19
Mar
15

GIU-GIU


LPF2015 - CEAHLAUL PIATRA NEAMT - FCSBDe chinuita victorie în peisajul hibernal de sub Pietricica, împotriva unei echipe rudimentare,  n-are rost să scriu. Trei puncte, care readuc la șapte diferența față de locul 2 și atât. Chipciu știe de ce… Și tac mâlc, să nu mi-o iau de la antrenorul nemțenilor, Zé Maria : „Dacă cineva spune că Ceahlăul a jucat prost, îl iau la bătaie„.

SPRE BAșa că să mai zicem ceva și de viitoarea participantă la divizia secundă, că mi-e că uitați că nu-i echipă mai frumoasă și iubită…

Sechestratul din Altona, foc și pară pe cei din care se chinuia să scoată vajnici continuatori ai mărețelor idealuri cu roți și pene, nu ne mai încântă cu fanteziile sale generos găzduite de forumul tragi-comic ce stă să dispară, precum insolventa sacagiului basarabean. Dar, din când în când, se mai coboară din turnul său de fildeș și mai lansează câte o profeție pe GSP. Nu, nu ca Nostradamus, că ăla era evreu, ci ca Mama Omida, care… știți și voi… Nu în ghioc, ci în fundul unuia din multele pahare cu care-și îneacă amarul…

Așadar, prefațând meciul stăncuțelor de import cu elefantul împăiat din Giurgiu, supărat ocnă pe o altă viziune, de data asta sumbră, a unui insensibil la  măiestria trupei adunate în jurul legendarilor Panco, Nico și Săpun,  aruncă din vârful buzelor: ”Mi-e mila de tine. Mi-e mila pentru ce va urma. Rapid va inscrie de doua ori pina la pauza si va cistiga fara probleme. Stiu ca iti vor da lacrimile de ciuda si de aceea iti spun de pe acum ca imi este mila de tine.” Mila… creștinesc sentiment… Numai că urciorul n-a avut succes la apa Dunării și s-a spart. Derby-ul Giu-Giu s-a terminat doar cu 2-0, suficient să readucă jalea pe sub pod. Dar nu-i nimic pierdut, frați corsicani! Lupta continuă! Dom` profesor e deja cu gândul la obiectivele mai îndrăznețe pe care și le va fixa de la anul. Primul constă într-un ”parcurs de echipă europeană” (bre, ăștia se molipsesc de cum ajung pe-acolo…): strânsul a 30 de puncte în retur, nici 29, nici 31, fix 30. Opt se făcură în primele cinci meciuri, deci mai rămân 22. Adică șapte victorii și-un egal în 12 partide. Și, așa cum prezice alt vizionar al epopeii vișinii, ”lupta pentru evitarea retrogradarii se va da pana in ultima etapa… si nu ar fi deloc exclus sa castigam in Gruia, apoi sa umplem pana la refuz Giulestiul in partida cu Pandurii pentru 3 puncte absolut vitale.” Vorba lui GgB: ”Pac-pac!” Hai, că nu-i greu! Curaj, găină!

37 Responses to “GIU-GIU”


  1. Martie 19, 2015 la 09:12

    Daca CFR Cluj evolueaza-n Gruia cu Rapid cum a facut-o-n Ghencea cu Steaua, nu numai ca va castiga, dar o va face la scor! La fel, si Pandurii au prima sansa-n Giulesti, daca vor continua pe linia asta, cu fotbal excelent! Dar acum, sa fim seriosi, nici Pustai nu poate spune: „avem un lot de petarde dopate, mare minune sa mai dam peste niste fraieri ca stelistii lui Galca pe care sa-i batem nejucand nimic!” 😆
    Altfel, mai avem noi un razboiNic pe-aici care e-n stare sa ne ia la bataie pe toti cei care nu ne pricepem atat de bine la fotbal ca el… 😉

  2. 2 Casillas
    Martie 19, 2015 la 10:20

    LOOOL, cum au luat-o pe coaja indienii, cum a disparut razboiNIC-ul „postar” cu burta mai mare ca Pustai, cel mai mare cunoscator in fotbal 🙂

  3. 3 Eu
    Martie 19, 2015 la 13:41

    de rasul curcilor. circ de circ … cuvintele sunt de prisos.

