24
Oct
14

CE SĂ MAI PRICEPI?


Ce să mai pricepi din fotbalul ăsta? Păi, spuneți voi, după ce am mulțumit cerului că ne-a eliminat Moți și n-am ajuns să ne rușineze mai știu eu ce Bayern sau Real, am așteptat cam sceptic chiar și meciurile din grupa asta de Europa League. Nu de alta, dar jocul Stelei nu mă convingea deloc. Și prima repriză cu Aalborg părea să-mi întărească temerile. Uf, am scăpat și au urmat acele minute incredibile și ploaia de goluri din repriza secundă. În cealaltă partidă, Dinamo Kiev făcea instrucție cu Rio Ave în Portugalia, anunțându-se favorită și arătând cu deștu` la ciuca bătăilor. La Kiev,  a continuat marșul ucrainean, Steaua arătând mai mult a sparring-partner. Estimp, meciul umilitelor din prima etapă a adus un 1-0 pentru danezi, scor normal, nebăgat în seamă, ba chiar privit de sus. Ca aseară să vedem că ”amărâții” nu-s deloc amărâți, ci un grup solid, care au luptat din primul până-n ultimul minut, au alergat, au șutat, au marcat. Aparent, Steaua a făcut un joc mai slab, evidențiindu-se din nou aceleași lacune observate încă de la primele meciuri sub comanda lui Gâlcă: superficialitate, erori și pase greșite în faza de atac, care prind descoperite mijlocul și apărarea, frumoase faze de atac, eșuate lamentabil la finalizare. Puteam asista la un scor halucinant, cu goluri foarte multe, ce ar fi putut rămâne în istorie, dacă jucătorii celor două echipe nu ratau exasperant. Pentru că și portughezii, dar și ai noștri, au avut numeroase șanse de a înscrie. Așadar, a jucat Steaua slab, făcându-ne să tremurăm până-n ultima clipă? Vă spun sincer, nu-mi dau seama… Un meci cu atâtea faze de poartă ar fi trebuit să mă încânte, dar seninătatea cu care steliștii se împiedicau când nu te așteptai, dând posibilitatea solizilor și rapizilor portughezi să amenințe poarta lui Arlauskis, m-a enervat la culme. Am văzut trei goluri superbe și puteam să mai văd încă vreo 10. Dar câte ar fi putut intra în poarta Stelei? Mai puține decât în cealaltă poartă? Tare mi-e că un pic de ghinion ne-ar fi întristat rău de tot. Și-a mai venit și incredibilul 0-3 încasat în Danemarca de leaderul ce părea incontestabil… Ce să mai pricepi?

Pe vremea uriașei echipe care a cucerit Marea Cupă, orice copil știa pe dinafară primul 11 al Stelei și bănuia cele 4-5 înlocuiri forțate de împrejurări, totul era bătut în cuie. Dar care e 11-le standard al Stelei de azi? Varii motive fac ca echipa să fie mereu alta, schimbările nedumeresc adesea, de multe ori înlocuirile în timpul meciului par fără noimă, dar ne și arată ce lot subțire are Steaua până la urmă… Accidentările lui Varela și Chipciu au cântărit greu, Bourceanu, Luchin și Iancu sunt și ei indisponibili, așa că a trebuit să ne mulțumim cu Stanciu și Filip. Nici Breveld nu poate umple găurile de la mijloc. Steaua ultimilor ani a avut rezultate când au existat cele două perechi centrale de fundași și mijlocași, mai ales de mijlocași. Poate am eu o fixație, dar mijlocului îi trebuie un cuplu gen Rădoi-Paraschiv sau Bourceanu-Pintilii, care să sprijine atât apărarea, cât și atacul. Iar un cuplu ca Gardoș-Chiricheș, sau Szukała-Varela e indispensabil. După aia e loc și de floricele și de spectacol. Și chiar de șuturi bară-bară…

Victoria e victorie, băieții trebuie felicitați că au obținut-o, dar rămân îngândurat. Urmează meciuri multe, importante, pe cele patru fronturi – Națională, EL, campionat, cupă. Efort maxim,oboseală, accidentări… Va fi greu, dar vom izbândi. Pentru că suntem Steaua… Și asta o pricep toți. Chiar dacă n-o recunosc…

P.S. Așa cum era de așteptat, Magnatu` s-a dat iar în stambă după un 1-2 onorabil cu o umbra a Celticului de altădata: ” Am adus nişte jucători pensionari, care stau cu picioarele în sus prin Franţa.” Oleg, să ai valiza pregătită…

0 Responses to “CE SĂ MAI PRICEPI?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


