01
Sep
14

DOUĂ SPORTURI DIFERITE


Înapoi la biata noastră ligă…

Steaua a continuat să bucure sufletele boromane cu o nouă prestație jalnică. La Chiajna am ajuns să văd cum campioana se chinuie să păstreze minimul avantaj de un gol în fața unei echipe rămase cu doi oameni mai puțin, bașca faptul că în poartă intrase un jucător de câmp. Am revăzut coșmarul de la Sofia, slavă Domnului că n-a fost cazul de penalty-uri…
Și, ca o ironie, acu`, când purceaua-i moartă în coteț, se fac transferuri în draci. După Papp, Bourceanu și Rusescu. Deci, se poate, dar de ce numai acum?

Astra continuă să-și încânte patronul și cele câteva mii de fani. Banii băgați în făcătura de echipă din Craiova par aruncați pe geam. Dacă Steaua a avut milă, Astra a dat de pământ cu băieții Olguței. Un 5-0 rotund și Budescu&co. ajung pe primul loc, cu un golaveraj de invidiat: 16-2.

Seara s-a încheiat en fanfare, la Ploiești. Sub ochiul vigilent al lui papa’, juniorul a dat chix în confruntarea vedetelor adunate de pe mai știu eu ce coclauri portugheze, braziliene, africane, patagoneze etc. Din cei 22 de jucători apăruți pe teren, doar patru erau români, ploieștenii fălindu-se cu unul singur… Meciul m-a enervat (dar asta din cauza streamului care-mi făcea fițe când mi-era lumea mai dragă; așa am pierdut primul gol al mândriei Ardealului), m-a amuzat (prin zbaterile impotente de-o parte și alta), m-a scos din sărite (prin comentariile din pauză și de după meci ale papagalului umflat Ivanovici). La titlul de vedeta serii a concurat arbitrul Colțescu, care și-a făcut damblaua și i-a eliminat pe Texeira (păcat de băiatul ăsta extrem de talentat, dar cu un caracter infect) și pe Geraldo, pentru chestii minore, dar nu l-a trimis să se răcorească pe zgubiliticul Alcenat care s-a crezut Ibrahimović și era să-i zboare capul lui Deac (alt dement…). Pen` că nu se făcea să ia caimacul un oltean (Colțescu), vedeta serii au fost totuși marțienii, care s-au dat iar în stambă, așa că probabil nu vor avea ocazia să vadă la fața locului a doua înfrângere consecutivă a expaților…

Și, ca să mai uit de fotbalul ăsta de doi lei, am apucat să văd aseară un meci adevărat. Real Madrid a început tare meciul cu bascii din Sociedad și, la 2-0, totul era normal. Ce-a urmat e de poveste (na, că mi-am adus aminte de Boro…)!!! Bre, ăla-i alt sport, nu ce joacă Toșca, Stanciu sau Pârvulescu…

14 Responses to “DOUĂ SPORTURI DIFERITE”


  1. Septembrie 1, 2014 la 08:50

    Bine c-ai amintit de boacana Realului din Madrid pe Anoeta – eu la meciul asta am patit ce-ai patit tu la Petrolul – CFR: m-am enervat atat de crunt din cauza transmisiunii jalnice, incat la 2-2 am inchis fereastra respectiva, desi voiam neaparat sa urmaresc finalul de meci – aproape de fiecare data cand fac asta, macar, madrilenii mei castiga. 😀
    Iar eu chiar as avea de ce sa ma iau de astia de la Digi, pentru ca am net chiar de la ei, nu-i vorba de cautat vreun streaming piratat pe te miri unde… 😉