  4. 4 Eu
    Martie 19, 2015 la 14:00

    ca tot veni vorba de gsp, uite un cetatean care descrie perfect cum stau lucrurile. limbajul … „tare colorat” este singurul mod in care poti comunica cu ghertoii:

    „taci dhreaq, bah dinozaure … in primul an cu Reghe, Steaua a sters pe jos cu toti: ***, astra, petrolul, kvsc, *** … si nu era niciuna in insolventa! mancati chacat cu lingura acum, dar va tremura chilotii pe cadavre deja … pungute, blaturi, aranjamente cu Prodanca, orice, numai faptul ca de 3 ani Steaua se *** pe oricine in Liga 1, nu se poate accepta! mi se rupe, oricum va facem pres si din sezonul urmator, mai ales ca revine Reghekampf 🙂 si ma bucur, pentru ca pe mancatorii de ***, trebuie sa-i tii in ***, e logic …”

    pe mancatorii de *** trebuie sa-i tii in ***! singura concluzie posibila!

  5. 5 Sam Murray
    Martie 19, 2015 la 19:15

    Treaba e că, după părerea mea, răspunzând gherțoilor pe limba lor, riști să fii confundat cu unul din ei. Ce naiba, suntem altă categorie, nu putem juca la matineu…
    Din punctul meu de vedere, e amuzant să-i vezi croncănind de zor (că aia, că ailaltă, că vai și-amar) în zborul spre ținta cunoscută: divizia secundă. Las` să se umfle-n pene că umplu stadionul din Balotești și zbiară non-stop…

  6. Martie 19, 2015 la 19:39

    Toata dupa-masa an ris in nestire imaginandu-mi variante de termeni in locul acelor stelute! 😀

  7. 7 Ovidiu
    Martie 19, 2015 la 20:33

    domnilor bloggeri ros-albastri, maine Simona o infrunta din nou pe Serena, iar noi n-am discutat despre asta decat pe un topic „de rasu’ curcilor”. m-asteptam ca unu’ din voi sa dedice un articol evenimentului. micile rautacisme generate de fotbalu’ autohton sunt neinsemnate in raport cu confruntarea de maine noapte.

  8. Martie 19, 2015 la 21:12

    Ovidiu, daca te referi (si) la mine, ma simt nevoit sa repet a nu mai stiu cata oara: eu nu sunt blogger, ci doar am si eu un blog, acolo…

  9. 9 Sam Murray
    Martie 19, 2015 la 23:02

    Domnule lup, cu regret vă reamintesc că sunt și sporturi care nu mă prea interesează. Printre ele și cele care vă pasionează pe domnia voastră: snooker, curse auto, moto și velo, bowling, curling și alte asemenea. La tenis mă uit extrem de rar, pentru că mă plictisește mai mult decât un meci al Stelei la Piatra Neamț, dar nu pot să nu respect o sportivă ca Simona Halep. Nu pentru că-i stelistă, ci pentru că e o luptătoare, care adaugă talentului o ambiție extraordinară. Oricum, există un topic mai vechi, căruia i-am schimbat numele din ”ÜBER ALLES” în ”DI TĂTI”, să fie mai ușor de accesat…

  10. Martie 20, 2015 la 10:58

    De bine ce ziceam ca Pandurii joaca excelent, au furat-o ieri urat de la Viitorul. Acum astept s-apara meseriasii sa ne explice cum e si Steaua implicata in niscai manevre menite sa faca scapata echipa lui Hagi de la retrogradare. 😀

  11. 11 Ovidiu
    Martie 20, 2015 la 21:14

    Toshiro, ai uitat de sepak takraw, un sport senzational 😀

    PS popicele ci curlingu’ nu ma pasioneaza. in schimb sunt fan al atletismului. si handbalul imi place. pe vremuri consumam si volei.

