09
Iul
14

DEȘTU`


luiz-gustavo-brazilPătărania cu Chile ne pusese în gardă, brazilienii nu erau chiar atât de forțoși cum se dădeau. Dar nici nemții nu păreau prea vioi, după luptele crâncene din diverse campionate pe unde-s risipiți. Dar ce fu azi-noapte e de poveste…

Neymar2Mă așteptam la o ciocnire între giganți, din care să sară scântei și așchii, să intre tărgile pe teren, să zboare ambulanțele. Mă gândeam la prelungiri, la penalty-uri de departajare, la descătușarea învingătorilor și prăbușirea învinșilor după clipe agonizante. Și, când colo, ce-mi văd ochii: panzerele zburdând pe tăpșanul din Belo Horizonte și dărâmând favelele braziliene. Bre, maifrenzilor, credeam că importul de Boatengi și Khedire a mai ros la baza spiritului aleman, dar văz că-i viță-vercea. Gnadenlos, cum ar zice Mustafi, Podolski sau Özil. Le-au arătat deștu`…

Am răsfoit presa, să văd reacțiile bieților brazilieni. Era clar că o s-o dea pe făcut prăpăd. Exact asta le mai lipsea. Sărmanul David Luiz a fost copleșitor: ”Am vrut să pot oferi o bucurie poporului, acestor oameni care suferă atât în fiecare zi. Din nefericire n-am reușit. Îmi cer iertare tuturor brazilienilor. Am vrut să-mi văd poporul zâmbind.Só queria ver meu povo sorrindo

Supărat ocnă după eliminarea Spaniei, Italiei și Angliei, parcă-parcă se punea de o finală pe gustul sud-americanilor, Brazilia-Argentina, care să răsucească pumnalul în rana europeană. Și, uite, acu` se ițește o finală între alți vecini. De-ai noștri, deh, ioropeni. Să vedem ce-o zice Messi…

4 Responses to “DEȘTU`”


  1. 1 Ovidiu
    Iulie 9, 2014 la 13:04

    Geraldo Alves avea loc lejer in defensiva brazilienilor de aseara. Marcaj lipsa, sincronizare lipsa, pasa la adversar, bulevarde, intr-un cuvant: debandada. Nemtii n-au facut decat sa profite la maxim, cu o eficienta dezarmanta. Sa vedem ce-o fi in noaptea asta. As merge pe Argentina, da’ nu m-ar mira nici o isprava a olandezilor similara cu cea a nemtilor. Am impresia ca poezia latina si-a cam facut veacu’ si abordarea abrupta, fara inflorituri, a germanicilor, chiar si cei naturalizati, e acum la putere.

  2. Iulie 9, 2014 la 14:33

    Inaintea semifinalei de ieri era evident pentru toata lumea, chiar daca suporterii unora sau altora nu recunosc asta, ca nici nemtii nici brazilienii n-aratasera mare lucru. In afara acelui meci fabulos reusit cu portughezii, dinspre Germania venisera urmatoarele: poticneala cu Ghana, blat cu SUA, chin cu Algeria si-o calificare in semifinale dupa un sfert in care francezii au fost mult mai buni. De partea cealalta, Brazilia castigase cu arbitrul contra croatilor, facuse un egal cu Mexicul lui Ochoa, o pusese si de-un blatulet cu Camerun, cred eu, trecuse greu si nemeritat de Chile in optimi si abia cu Columbia reusise parca-parca un meci mai bunicel. Cu alte cuvinte, cum ii spuneam varului C. aseara la telefon – desi, in mod normal, si Brazilia si Germania imi plac, la acest turneu m-au enervat si nu stiam cu cine sa tin. Mi-am zis ca, totusi, voi tine probabil cu europenii, dar numai daca arata si ceva pe teren! Ce-a urmat, am vazut cu totii… 😀

    PS
    Pe la 10 ma luase somnul. Imi zic: bai, Dausone, te faci dreq de ris – ai rezistat in grupe sa urmaresti de la 1 noaptea meciuri ca Honduras-Ecuador sau Nigeria-Bosnia si-adormi inainte de-o semifinala Brazilia-Germania??? 😆

  3. 3 kroos
    Iulie 9, 2014 la 15:50

    khedira si boateng au cate un parinte neamt 😉

  4. 4 Ovidiu
    Iulie 10, 2014 la 10:12

    M-am luptat si eu aseara din rasputeri cu mos Ene. A fost o lupta care pe care. Prelungirile le-am vazut in picioare, pentru ca in fotoliu mosu’ cam avea castig de cauza. Asadar Germania si Argentina vor da batalia finala. Imi plac ambele echipe si nu am o favorita. Poate doar un favorit: Messi.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