  2. 2 Ovidiu
    Septembrie 1, 2014 la 10:10

    Gata, bre, m-am lamurit. Dupa ce ca nu avem lot sa ne batem la primu’ loc, n-avem nici antrenor pentru asta, vad ca nu e voie nici de la stapanire sa miscam in front. Fara Hoban, Pecanha, Tamuz, Albin, Mutu, Fanchone, adica ceva mai mult de juma’ de echipa, am jucat execrabil in prima repriza. Dupa pauza, Texeira a tras echipa dupa el si parea ca vom intoarce rezultatul. Numai ca mizerabilu’ cu fluieru’, dezaxatu’ care a vrut sa se omoare sarind de la etajul I 😀 , dobitocu’ ala de Coltescu, avea alte planuri. Ne-a rupt capu’, eliminandu-l pe Texeira, si ne-a rupt si-n fund, eliminandu-l pe Geraldo. Si, pentru a-si desavarsi opera, a mai validat si golul din ofsaid al lui Tade
    http://postimg.org/image/mxkrlpu7v/
    Sincer, ma cac in el de campionat. Daca asa se fac jocurile in mocirla asta, puteti sa castigati 1000 de campionate, ca n-au nicio valoare.
    A fost crima cu premeditare, cu bataie lunga. Am pierdut meciul si am fost provocati pentru a nu putea fi in tribune la meciul cu clona. Ne-am abtinut cat am putut. Abia prin min 90 am strigat o singura data „Ungaria ne suge …”. Nu cred ca pentru asta ne suspenda. Mai nasol a fost ca bou’ ala de tusier, care ne-a furat tot meciu’ si nici n-a dat ofsaid la golu’ doi, si-a luat niste pantofi pe cocoasa. Pantofi pe care copiii de mingi ii aruncau inapoi in tribuna, si care reveneau in capu’ banditului.
    Asadar, pentru meciul de la Tg Jiu i-am pierdut si pe Geraldo si pe Teixeira. Nici nu stiu de unde mai strangem 11 jucatori. Teixeira probabil va lipsi mai mult, pentru ca in drum spre vestiare i-a pus observatorului masa in cap.
    Hoban a fost scos din lot de cacatul numit Mario Nicolae, un dobitoc care strica echipa. Un prost care i-a adus pe Mutu si Zicu pe banii cu care i-ar fi tinut pe Hamza, Bujie si Guilherme inca cateva sezoane. In vestiarul de la Zagreb, limbricu’ a inceput sa injure jucatorii. Hoban, ca tot ardeleanu’, calm, calm, da’ cand se infurie sa nu stai in fata lui. Mai intai l-a intrebat de ce ii injura, la care oligofrenu’ a inceput sa-l spurce personal, ca sa zic asa. Hoban a facut doi pasi spre el, iar mizeria a inceput sa urle ca din gura de sarpe ca-l bate Hoban. A fugit repede pe usa si l-a dat afara pe Hoban. Luat in colimator de ceva vreme de suporteri, Mario tocmai a umplut paharul. Probabil va pleca inaintea lui Hoban.

  3. 3 Sam Murray
    Septembrie 1, 2014 la 15:58

    Mă rezum să citez din comentariul tău:
    ”Gata, bre, m-am lamurit. Dupa ce ca nu avem lot sa ne batem la primu’ loc, n-avem nici antrenor pentru asta, vad ca nu e voie nici de la stapanire sa miscam in front. … Daca asa se fac jocurile in mocirla asta, puteti sa castigati 1000 de campionate, ca n-au nicio valoare.
    A fost crima cu premeditare, cu bataie lunga. Am pierdut meciul si am fost provocati pentru a nu putea fi in tribune la meciul cu clona.”
    De veșnica obsesie cu ”clona”, care face și desface în culise, n-ai cum să scapi. Și nu ești singurul. Deh, când nu te țin puterile, o dai pe vaiete…

    Auzi, de Colțescu e clar că e dirijat de GgB, de-acolo unde-i ascuns, da` eu cred că și Mario ăla e vândut clonei. Altfel nu se explică… Și mă gândesc că junioru` a bătut palma cu Stâna să-i ia locu` lu` Gâlcă. Ba mi se pare dubioasă și prestația stelistului Geraldo… Se impun cercetări atente. Și, vezi, care-i legătura între… Capră și Oaie. 😉

    Uite, dau o fugă la biserică, să mă rog să nu vă suspende stadionul. Doar n-o să pierd așa spectacol: cenaclul fiert după meciul cu St…, pardon, clona. 🙂

  4. 4 Sam Murray
    Septembrie 1, 2014 la 16:01

    Bre, Dawson, după cum ți-am spus, mă duc peste ăștia de la Orange. Nici acu` nu mi-au răspuns la cererea de a mă abona la Orange TV. Mă persecută ăștia ca alde Colțescu pe campioana remizelor… 😦

  5. Septembrie 1, 2014 la 16:25

    Maitre, io stiu ca Lupul nu mai vrea sa comunice nici cu mine, nici cu varu’ Keitel, nici cu Shab si, in general, cu nimeni care are „tupeul de-a tine cu Steaua”, dar voi indrazni sa-i adresez direct ceva: ba, bulache, dupa ce te-ai bucurat ca un boroman ce esti cand cu recenta faza sofiota, sa nu te prind ca te dai roman la meciul care urmeaza ca Nationala sa-l duspute in Grecia! Clar?

