29
Apr
14

ÎNCĂ UNA


Încă o etapă, încă un antrenament, încă un blat al campioanei… De data asta a fost rândul Brașovului lui Țălnar. Severa cură de slăbire îl afectase serios pe fosta săgeată dinamovistă, lucru evident încă de la antrenamentul precedent al Stelei, când se băgase singur în seamă cu o delarație scrisă parcă de Negoiță: ”Nu mă tem de jocuri de culise, dar sper ca Steaua să-şi respecte blazonul în meciul cu Viitorul.” De data asta, strategul de sub Tâmpa a anunțat înaintea meciului că ”Evoluţiile bune din ultimele şase etape ne dau speranţe că putem face o figură frumoasă în Ghencea. Vom merge hotărâți să scoatem puncte din acest joc. Suntem pe drumul cel bun. Îmi doresc să fie un meci spectaculos, iar cel mai bun să cîştige.” Nu putea lipsi conu` Zotta, care, cu inconfundabilul său accent corsican, a avertizat: „Mergem în Ghencea cu gândul să scoatem cel puţin un punct. Trebuie să dăm totul şi să ne autodepăşim. Reţeta succesului e să fim concentraţi, să avem încredere în noi.“ Ei, vă dați seama, că mi-au cam tremurat izmenele când am citit astea, mai ales că simțeam și răsuflarea fierbinte a echipei juniorului, care vine, vine, vine, calcă totul în picioare… În plus, Brașovul ni-i readucea în Ghencea pe foștii steliști Székely, Surdu și Andrei Cristea, plus autorul golului ce a consemnat victoria Stelei în celebrul meci cu bricheta…

Cum meciul a fost transmis pe Dolce, n-am reușit să văd mai nimic, stream-urile cedând unul după altul, enervându-mă la culme. Până și golurile le-am văzut în reluare… În consecință, n-am cum să-mi dau cu părerea despre ce a fost. Nu mi-am dat seama cât de frumoasă a fost figura, cât de spectaculos jocul ”țânțarilor”, cu cât s-au autodepășit alde Surdu&co. Rămâne rezultatul, doar 3-0, plus un penalty ratat de Stanciu (încă unul…), plus deja obișnuitele ratări, plus evoluția bună a portarului brașovean, dar și – bomboana pe colivă – eliminarea lui Marius Constantin… Preocupat mai mult de meciul cu peluza, l-a convins pe arbitru să-l trimită la vestiare mai devreme. Din tribune a plouat cu tot felul de obiecte, printer care și o brichetă. O, tempora… Gestul ”adevăraților” fani ar putea face ca următorul antrenament să se dispute fără spectatori. Asta ar însemna meciul cu Pandurii…

Lupta pentru locul doi continuă, iar ăl mic e în extaz după Victoria împotriva granzilor din Botoșani. La urma urmelor, o echipă ca asta, cu Briliantul în formă maximă, se pare, ar mai avea și șanse la titlu. Ce naiba, nu-s decât 10 puncte…

0 Responses to “ÎNCĂ UNA”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Ovidiu pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Sam Murray pe STĂPÂNUL

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


