08
Aug
14

RO-MÂ-NI-A!


Seara selecționatelor internaționale s-a terminat cu bine, mai bine decât ne așteptam.

Cândva, colege de oraș, Astra și Petrolul au dat piept cu reprezentantele Ligii Gambrinus (ce putea fi mai potrivit pentru campionatul cehesc decât acest nume ?). Mai întâi, Astra a mai făcut o minune la Liberec și a învins din nou ocupanta locului 4 de anul trecut (la 31 de puncte în urma campioanei). Prilej ca viitorul oaspete al celulelor răcoroase să ne stoarcă o lacrimă : ”Echipa asta mică de la Giurgiu a luat 6 puncte din 6 cu echipa din Cehia.” Nici câștigătorul de cupe la penalty-uri, coach-ul giurgiuvenilor De Amorim, Fatai, Yahaya, Pliatsikas și ceilalți nu se lasă mai prejos : ”Am fost mult mai buni ca adversarii, asta spune multe. Lupta la titlu în Liga 1 va fi foarte strînsă, sînt , echipe de valori apropiate” Apropiate, apropiate, da` Astra este numa` una, nu ? Așteptăm și cujetările Vameșului…

Am încercat să văd meciul următoarei partenerei de antrenament a Stelei. Din ce-am putut observa, până ce Look TV s-a încăpățânat să bată internetul, chin mare… N-am mai apucat să prind golurile, că mi-a dispărut imaginea. Tre` să fac un abonament la Orange, n-am ce face… Bineînțeles, comentariile sunt la fel de stupide ca până acum, iar când joacă echipa patronului, mândria Arghialului, e delir. Adversarii sunt criminali, provoacă penalty-uri, pe care chiorul de arbitru nu le vede, în schimb îl elimină pe blândul Rada, chiar dacă n-a reușit să-i rupă piciorul lui Lukașenko, sau cum l-o mai fi chemat pe bielorusul ăla. Conspirație, nu alta ! Iar, dacă vă era dor de Muri, he`s back . Nu gloabele lui Miriuță au pierdut meciul, ci… ”brigada de arbitri… La cartonaşul roşu arbitrul iar s-a pripit puţin. A fost penalti la Tade, iar la ei nu cred că a fost penalti.” Bine, bre, acu` aveți timp să vă concentrați pe campionat…

Și a venit momentul de glorie al celeilalte selecționate internaționale. Acu`, pe bune, cine se aștepta la așa ceva ? Cu siguranță, doar o parte a lupilor și marțienilor… Sub măiastra îndrumare a mult stimatului și iubitului fiu al celui mai mare antrenor român pe care l-a văzut Ucraina, Tecșeira, Fanșon și Jeraldu s-au dezlănțuit. Mutu și-a suflecat mâinile, să i se vadă toate tatuajele, și a arătat că brelantu` nu și-a pierdut strălucirea : un gol de generic și o minge pusă pe capul lui de Lucas. Să sperăm că fanii nu vor uita și nu-l vor mai fluiera la următorul meci… Fani care se auzeau în peluzele cu iz de bere: ”Ro-mâ-ni-a!”. Aproape comic… Un 4-1 lejer, la prima vedere, dar cifrele partidei sunt interesante. Șuturi pe poartă : 20-8, pe spațiul porții : 8-7, cornere 14-1. Toate în favoarea cehilor. Dar, o știți, scorul contează, nu ?

Să vedem după prânz, cine cu cine pică… E foarte important, mai ales pentru Petrolul, al cărei patron a declarat : ”Obiectivul primordial e calificarea în grupele Europa League, nu titlul.” Uf, de ăștia am scăpat. Mai rămâne ca Astra, Dinamo, Botoșanii și masonii să aibă și ele alte obiective primordiale…

6 Responses to “RO-MÂ-NI-A!”


  1. 1 Ovidiu
    August 8, 2014 la 09:38

    A-nnebunit lupu, bre! 😀 Nu m-am asteptat la scorul asta. Am crezut ca ne vom califica la penalty-uri. E drept ca ne-au dominat, dar steril, si noi i-am taxat perfect pe contre. Golurile 2,3 si 4 au fost marcate pe contraatac. Il Luce al batran a fost la Ploiesti in perioada dintre cele doua meciuri, si cred ca a pregatit meciul impreuna cu al mic. Avea si el de luat o revansa. Desi e un rezultat mare pentru Petrolul, avand in vedere performantele recente ale adversarilor, n-a fost decat un amarat de tur preliminar. Cu siguranta vom primi un adversar de alt calibru in turul urmator, asa ca nu sunt prea optimist pentru calificarea in grupe.

  2. August 8, 2014 la 10:32

    Hai, bre, Toshiro, ca de data asta ploiestenii merita tot respectul! Si recunosc ca, la aniversarea unor prieteni avocati fiind, am declarat ca prefer sa bata Pilsen, ca obisnuiesc sa beau bere, nu antigel. 😀

  3. 3 jeromelebanner
    August 8, 2014 la 13:25

    Sam, saptamana viitoare am un mic tur al Bulgariei: ruse, burgas, haskovo, bansko, sofia, banuiesc ca o sa am net la hotel, sa sporovaim putin

  4. 4 Sam Murray
    August 8, 2014 la 14:05

    Așteaptă nițel, că acuș` apare lupul gri-negru cu cronica lui. Să vezi acolo respect… 😉

  5. 5 Sam Murray
    August 8, 2014 la 14:08

    Vacanță plăcută, bre, JL.
    Bansko rămâne oful meu. Pregătisem acum vreo 2-3 ani un Revelion pe cinste și mi-a pus piedică Doamne-Doamne: a tras niște ninsori de s-au închis granițele…
    Ai grijă la Haskovo, să-ți iei turbanu` și Coranu`. Aferim… 🙂

  6. 6 jeromelebanner
    August 8, 2014 la 14:58

    Merci, dar nu e vacanta, taman ce am inceput munca sper sa am timp sa trec pe la ludogoretz sau razgrad cum s-o numi sa-mi atarn un fular de gat


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