  6. Septembrie 1, 2014 la 16:29

    Maitre Toshiro, pentru discutii cu Orange incearca la 408. 😉

  7. 7 Ovidiu
    Septembrie 2, 2014 la 08:48

    Esti pe o pista falsa, Dawson. Ca dovada ca n-am nicio problema sa comunic cu Toshiro. Nu am zis ca nu mai comunic cu tine sau cu aia, ci doar ca nu mai comentez pe blogu’ tau daca le permiti alora niste chestii. In ceea ce priveste nationala, nu prea mai simt nimic pentru ea. Mi-e un pic ciuda pentru situatia asta, dar asa stau lucrurile. Nu stiu de ce am ajuns aici, poate ar fi loc de o discutie, dar nu cred ca e doar vina mea. In fine, eu sper sa castigam cu grecii. Si cu românismu’ am, intr-adevar, ceva probleme. Mi-e din ce in ce mai incomod sa ma dau roman.

  8. Septembrie 2, 2014 la 20:00

    Lupe, las-o – ne-ai jignit pe toti aiurea-n tramvai. Apoi, boromanismele tip Moti – cel mai recent exemplu – sunt efectiv dezgustatoare: am ajuns sa respect suporterii de carton ai Astrei, macar echipa alora a eliminat Lyonu’ si-a adus puncte pentru Romania!

  9. 9 shab
    Septembrie 3, 2014 la 21:12

    Lol, ce lamentari penibile. Javrele galbene au urlat lozinci xenofobe si au lovit arbitrul in cap cu o sticla, si au luat groaznica pedeapsa de a evolua 2 etape cu 3 sectoare inchise. Steaua a jucat primele 2 etape cu stadionul gol, pentru … (a se completa de cineva care stie pt ce a luat Steaua 2 etape de suspendare dupa meciul de la Ploiesti din primavara). Si tot javra galbena se vaita ca un retardat de troll ghesepist ca galacticii din Mimiu ar fi furati de ‘mafia stelista’. Hahahahah, a murit Rrapidul, dar au aparut penibilii astia sa le ia locul cu brio – adica o echipa mica, cu gura mare, care isi propune multe, nu reuseste nimic, si se ineaca la mal de fiecare data.

  10. Septembrie 4, 2014 la 09:45

    @Shab
    Chiar voiam sa-ntreb si eu acum cateva saptamani – pana la urma noi de ce-am jucat fara spectatori? Vorba cuiva pe twitter – daca facea Steaua ce-a facut Petrolul, vedeam 3 etape de suspendare; la astia – doar 3 sectoare!

  11. 11 Sam Murray
    Septembrie 4, 2014 la 17:32

    Eu știam că trebuie să mulțumim ”adevăraților”. La ultimul meci din ediția trecută, când Steaua era deja în vacanță (sărbătoriseră noul titlu la Ploiești…), bravii fani au însoțit penibila remiză cu Oțelul cu, ai ghicit, petarde și măscări.
    De data asta, în cazul campioanei remizelor, cred că au ajutat și rugile mele: nu se făcea să n-aibă cenaclul marțienilor șansa de a vedea campioana (aia adevărată) pe viu. Să vezi acu` 3D-uri cu Hoban și alte alea. Tristețea de după meci intră-n preț…

  12. 12 Ovidiu
    Septembrie 8, 2014 la 13:19

    Ptiu, bre, plecai si io cateva zile si vad ca la-ntoarcere nu mai pot intra fara masca de gaze. S-a-mputit treaba si p-aci. Javra galbena, retardatu’ bre, ia o pauza, sa ai timp sa igienizezi. Pe curand…

  13. 13 Piturca
    Septembrie 9, 2014 la 00:00

    salut decizia lupului si sper sa ne scuteasca o vreme de ale sale stupizenii si frustrari!

  14. 14 Sam Murray
    Septembrie 9, 2014 la 11:40

    Ovidiu, după cum știi, fiecare are felul său de a privi lucrurile și de a se exprima. Eu nu agreez insultele (sunt zero barat la înjurături) și încerc să tratez totul cu ironie. Că-mi reușește au ba, că mai dau și eu chix, e altă treabă. E drept, am și avantajul că pot elimina din start peluziștii cărora nu merită să le răspund.
    Acu`, tre` să recunoști, oricât m-aș strădui să țin în frâu răbufnirile unuia sau altuia, nu pot să cenzurez la sânge vechii prieteni, nu? Și, hai să fim sinceri, nici tu nu ești ușă la ”Sfinții Împărați”, îți mai scapă una, alta. Drept care riști vreo replică mai… nepotrivită.
    Altceva decât să vă rog din nou să vă amintiți că, la urma urmelor, suntem între prieteni, nu pot…


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI
Unlucky pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

