26
Noi
14

…DORIM SĂ PRELUĂM PUTEREA


Nu cred că toți românii au urmat lozinca mea – ”Ne trebuie un neamț”. O explicație a neașteptatei alegeri a lui Klaus Iohannis ca președinte ar fi faptul că românilor le-a fost teamă ca întreaga putere – Președinte, guvern, parlament –  să nu ajungă în mâna unui singur partid. E destul de logic, știută fiind concentrarea de baroni mai mari sau mai mici, cu gheruțe harnice, la PSD. Teamă care i-a făcut pe oameni să treacă cu vederea haita băsistă ce se sumețea pe lângă candidatul liberalilor…

Și ce-mi văd ochii?

” Ceea ce dorim noi este o schimbare a Puterii în România. Noi, PNL, dorim să preluăm Puterea. Nu mai există două partide, un singur partid, PNL nou. Acest lucru se va întâmpla în 2015, cel mai târziu în 2016, la alegerile parlamentare.”

Ei, bine, sunt cuvintele lui… Klaus Iohannis. Cu… Blaga lângă el. V-am zis eu că nenea Iancu nu-i mort: ”Scoală-te tu, ca să mă pun eu”. Parcă asta ar însemna…

Și revin la temerea de dinainte de alegeri, cea care m-a făcut să ezit puțin înainte de a pune ștampila pe Iohannis. Atunci mă gândeam așa: dacă zvonurile cu copiii vânduți, cu cele șase case, cu mai știu eu ce, ar avea un fir de adevăr, suficient să le permită unora să-l șantajeze…

Așa că îl rog pe dl. Președinte: ”Fii neamț, Klaus! Dă-le peste nas celor ce vor să-și vâre botul în smântâna puterii! Fii președintele tuturor românilor, indiferent de ce partid ar fi la putere! Îndepărtează traseiștii! Fii liberal autentic!”

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Unlucky pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Unlucky pe DACĂ-I MARȚI, E EUROPA…

