28
Ian
15

DECLARAȚIA ZILEI


Nu, n-ați ghicit, nu-i aparține nici lui Pancu, nici lui Șumudică, nici lui Mitică sau altor favoriți ai presei, gata oricând să ne mai ofere câte una de-aia adââââââncă. Nu, bre, declarația vine de unde nu mă așeptam: de la unul de loc prieten cu vorbele – Latovlevici. Dar asta e de colecție: ” Habar n-am cine este pe locul 2 în clasament după noi! Noi vrem să ne facem treaba, să luptăm să fim mereu pe locul 1, nu mă interesează cine e după noi.”  Păi, doar v-am zis-o de multă vreme: Esta es la diferencia! Sau, dacă vreți, ”Steaua este numai unaaaa!”

6 Responses to “DECLARAȚIA ZILEI”


  1. 1 Eu
    Februarie 4, 2015 la 14:00

    http://www.doarpetrolul.ro/index.php/201501211927/petrolul-fcsb-in-semifinalele-cupei-romaniei

    pt cine are timp si chef sa rada … atatia cretini ii fac si pe fezeristi sa crape de invidie :-))))))))))))

  2. 2 Ovidiu
    Februarie 4, 2015 la 14:21

    😀 bai, tu intri mai des ca mine pe-acolo 😀 petrolistule 😀

  3. 3 Eu
    Februarie 4, 2015 la 15:07

    de ma m-ai provoci a-mi fac si cont 😀

  4. 4 Eu
    Februarie 4, 2015 la 15:17

    pe bune acum, poate ii inveti pe dobitocii de acolo ca o sigla anulata inseamna mai putina belea decat un nume si o sigla postite de n-spe societati comerciale 🙂 de se supara primaria pe aia ce se pregatesc de bulau, hop aduc baietii ceva de la mizil sa umple cenaclul oana. bine, mai putin peluzele 😀 atunci sa vezi discutii despre depunctari, traditii, continuitate samd. bine, nu ca ar fi prima data in istoria celor ce-si zic „continuitorii juventusului”, dar de fapt ii gasesti pe la ORC de abia din sec 21. hihihi!

  5. 5 Eu
    Februarie 4, 2015 la 15:40

    buuuuun, iarasi am avut dreptate: cum disparu baselu’, cum dispare si mizeria de la cluj :D!

  6. Februarie 4, 2015 la 17:45

    Bre, Baselu’ nu disparu, Baselu’ se transforma! 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


