07
Aug
14

ÎNGRĂȘATUL PORCULUI


Aseară, după primele minute, credeam că a intrat totul în normal și, în sfârșit, voi vedea spectacol, goluri, voie bună. Ca un făcut, telefoanele au sunat (bre, oamenii ăștia nu se uită la meciuri?), administratorului blocului taman acu-i ardea de reabilitarea termică etc., etc. Printre picături am văzut și meciul, în nota ultimelor prestații ale gâlcanilor. Campioana kazahilor parcă era campioana masonilor, poate mai slabi, dar cu un plus de arțag și puși pe dat la gioale… Bine că nu s-a terminat mai rău. Ne calificarăm, bre.

Sper să nu trecem de play-off. Nu glumesc, zău, da-n UCL, cu panaramele-astea, mi-e că pățim mai rău ca brazilienii în confruntările cu germanicii… Și nici în Europa League nu mă aștept la cine știe ce. Îngrășarea porcului în ajun (Luchin, Breveld etc.) n-o să dea roade…

Îmboldit de zisele crainicilor despre ce se-ntâmpla la Belgrad, am văzut repriza a doua a meciului Partizan-Ludogoreț. Parcă juca Steaua, la fel de ineficienți și partizanii… Teleormănenii de peste Dunăre, cu Moțev și Marselinov (i-am ”naturalizat” eu…), au reușit să se califice, după ce conduseseră cu 2-0 și fuseseră egalați – totul într-un sfert de oră, între min 20 și 35. Meci vioi, de luptă, cu greșeli multe de ambele părți. Ei, nu mai sunt sârbii ce-au fost…
Dar am văzut faza serii, am găsit-o și pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=opL_JKL_yJY. Priviți de la min. 1:46. E de infarct…

Să vedem mâine cu cine se procopsesc ai noștri, apoi… la Cluj, cu multinaționala ce este, cică, mândria Arghialului…

4 Responses to “ÎNGRĂȘATUL PORCULUI”


  1. August 7, 2014 la 11:14

    LOL! Prea tare faza cu barele de care zici! 😆

    La meciul nostru am fost pe stadion – lume neasteptat de civilizata si foarte multe femei prezente, multe familii cu copiii, tricouri, fulare, steaguri etc., in general atmosfera de sarbatoare, destul de relaxata. Chiar eu am zis – dar aici poate fi invocata si-o deformatie profesionala – inainte de-a pleca spre stadion unde urma sa-ntalnim niste colegi (si prieteni) ca mergem la film, corectandu-ma apoi: la meci! 😉
    Am nimerit in tribuna – in Peluza Sud, de fapt – aproape de niste indivizi haiosi care au comentat tot meciul. Desi au riscat la un moment dat sa-i enerveze pe toti cei din jur prin repetarea a tz-spea mie oara a unei idei, cum ca sa-i paseze X sau Y lui Adi Popa, (sau) ca uite ce viteza are Adi Popa, per total, insist, mi s-au parut ok. Ba au mai scos si cateva chestii dementiale, precum indemnul catre stelisti de-a marca multe goluri, ca raspuns la intrarile la rupere ale kazahilor: „dati-le 5, ba 10, baga-le-as secera si ciocanul pe gat, analfabetii dreq!” Cu greu m-am abtinut, dar asa i-as fi spus omului ca nu jucam cu Rapid… 😀

  2. 2 Sam Murray
    August 8, 2014 la 09:04

    Pe mine m-a mirat că au avut kazahii fani în tribune. Ca să-mi dau seama că-s moștenitorii lui Patriciu de la KazMunaiPetrol…

  3. August 8, 2014 la 10:21

    Pe mine ma mira ca Neicusorul tot insista sa bage pe-aici voturi negative, indiferent de subiect. Ma uitam la articolul despre trecerea lui Zavoda II – cat de mizerie sa fie cineva sa-si puna gheara pe calificativul minim legat de un text care se refera la un sportiv urias si-un om deosebit?
    In fine, limoncello sa fie problema… 😆

  4. 4 Sam Murray
    August 8, 2014 la 14:02

    Acu` ce-ai tu cu părerea omului? Așa vede el lucrurile – negativist. Dă-ți dai seama cât suferă el când trebuie să apese pe… stea, că doar nu era să pun niscai stăncuțe acolo, nu?


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


