01
Apr
15

Breiching niuzuri


1. Reghe antrenor la St… St… Stuttgart. Na, că mă bâlbâi și dau emoții. Al naibii photoshop… Cât pe-aci să nu mă prind!

2. Năvală de investitori la echipa Clarisei. Directorul executiv al FC Petrolul, Alexandru Crângu: ”Suntem în diferite stagii de negociere pentru tranzacţia de preluare a clubului… Cei cu care suntem în discuţii gândesc pe termen lung.” Primul venit, primul servit: pe galbenul lupilor va apărea numele sponsorului echipei de handbal a CSA Steaua, ”Alexandrion”.

3. Capul Verde a învins cu 2-0 Portugalia. GSP ne anunță: ”Oaspeţii antrenaţi de un alt portughez, Rui Aguas, au jucat fără stelistul Varela, care acuza ceva probleme medicale.” O fi păcăleala lor de 1 aprilie, că uite ce apare pe site-ul FIFA: 

4. Dumnezeu să-l odihnească pe cel mai apreciat arbitru român, Nicolae Rainea!

5. ”Derby-ul” Dinamo-Rapid va avea loc pe Arenă. Insolvență cu ștaif. Zurbagii gata să se dea în stambă – abia aștept 3D-urile. În iarbă? Vai de mama lor, comici vestiți…

15 Responses to “Breiching niuzuri”


  1. Aprilie 1, 2015 la 11:33

    Alt brechiniuz: se pare ca Teseru vine la Steaua sa-l inlocuiasca pe Prepelix, care vrea sa se care:
    http://www.gsp.ro/fotbal/cupa-romaniei/pe-el-il-va-inlocui-filipe-teixeira-la-steaua-jucatorul-e-ca-si-plecat-nu-si-va-mai-prelungi-contractul-447233.html
    Vedem ce-o fi in meciul de maine – daca Steaua nu se califica, putem presupune ca „jmekeria” face parte din oferta catre Petrolul. 😉

  2. 2 jeromelebanner
    Aprilie 1, 2015 la 12:04

    Ramane cum am stabilit, maine seara e meciul 🙂 eu pe la 5-6 sunt la stadion, o sa-mi iau bilet la tribuna 2, inelul 1 periferic, 30 lei, daca e interesat cineva, sa ma sune 0742/56.60.34

  3. 3 Sam Murray
    Aprilie 1, 2015 la 12:12

    Zbang! Până și gesepiștii și-or fi dat seama că ”bomba” e fâsâită și au scos breichingniuzu`.
    Jeroame, vizionare cât mai plăcută… pentru mine!
    Texeira, nu uita: Steaua e echipa ta!

  4. Aprilie 1, 2015 la 12:20

    Geroame, nu stiu cat de bine e sa pui nr. de tel la vedere, puteai lasa si tu o adresa de mail valida dar cam atat – crede-ma ca stiu ce-nseamna sa te agaseze tot felul de dezaxati, indiferent de preferintele politice sau microbistice!
    De mers maine pe stadion nu merg, dar iti pastrez numarul, poate mai iesim candva la o bere, o pizza, un mic, o atentie, o maslina, ca din cate inteleg esti in Bucuresti. 😉

  5. 5 jeromelebanner
    Aprilie 1, 2015 la 12:46

    Zici ca e riscant cu numarul la vedere? Bine, daca suna Alinutza o pun pe ignore

  6. Aprilie 1, 2015 la 12:50

    Alina e ocupata in perioada asta, nu cred ca te suna… 😀

  7. 7 jeromelebanner
    Aprilie 1, 2015 la 19:18

    Sam, Dawson, unde pot posta si eu poze cu asaltul lupilor galbeni?

  8. 8 Sam Murray
    Aprilie 1, 2015 la 21:45

    Trimite-le pe adresa mea de mail și le pun eu aici.

  9. 9 vt
    Aprilie 2, 2015 la 03:07

    Simona merge mai departe!

    Bravo ,Simo!

  10. 10 Sam Murray
    Aprilie 2, 2015 la 06:35

    Dacă o bate și pe Serena, mi-e că pleznește Banciu…

  11. 11 Ovidiu
    Aprilie 2, 2015 la 06:46

    nici p-asta nu l-am vazut, da’ promit ca maine dimineata ma scol la 4 sa vad meciu’. incredibila fata asta!

  12. Aprilie 2, 2015 la 08:08

    Nici nu cred ca mai conteaza dac-o bate Simona sau nu pe Serena, toti antihalepistii sunt deja cu unghia-n gat de la Indian Wells! Bine, ideal ar fi sa castige Halep si la Miami, dar sa-si revina si tembelii amintiti si sa nu mai urle prosteste impotriva unei compatrioate, care mai e si o mare campioana pe deasupra… 😉

    Altfel, eu dupa Starea Natiei am stins imediat televizorul si-am adormit aproape instantaneu, asa ca n-am prins nici macar finalul semifinalei de cupa de la Cluj, de meciul de tenis nici nu s-a pus problema, deci! 😀

  13. Aprilie 2, 2015 la 09:07

    Inainte de-a veni cu un alt IP, sa pun totusi un link interesant, ca tot e Leana2 pe toate posturile:
    http://www.tolo.ro/2015/04/02/obreja-toti-procurorii-dna-la-un-loc-nu-au-facut-ce-am-facut-eu-pentru-romania/

  14. 14 Ovidiu
    Aprilie 2, 2015 la 13:20

    bre, potriveste ceasu’ la blog, ca incepusem sa-l banuiesc pe vt de lucruri necurate. pusese rezumatu’ inainte sa se termine meciu’ 😀

  15. Aprilie 2, 2015 la 13:27

    WP se pare ca nu recunoaste ora de vara!


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe TREI DIN TREI
corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


