08
Feb
15

MÂNCA-I-AR MAMA DE NECENZURAȚI…


bataie-fani-rapidÎmi bate obrazul un prieten că am lăsat-o de izbeliște pe cea mai frumoasă și mai iubită. Bre, i-am explicat, eu n-am nimic cu echipa, eu cu corsicanii am ce am. Ori, la ora asta, cu gândul la matineele de la anu`, or fi și ei sub perfuzii. Aiurea, mi-a replicat amicul, mai trage și tu un ochi pe la liberi și necenzurați, și-ai să vezi că nu-i așa. Așa că, mi-am băut ultima gură de cafea și… fuga la site-ul cu pricina.

În capul paginii tronează un articol al maistrului Castravete, care-l beștelește pe Valerka Moraru că ar fi plătit restanțele din drepturile TV, nu din apa și berea lui. Bine, dar ce caută alături poza lui Ghiță (Copos, nu Dej…). Și rămânem siderați la concluzia dicotiledonatului: ” Rapidul e in continuare a lui Utecila care va iesi in curand din parnaie.” Utecilă? Cum, nu mai e Berlusconi?…

Ei, dar să vedeți titlul care cred că a provocat frisoane cititorilor: ”Rapidul bate tot ce prinde”. Uau! Asta da știre. Numai că m-am dezumflat. Tot… rapid. Era vorba de ”echipa noastră de handbal feminin”….

Și sărim la un maistru mai maistru decât maistru` Castravete: George Stanca. Pe cine o mai lua la refec giuleștinul? Pe italienii care bagă strâmbe. Între o pizza și-o porție de pasta, aflăm că spre Giulești s-ar îndrepta… Mourinho. Stați, să mă așez. Cum, chiar El? L-o fi dat gata farmecul vieții pe José… Nu, bre, alarmă falsă. E vorba de „Mourinho della Lega Pro”, pre numele lui Ninni Corda, ”devenit liber de contract după ce în vara trecută a rupt-o cu Savona, echipă din liga C1-B, aflată actualmente pe locul 16, după 22 de etape.” Adică ar da lanterna italienească pe una românească. Numai că okiul ajer al Stăncuței a văzut mai limpede ca ghiocul Mamei Omida: ”Cui foloseşte din noianul de impresari – pe-bune, indivizi muşte-n laptele fotbalului, delegaţi, procuratori, ţuţeri italieni ce muscăresc pe la cluburile noastre ca `specialişti`? Cine ar avea interesul să ne destabilizeze ca apoi să vină ei ca salvatori ?” Auzi, bre, la mascalzonii ăia malefici… La ce se pretează broscarii… Să ne mai lase și să-i destabilizeze pe-ai lor, mama lor de macaronari. Pen` că la noi treaba-i oablă: ”Corda no! Pusztai si! …Rapid are un antrenor. El se numeşte Cristi Pusztai...” Am văzut și eu, și-a lăsat și barbă, zici că-i Che Guevara. Viva La Revolución!

Văd și-un ”comunicat de presă” semnat ”comunitatea fzr.ro”. După războinica poză a războinicului Săpun, tre` să fie un comunicat important pentru țară, ia să vedem… ”Multa lume a inceput sa ne cante prohodul (pentru a cata oara?!?), nestiind, sau neluand in seama faptul ca NOI SUNTEM RAPID, SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR, SI NU NE DOBOARA NIMIC!” Vorba aia, curaj, găină… Și se cere apăsat mass-mediei și oamenilor din fotbal ” sa ne lase si ei in pace, sa nu-si mai dea cu parerea despre RAPID, pentru ca nu ii asculta nimeni.” În două cuvinte: ieg zakt! Chiar că nimeni, că doar suntem ochi și urechi la cele ce vin de sub pod, nu? Dar rana din suflet nu lasă comunitatea… Așa că, într-o ultimă zvâcnire de telijență hartistică, ăi de vor să fie lăsați în pace vin c-o propunere de stemă ”pentru echipa ne-stemata”. Mă rog, Giuleștiul arde și corsicanii se piaptănă…

