17
Aug
14

S-A MAI DUS UN DERBY


”Unicul derby” a început cu două surprize. Strategul Consiliului Local Ploiești a făcut exces de jucători români, introducând mai mulți ca niciodată: 3. De cealaltă parte, antrenorul campioanei cartierului l-a pitit pe simbolul Pancone… Bine, acu`, dacă e să mă iau după zvonuri, au fost tratative la sânge. Idolul Giuleștilor ar fi refuzat umilința de a juca într-un tricou inscripționat (ce oroare!) cu ”Azuga Waters (”Azuga vodî” în limba rusă) sau ”Perla Covasnei” (Jemciujina Kovasnî). După discuții ce s-au prelungit în fața stocului de Sâmburești rămas de la masonul fugar, ”il capitano” a intrat în teren după pauză, pentru a contribui la jocul meschin, de echipă mică, al principalei candidate la retrogradare. Cum petroliștii nu s-au descurcat deloc în fața garniturilor de tren (ce au făcut uitate autobaza lui Cârțu…) trase în fața porții lui Bornescu, scorul a rămas alb, ceea ce i-a permis juniorului să iasă cu capul sus. E drept, era să-l plece, rapidiștii ratând două ocazii monumentale…

Al 11-lea meci consecutiv fără victorie al prahovenilor (?!?) împotriva Rapidului, rezultat ce va rămâne pe veci, alături de finala nedisputată a Mitropa și de glorioasele vremuri ale Cupei Samsung. Iar Ganea mai are de strâns 12 puncte în următoarele 6 meciuri… Floare la ureche!

FOTBAL - RAPID BUCURESTI - GAZ METAN MEDIAS

Nu-mi plac jumătăţile de măsură… Să fie clar! Poate unii cred că fac asta (?!?) zilnic, dar nu. O dată la două-trei luni am eu nebunia asta!

P.S. Comentariile de după meci sunt la nivelul cunoscut – de colecție. Dar îi las ultimul cuvânt sărbătoritului, veșnic tânăr și fericele Pancu, care a prins cel de-al 37-lea trandafir vișiniu în buchetul vieții: ”Puteam produce o mare surpriză dacă am fi câştigat… Am jucat precum Grecia la Campionatul European. Am făcut antijoc pentru că asta e singura modalitate pentru a obţine puncte. Sperăm ca după pauza prilejuită de echipa naţională să arătăm şi mai bine.” Desigur, abia așteptăm și noi anti-jocul dus la perfecțiune. Atunci să vezi…

1 Response to “S-A MAI DUS UN DERBY”


  1. 1 Ovidiu
    August 18, 2014 la 15:42

    I-am batut anul trecut, in cupa, asa ca nu poate fi al 11-lea meci consecutiv bla bla bla…
    A fost un meci nasol din toate punctele de vedere. Sa incep cu prestatia nasoala a galeriilor care s-au spurcat tot meciul. Ploiestenii au bagat la greu porcaria „am avut si vom avea mereu…”, drept pentru care m-astept la sanctiuni. Si rapidistii ne-au injurat cat cuprinde. Probabil n-au savurat apa plata pe care le-am adus-o cand erau in greva foamei 😀 . Despre echipe, ce sa mai zic. Rapidistii s-au aparat cu toata echipa, avand ce-i drept doua ocazii uriase de a inscrie. La prima, la care au si introdus mingea in poarta, io n-am vazut vreo neregularitate, da’ cica ar fi fost un fault acolo. La a doua, doar fundu’ lu Hoban a facut sa nu ne facem de ras de tot. Si uite asa, un meci care putea fi un galop de sanatate daca Albin marca din 10 metri, singur singurel cu portaru’, s-a transformat intr-o demonstratie clasica de neputinta. Nu ne descurcam deloc cu echipele care se apara cu 11 oameni. Cu Plzen am dat goluri doar pe contraatac. Da’ cu descultii astia care n-au impreuna salariu lu’ Mutu, n-am reusit sa ne descurcam. Sper sa uitam cat mai repede meciul asta si sa facem un meci bun cu croatii.

    PS pont pentru hoti: in ziua meciului, toate fortele de ordine din Ploiesti vor sta dupa curu’ BBB-ului 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe TREI DIN TREI
corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


