24
Sep
14

FERICITUL SISIF


Văd că, pe orice post TV aș da, lupta pentru fotoliul de la Cotroceni a trecut pe locul 2. Nici măcar strălucita calificare a Rapidulețului în dauna granzilor din Botșeni nu primește ce i se cuvine. Pentru că, iată, caimacul îl ia dramoleta colonelului. A lui Turcescu, bre, nu vă faceți că nu știți care… Colonel PDL, cu patalama, ce dacă n-a făcut o secundă de armată. Mai știi, mareșal ajungea, de nu-l văduvea Dobrițoiu de pleașca lui Oprea…

Eu pe băiatul ăsta nu-l urmăresc, m-am convins de multă vreme că e un papagal ce se crede șoim. Și, să nu vă surprindă, cu ceva vreme în urmă i-am zis doamnei Tosh că omu` a luat-o pe urmele zărghitului nambăroan, Mircea Badea, ba îl și întrece. În cursa spre ”Obregia”… Colonelu` Robert luase privirea aia laser a lui CTP, vorbele-i erau mai ascuțite decât ”Văduva” doftorului Guillotine, hăcuind ”dujmanu`” fără milă. Adesea părea în transă…

Și-acu`, poc! Aud că se… descoperă, că-și pune cenușă-n cap, că ne lasă orfani de emisiunile lui care strângeau mai puțini spectatori decât insolventa-n Giulești. No, dacă asta-i e vrerea… Am tot încercat să deslușesc ce-o fi în spatele petardei lansate de bravul polkovnik. La început am zis că-i o farsă, o savantă încercare de a-și sălta ratingul, un episod pilot al unei tele-novele al cărei scop nu-l ghiceam. Și mă pune naiba să-i citesc ”spovedania”. : ”Am ales sa nu-l tradez pe bunul Dumnezeu si sa fac aceasta marturisire publica. Refuz sa fiu Iuda in fata lui Christos, chiar daca astazi, celor ce vor citi si vor vedea acest text poate ca nu le va fi foarte clar ce se intimpla. Rugati-va pentru mine si cu mine sa fim iertati si izbaviti. Sint pregatit sa indur oprobiul public, il merit, dar sper sa avem parte de legi si de judecatori drepti. Cu Dumnezeu inainte si va fi bine! Va cer iertare tuturor !” Mare ți-e grădina… Temerile mi s-au adeverit, omu-i dus, i-a luat-o mintea pe arătură, se impune tratament urgent și intensiv.

Da` drăcușoru` ăla care nu-mi dă pace îmi amintește de faza confruntării ”catindaților” Băse și Geoană din 2009, moderată de viitorul lt.col. Singurul lucru pe care-l țin minte e finalul, când junele Robert le-a dat câte o Biblie celor doi. Să fi-nceput de-atunci delirul ăsta mistic? Și tot Scaraoțchi ăl mic mă-ntreabă: ”De cinci ani încoace, B1 și Colonelul nu mai prididesc să ni-l ridice-n slăvi pe Cârmaci. Să fie asta explicația faptului că Băse părea mai stăpân pe răspunsuri , de parcă știa întrebările dinainte?”

La urma urmelor, tot răul spre bine – am mai scăpat de un papițoi. Dar au mai rămas destui. Dă, Doamne, să îi pălească remușcările și să se deconspire și alții. Măcar căprar sau ”tamajor” sub acoperire să fie alde Banciu, Badea și ăilalți de la B1 și A3… Uite-acu` mă duc să dau acatiste la biserică. Ptiu, numai să nu-mi vină și mie să mă spovedesc. Ce-ați zice să fiu insolvent sub acoperire?… Da` ce mă fac, de un` să găsesc o pană așa măiastră ca a ex-colonelului ”Mi-am dat seama că e necinstit faţă de Dumnezeu, de mine şi de dumneavoastră, că e necinstit, că nu trebuie să mint, să mărturisesc, indiferent cât m-ar costa. Astăzi vă spun, din momentul în care m-am decis să spun aceste lucruri, astăzi mai mult ca oricând sunt împăcat, am o stare de fericire, de bucurie, ca un om care a urcat un munte cu un rucsac de pietre în spate.” A naibii stare de fericire să cari bolovanii pe munte. Mânca-l-ar mama de Sisif… Ia să dau eu o fugă pân` la piață, poate o să am o stare de fericire, de bucurie, aducând ardeii de copt de care-mi tot zice consoarta…

0 Responses to “FERICITUL SISIF”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe PAC-PAC!
Sam Murray pe MAI CEVA CA SAELELE…
fekete istvan pe MAI CEVA CA SAELELE…
Sam Murray pe DACĂ NU ȘTIAȚI…
Mihai Hristea pe DACĂ NU ȘTIAȚI…

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