  12. 12 Sam Murray
    Martie 20, 2015 la 23:34

    Bre, Ovidiule, văd că ultimele isprăvi ale fostei pretendente la event te-au îndreptat spre sporturi mult mai pasionante.
    Da, bre, sepaku-i chiar spectaculos, dar după 2-3 minute cred că schimb canalul.
    Voleiul (ca orice alt sport care desparte echipele cu o plasă) nu mă interesează. Am făcut o gafă monumentală cu ani în urmă. Eram la masă cu viitorul meu socru și, venind vorba de volei, m-am lansat într-un mișto crunt. De un` să știu că tata-socru` jucase-n Națională…
    În tinerețe nu scăpam transmisiunile de hochei, handbal, rugby și, mai ales, gimnastică și atletism. Ba chiar și mergeam la meciuri și la internaționalele de atletism. Mi-a trecut. Presupun că din cauza dezamăgirii provocate de scăderea evidentă a valorii sportului românesc în ultimii 20 de ani. De asta îmi crește inima când apare câte-un Oltchim, o Simonă, un Bute, sau când văd că la gimnastică ne încăpățânăm să ne batem acolo, sus.
    Până și la fotbal, în afară de meciurile Stelei, rar mai urmăresc altele, cu deosebire meciurile din fazele finale ale competițiilor europene. Și, bineînțeles, El Clasico. Așa că duminică, după blatul din Ghencea, o să fiu cu ochii pe Messi…

  13. 13 Ovidiu
    Martie 21, 2015 la 06:30

    Serena n-a avut curaj s-o infrunte pe Simona! Dupa ce ieri zicea ca abia asteapta sa joace cu ea, acu’ cica o doare un genunchi si nu poate sa joace. Simona e in finala!

  14. Martie 21, 2015 la 06:46

    M-am trezit intamplator pe la 5 jumate – am adormit aseara cam devreme, comparativ cu programul meu obisnuit de vineri, adica pana-n mizeul noptii – dar mi-am amintit ca joaca Simona abia dupa vreo ora. Dau repede pe LiveScore si-o vad pe Simona „bolduita” – zic: yesss! Apoi vad ca nu-i scor si observ acel W.O. din dreptul Serenului…
    Asta e acum, cam fara glorie asemenea calificare in finala, dar sper ca Simona sa profite de sansa ivita si sa castige inca un turneu important!

  15. 15 Ovidiu
    Martie 21, 2015 la 09:34

    ar fi cel mai important turneu din cariera ei. un turneu la care au luat startul toate jucatoarele de top, dar in finala a ajuns doar Simona, alaturi de Jelena Jankovici, o fosta jucatoare de top, chiar nr.1 WTA, pe care Simona o poate bate acum fara probleme.

  16. 16 Ovidiu
    Martie 22, 2015 la 19:32

    Ipsa si Satli, o pereche de fundasi centrali de toata jena. Noroc cu Pecanha. Da’ cat o sa mai tina si norocu…

  17. Martie 22, 2015 la 22:52

    Bine Simonaaaaaaaaaa!

  18. 18 Ovidiu
    Martie 22, 2015 la 22:53

    Ce meci! Ce finala! Ce lupta! Ce victorie! Bravo Simona!!!!

  19. 19 Ovidiu
    Martie 22, 2015 la 23:04

    Simona a pierdut primul set c 6-2, dupa ce a pierdut un game in care condusese cu 40-0 si doua in care a avut 40-15. Nici setul doi nu arata promitator, mai ales la 4-3 pentru sarboaica, care a avut doua mingi de 5-3. Cumva, numai ea stie cum, Simona a reusit sa reziste si apoi sa castige setul. In setul 3, Jankovici a avut posibilitatea sa se duca la 3-1, dar Simona a rezistat din nou. La 3-3 s-a jucat un game cheie, castigat la mare lupta de Simona. 5-3, 5-4 si apoi un break la zero au adus victoria senzationala a Simonei. Avem o campioana extraordinara.

