18
Iul
14

GATA PAUZA, SĂ-NCEAPĂ FOTBALUL!


După dezamăgitorul meci al campioanei, am urmărit ultimele 20-25 de minute ale prahovenilor (?!?) și repriza a doua a clujenilor (?!?). Cele două selecționate internaționale, întărite cu câțiva rumânași, au întâlnit adversari care te făceau să te gândești la goluri multe.

Ce ziceți, bă, ce tatuaje am?

Lupul, batavul și israelianul

Petrolul a jucat cu o echipă albaneză care a terminat a 7-a (!) în campionatul țării cu populație ceva mai mare decât a Bucureștilor. Lotul ar face 3 milioane de euro cu totul, cică. Lucrul s-a văzut, băieții ăia n-au arătat decât tradiționala combativitate a arbănașilor, și un fotbal vag. Chiar și așa, la 0-0, era cât pe-aci să amuțească hărmălaia din tribune… Pân` la urmă s-a făcut de-un 2-0 liniștitor, prin golurile batavului(!) Nepomuceno și ale israelianului(!) Tamuz, prilej de noi declarații amuzante ale Juniorului, zăngănind din lanțurile și lănțișoarele cu care s-a ales din scurta experiență printre nisipuri și cămile. E drept, de data asta a fost surclasat de Mutu, penibil în teren, penibil în discurs.

Pászkánezii au întâlnit o echipă de care abia acum am auzit – Jagodina. N-am găsit mai nimic despre ei pe internet. Noroc cu site-ul lor, din care am aflat că s-au clasat pe locul 3, la… 23 de puncte de locul 2, dar au reușit să câștige Cupa Serbiei. Remiza albă de la Cluj au salutat-o cu un titlu bombastic: ”Jagodina ponovo za istoriju”, adică ”Jagodina din nou în istorie”. Cine știe de când or fi așteptat și ei așa o ocazie…

Rămâne să ne lămurim și cu Astra, ei sunt gata de prelungiri și penalty-uri, sub ochiul de vultur al Vameșului.
Dar, problema nr.1 rămâne urmărirea meciurilor la TV. Cum ungurul nostru (al RCS-ului) e la cuțite cu ungurul lor (al Look-ului), singura salvare rămâne calculatorul. Aseară am prins un stream bunicel, dar imaginea și-a pierdut mult din calitate când am transferat-o pe TV. Mai vedem, poate cad băieții la pace…

Aflu de la un rapidist ( e blond, bre, o să râdeți…) că massonii ovulează de fericire – întâlnesc de două ori Steaua, mâine în ”Cupa Ligii” (ne-am dat dracu`, asta-i mai tare ca Samsungul…) și sâmbăta cealaltă în prima etapă a campionatului. Pe Giulești… Inconștienții au permis disputarea celor două meciuri în ruine… Doamne ferește de vreo nenorocire. Nu, nu de scor vorbesc, că mai mult de 3-4 nu dau amărâții lui Gâlcă…

1 Response to “GATA PAUZA, SĂ-NCEAPĂ FOTBALUL!”


  1. Iulie 18, 2014 la 11:26

    Stadionul Giulesti e o ruina de pe vremea cand traia sarmanul Rassie, odihneasca-se-n pace! El imi spunea atunci, in scurta perioada cat a lucrat la Rapid, ca e nasoala rau faza cu stadionul, mai ales in ce priveste peluza dinspre teatru. In toti anii astia care-au trecut de-atunci, vreo 7 sau 8 chiar, eu, unul, n-am auzit sa se fi intreprins vreo lucrare de consolidare, iar acum nu-s foarte convins ca s-ar mai putea consolida ceva acolo si nu cumva constructia ar trebui daramata de-a binelea!

    Altfel, legat de cablisti, vina trebuie cautata la RDS: dupa ce in perioada precedenta i-au privat pe toti abonatii concurentei de meciuri, beneficiind, cum-necum, si de lipsa totala de reactie a CNA sau a Consiliului Concurentei, de pilda, acum incearca sa-mi explice cum vor cei de la UPC sa ma „fraiereasca”, oferindu-mi, pe langa ‘jde posturi misto pe care alde Digi le-au scos din grila lor, chiar si amarata de Liga I. Bine, de la un timp, de cand RDS au inceput sa dea acces gratuit abonatilor de net la transmisiunile lor, ma mai linistisem cu ei, dar tot nu pot sa-i iert pentru porcaria facuta initial si-s convins ca UPC comite o eroare uriasa bagand unele meciuri in pachetul Extra Fotbal contra cost – ar fi putut sa-i faca pe-aia de la Digi de macar vreun meleon de habonati daca lasau meciurile din campionatul intern gratis sau, ma rog, incluse in pachetul de baza!

    Si cel mai on-topic: eu nici nu m-am uitat la meciurile de ieri, am aflat din GSP scorurile si cam atat. 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe PAC-PAC!
Sam Murray pe MAI CEVA CA SAELELE…
fekete istvan pe MAI CEVA CA SAELELE…
Sam Murray pe DACĂ NU ȘTIAȚI…
Mihai Hristea pe DACĂ NU ȘTIAȚI…

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


