20
Oct
14

ȘI-NCĂ UNA…


… s-a mai dus. Și tot în frunte. Așa cum ne stă bine…

Așadar, aseară, Ogăraru a revenit în Ghencea. Ca antrenor al U. Cluj, însă. Primirea a fost pe măsură, fanii neuitând că el e stelist din naștere. Produs al centrului de copii și juniori Steaua, nea Gigi, dacă știi ce-i aia… Era așteptat și Bichonul, alt jucător mult îndrăgit. Bietul de el. Mi se rupe sufletul ori de câte ori e vorba de el. Doamne, s-o mai putea ceva?

Meciul în sine a fost lejer, plăcut, dar cu surprinzător de multe accidentări. Care ar putea să ne coste. Mai ales că urmează o perioadă densă, cu 7 meciuri în 20 de zile…

Am remarcat o poftă de joc, de spectacol, un sentiment de superioritate, de siguranță. Nu știu ce le-a spus Ogăraru băieților lui (o trupă modestă, cu prea puține lucruri de remarcat), s-o fi bazat pe masivitatea lor și le-a cerut să încerce să se impună prin forță. Era să le reușească după 2-3 minute, și au mai fost câteva ocazii. Dar asta din cauza steliștilor, un tăvălug ce se năpustea mereu spre poarta adversă, ajungând adesea cu fundașii în careul clujean, dar lăsând largi spații pentru contra-atacurile clujenilor. Ne-am obișnuit cu irosirea unor faze începute entuziasmant, spectaculos, ne-am obișnuit cu ratarea senină a unor ocazii, dar avem parte și de goluri destule. Aseară au fost (doar) patru, puteau fi mai multe, ceea ce îmi lasă un sentiment de insatisfacție. Ce să fac, îmi place golul, victoria la scor… Dar, să nu-l mânii pe Dumnezeu, e bine și așa: primul loc, 9 victorii din 11, un golaveraj de 27-7 (da, știu, puteau fi 50-60…) și o certitudine: e greu să se opună cineva cuceririi celui de-al 26-lea titlu…

Urmează meciuri din Europa League, meciuri la Națională, Cupă, campionat și aștept maximum de la băieți: titlul, cupa, primăvara europeană, calificarea pentru faza finală a CE. E mult? Poate pentru alții…

0 Responses to “ȘI-NCĂ UNA…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