  20. 20 Sam Murray
    Martie 23, 2015 la 07:51

    Am căscat ochii mari: cine-or fi și Ipse și Setilă ăștia? Noroc că mi-ai dat hintul cu Pisania, ca să-mi dau seama că e vorba de doi angajați ai Consiliului Local…

  21. 21 Tranquillo Barletta
    Martie 24, 2015 la 14:07

    Care consiliu local, Toshiro? Hai, fii mai précis, sa nu credem cumva ca e vorba de consiliile locale din Chiajna. Iasi sau Tg. Mures, de care nu ati spune nici o vorbulita in infinita voastra ipocrizie.

  22. Martie 24, 2015 la 14:28

    Bai, Barletto, cam toti stelistii de pe-aici am numit echipa din Mures nu ASA, ci PDL; despre Iasi nu prea avem ce zice, cred – si, oricum, orice om normal la cabeza prefera un oras incarcat de cultura precum cel moldav unui mizer cartier bucurestean precum Giulestiul; iar pe Chiajna ce-ti casuna, ca i-a batut pe securisti? 😀

  23. 23 Francisco D'Anconia
    Martie 24, 2015 la 16:44

    Un oras incarcat de cultura reprezentat de Prunea, ala care a facut liceul sportiv de langa maior coravu in Bucuresti… Esti tare bibicule, cum le potrivesti… Hai sa faces echipa si la Ipotesti si inca una la Sibiu, ca si acolo e cultura. Bs eu as zice si la Sighisoara… Da cu cultura de Chiajna Ce te faci, Dawsone? 😉

    Cel mai cult e Hagi, cand vorbeste zici ca a terminat a 6 -oara un volum de-al lui Lovinescu…😄

  24. Martie 24, 2015 la 16:59

    Francisco, tu cred c-ai o problema cu Prunea… 😀

  25. 25 Francisco D'Anconia
    Martie 24, 2015 la 17:27

    Si tu si probleme cu cultura. Du-te in concert la Dolanescu cand s-o time la Chiajna.

  26. Martie 24, 2015 la 17:32

    Daca eu am probleme cu cultura, tu esti cel mai mare medic roman din diaspora.

  27. 27 Francisco D'Anconia
    Martie 24, 2015 la 17:35

    Nu am probleme cu Prunea, doar cu ispravile si spusele lui. Altfel, un om de mare cultura, pe filiera dawsoniana.

  28. Martie 24, 2015 la 17:42

    Intr-adevar, eu m-am referit la Prunea, nu mataluta. 😆

    Ca fapt divers – eu ii respect pe sportivii care au absolvit acel liceu de pe Maior Coravu, iar cartierul e genial.

  29. 29 Francisco D'Anconia
    Martie 24, 2015 la 17:45

    Sa fii sanatos. Mai era in liceu foarte bun, prim Obor, unde au absolvit baietii de la Luceafarul, inclusiv Hagi. Intr-adevar, tu ai adus ideea de oras cu cu traditie culturala ca argument pt. ramanerea in liga lui Gino, urmasul lui Mitica.

  30. Martie 24, 2015 la 17:52

    Era vorba de preferinte: prefer un Iasi in detrimentul Giulestiului. Restul tine de deliru-ti proverbial deja.

  31. Martie 25, 2015 la 03:13

    Hai ca-s dupa ora NYC iar – e siciliana:

  32. 33 Casillas
    Martie 25, 2015 la 10:52

    D’Anconia, ce ti-a casunat nene pe Prunea? Sau iti place cumva porecla lui? 😉

  33. 34 jeromelebanner
    Martie 25, 2015 la 20:39

    Dawson, da-mi , te rog, 2 motive pt. care cartierul maior coravu e genial si vin si o tai pana când ajunge la dimensiunile lui Prunea

  34. Martie 25, 2015 la 23:24

    1. Locuiesc eu acolo.
    2. Locuieste Blonzimea cu mine.

  35. 36 Ovidiu
    Martie 26, 2015 la 08:55

    io zic ca cele doua motive sunt suficient de serioase ca JL sa se apuce de treaba 😀

  36. Martie 26, 2015 la 11:21

    Lasa-l, bre, sa nu se-apuce de treaba aia, ca doar nu-i Depardieu in „La derniere femme”! Plus ca l-ar dezamagi pe Francisco Barletta… 😀


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI
Unlucky pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