Și nu pot trece cu vederea un articol de arhivă despre ”Bătălia din Calea Giulești, 16 octombrie 1985”, când brava oaste a zurbagiilor locului a încins un caft cu ”vitejii din Fatah, Hamas si Hezbollah”. Asemenea trăznăi sunt semnate cu mândrie: ”Scris azi de mine, nevrednicul hronicar al site-ului fzr.ro, paharnicul Adrian Altona Giulesteanul, in a paisprezecea zi a lunii lui ciresar anul doua mii si treisprezece de la Mintuitorul Nostru Iisus Hristos, spre fala si gloria inaintasilor nostri, mindria celor prezenti si stiinta urmasilor nostri in vecii vecilor.” Nu se menționează după a câta sticlă de trăscău…

Mi-a fost de-ajuns, n-am mai avut puterea să văd ce jale e pe forumul liberilor și necenzuraților. Ce naiba, mai sunt atâtea filme de văzut…

11 Responses to “MÂNCA-I-AR MAMA DE NECENZURAȚI…”


  1. Februarie 8, 2015 la 13:04

    Ce curiozitati ai si tu, maitre – pe-acolo curge trascau’ ca cascada dintr-o tara ca Canada! 😆

  2. 2 .,.
    Februarie 12, 2015 la 15:02

    Vă salută un om al grotelor! Liber și necenzurat, desigur…

  3. Februarie 12, 2015 la 15:50

    Vai, ha haparut hun harian! 😆

  4. 4 Ovidiu
    Februarie 12, 2015 la 16:42

    eh, uite d-aia ne inchide poarta…

  5. Februarie 12, 2015 la 16:47

    Da, ma, Ovidiu, io-s de vina ca apare cate-un jeg din asta si-l jigneste pe proprietarul blogului, iar apoi gaseste de cuviinta sa se traga de sireturi si cu mine!
    Probabil e vreun Tudor Breazu, oricum… 😀
    https://lupuldacicblogg.wordpress.com/2015/02/12/cine-plateste-pentru-promovarea-interlopilor-drept-elite-ale-tarii-cum-il-lauda-pro-tv-pe-tudor-breazu-in-dauna-celor-care-tremura-la-gandul-ca-si-vor-pierde-jobul/

  6. 6 Yelen (Bruneta)
    Februarie 13, 2015 la 01:13

    Bin ca nu-i vreun Dimitrie Sturdza, al de-a ascuns 800 milioane in Halvetia, bani obtinuti de conu Adrian din traficul cu oua de Breaza. De Breaza si nu de Breazu cum si-ar imagina unii.

  7. 7 Sam Murray
    Februarie 13, 2015 la 09:28

    Păi, dacă știți atâtea, stimată versiune brună a proaspăt locatarei stabilimentelor mai răcoroase, dați-i în gât. Sau măcar strângeți-i de ”Fabergé”, ca să cităm din ”Leviatan”-ul lui Zveaghințev… 😉

  8. Februarie 13, 2015 la 10:36

    Maitre, eu n-am vazut faza, dar mi s-a povestit ca fra-su lu’ Nuti e un cocalar de numa’ si-a ravnit la un cap dat in gura ziaristilor. Trecem peste faptul c-am glumit eu c-ar fi fost misto ca ziaristii sa fie alde Plesu, Patapievici, Liiceanu, Tismaneanu sau macar pulifrici gen Pora, Turci, Soneria etc., adica pana mai deunazi lingaii sora-sii, dar sa remarcam ca duduia blonda e cam… bruneta! 😉

  9. 10 jeromelebanner
    Februarie 21, 2015 la 19:40

    Si o veste pt. Pescarul, Anto si Marian M (nu stiu care dintre ei mai este in viata). Pe 2 mai va avea loc la Las Vegas (nu la 2 Mai, da?) meciul dintre Mayweather si Paquiaio.

    Astept ca Sam sa deschida o pagina speciala pt. sporturile in derulare (box, clasicele de primavara, turul Italiei in care va concura cel putin un roman, snucar, tot tacamul, ma rog, roland garros etc)

  10. 11 Noi
    Februarie 22, 2015 la 10:19

    eu decat propun sa-si deschida forum!


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

