04
Oct
14

NE RÂDEM CU IDOLII…


Ai Giuleștilor. Cu Șumi și Rada, adică.

Binecunoscuți comici ai stadioanelor, cei doi, ajunși antrenori… naiba știe cum, au ioc rezultate, dar gura nu le tace. Cu prilejul derby-ului comunal de la Chiajna, am avut parte de noi clipe de fior și râs.

Pe cai mari după victoria de la Iași împotriva unei echipe care a obținut 4 puncte în 9 meciuri, Ăl-cu-aia- mică a întâmpinat cu lejeritate meciul cu una dintre echipele care se chinuie să scape de ultimele 6 locuri. Deh, pe el îl preocupa în continuare faptul că Moți a trimis Steaua în ”istoria neagră a fotbalului mondial”… Dincolo, regele grătarelor, Rada, la a 7-a (da, a șaptea!!!) reînscăunare, rămâne același autist legat cu cârpe vișinii la ochi și minte.

Meciul în sine se pare că i-a plictisit până și pe puținii care s-au încumetat să-l vadă. Cel puțin așa reiese din presă. Singurul lucru reținut a fost… atitudinea rasistă a fanilor rapidiști. Cum, bre, vajnicii milogi la toate forurile anti-discriminare să se fi dedat la așa ceva? Noooo… aici e mâna dujmanului, precis! Reiese clar din declarația lui Lovin (păi, ce putea să zică un fost stelist…): ”Încă odată suporterii rapidişti dovedesc că nu au educaţie.” Să zică merci că nu i-au tras niscai brichete iar…

Și tonul la distracție îl dă alt stâlp al Concordiei, care ne lămurește: ”Acel suporter nu este un rapidist. Eu am jucat 10 ani în Giuleşti, am întîlnit Steaua, Dinamo şi alte rivale şi nu s-a întîmplat aşa ceva. S-au aruncat brichete, torţe, dar nu cu banane. Cel care a aruncat nu e rapidist, pentru că un fan rapidist nu s-ar fi pretat la aşa ceva .” Bre, Vasilică, bre, Maftei, bre, ești mortal! Ai o lojikă demnă de peluza aia veșnic goală. Deci, n-a fost rapidist, că n-a dat cu bricheta sau bombardeaua…

Ba, să începem ziua cu bună dispoziție și hohote de râs, ni se redă și declarația glumețului șef Marinică fără frică Rada. ”Pentru un nume ca Rapid, acest egal nu e mulţumitor. Am pregătit meciul să cîştigăm. A fost un meci echilibrat, iar scorul este unul echitabil. Ne-au lipsit Dică şi Pancu. ” Ei, să mai fi fost și Țâră, Goanță și cu Gheară… Dar speranța moare ultima : „Sper ca în această perioadă de pauză să îl conving pe Niculae. La Săpunaru e ceva mai dificil.” Și, senin ca o zi de vară, Rada ne liniștește : nu se teme nici de meciul cu CFR din Cupă, că doar „Rapid are tot timpul obiectiv să cîştige Cupa României, indiferent de situaţie. ” Finalul e grandios: ”Ne-am fi propus să cîştigăm şi Cupa Ligii, dacă mai eram în competiţie.” Abia aștept să aflu cum e cu campionatul. Te pomenești că-l câștigă și pe-ăsta. Că doar sunt în competiție…

Dar Șumi? Antrenorul Chiajnei… Păi, el a preferat să facă pe niznaiu`. ”Nu mă interesează ce au făcut fanii Rapidului! Nu vreau să intru în conflict cu nimeni.” Deh, cum să dai în fratili tău? Și, ca să aibă și el șanse la topul declarațiilor tembele, a scos-o pe-asta: ”Trebuia să udăm terenul. Nu am avut viteză la joc. Ar fi avut alt ritm meciul dacă am fi udat terenul, dar am crezut că, datorită orei de disputare, se va aşeza roua şi nu va mai fi nevoie să udăm terenul. Am greșit cu toții” Cum, bre, parcă ăștia aveau gazon artificial. Ce drac` să ude la el?

8 Responses to “SĂ NE RÂDEM CU IDOLII…”


  1. Octombrie 4, 2014 la 11:47

    Ayayay, bre, te-ai uitat la meciul asta… Eu am nimerit pe-acolo prin min. 80, butonand telecomanda dupa ceva filme, la care Blonzimea: da-o, ba, dreq, si la Chiajna cu Rapid ma pui sa ma uit acum??? 😀

  2. 2 Sam Murray
    Octombrie 4, 2014 la 12:21

    Păi, tom`na, că nu m-am uitat. Dar m-am spart de râs dimineața, când am citit presa. De fapt, era de așteptat. Slavă Domnului, amândoi strategii au ieșit cu capul sus de pe teren. Și-au scăpat și de brichete și de banane. Că așa-s idolii…

  3. Octombrie 4, 2014 la 13:37

    Corect, am citit in graba, am trecut peste „putinii care s-au incumetat sa-l vada”. 😉
    Eu remarcat de-aseara faza cu rasismul giulestenilor – pana si aia de la GSP au vorbit despre o „situatie incredibila”! 😆

  4. 4 lol
    Octombrie 4, 2014 la 16:18


    haha, nu numai ca babaciunea mai traieste, dar are si aceeasi obsesie!:)))

  5. 5 Sam Murray
    Octombrie 4, 2014 la 17:26

    Ăștia nu se lasă… Alte ”perle” ale civilizației giuleștene:
    Rada: „Acum nu vrea şi 3-0 cumva la «masa verde»? …Ne-am săturat ca după fiecare meci să îmbogăţim Liga. A plîns Wellington în vestiar? Să ştiţi că se poate juca şi teatru. Astea sînt exagerări. Poate trebuia să plîngă că nu a dat gol. Facem atîta caz că plînge Wellington. Poate a mîncat cineva o banană în tribună şi i-a căzut pe teren. De unde ştim noi că a aruncat spre el şi că era suporter rapidist”.
    Dulca (taman de la Mediaș a văzut…): ”Nu cred că suporterii rapidişti au aruncat. Probabil un copil care a fost prea sătul şi nu a mai vrut să ţină banana la el.”
    Eu cred că ăștia de la Chiajna tre` să piardă meciul la masa verde. Ai dracu` calomniatori!

    P.S. Hai, că asta le bate pe toate: alde Rada are cont pe feisbuc! Și-aici se dă-n stambă. ”Wellington, celebrul fotbalist plânge ca o muiere! Eu aşi fi plâns că nu am marcat un gol!” Pe bune?…

  6. 6 Maestrul pokerila
    Octombrie 7, 2014 la 13:42

    Hello.:)

  7. 8 Sam Murray
    Octombrie 8, 2014 la 14:59

    Cred că piticul ăla chelios și-a tras ceva semințe și-o sticlă de apă minerală, ca să-și pună cenușă-n cap și să salveze echipa de faliment. Precis că mâine se unge cu cremă de ghete și-și pune perucă creață și t-shirt inscripționat: ”Nu-s țigan, sunt și mai negru”. E clar, p-ăștia nu-i întrece nimeni când e vorba de penibil… :-O


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


