Petrolul si Astra atat de slabi, probabil ca Steaua era acum pe locul 4. Muresenii macar joaca fotbal.

  7. Aprilie 25, 2015 la 20:27

    Joaca un rahat muresenii – i-au calarit gorjenii ceva de speriat!
    Bineinteles, Steaua joaca foarte prost in acest sezon, dar, cu exceptia catorva meciuri – e.g. CFR acasa, Pandurii deplasare – a jucat mereu mai bine decat adversarul, ceea ce ASA rareori a reusit!


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

