22
Apr
14

FĂRĂ EMOȚII


Hristos a înviat!

Ploaia mi-a stricat planurile de Paști, proverbiala mea frică de mașină m-a îndemnat să rămân acasă. Ceea ce nu înseamnă că am renunțat la tradiții, trecând conștiincios la excesele culinare, stropite cu cele cuvenite…

Astfel, am avut timp de mai multe filme, de unele o să vă mai zic eu probabil câte ceva, iar aseară, după meci, am văzut cu mare plăcere spectacolul omagial dedicat celor 50 de ani de la ”Noaptea care a schimbat America” – prezența celor patru Beatles în emisiunea lui Ed Sullivan. Deh, nostalgii…

Câteva vorbe despre ultima etapă. Mai sunt șase, dar treaba e clară de multă vreme: al 25-lea titlu e cert. În lipsă de altceva, patronii, antrenorii și fanii echipelor al căror vis suprem e locul 2, atacă din toate pozițiile Steaua. Inepțiile cuplurilor Niculaie-Vamă, sau Negoiță-Stoican (supervizat de grețosul Anghelache), ale bietului junior și, mai nou, ale altui pseudo-antrenor, Țălnar, fac deliciul cititorilor și telespectatorilor, asaltați la foc automat cu declarații tembele, previziuni de Mama Omida și belicoase amenințări de răzbunare pe viitor. Estimp, echipele lor de doi lei vechi se împotmolesc vârtos pe ici și colo, iar Reghe să chinuie să-și mobilizeze jucătorii la antrenamentele astea interminabile…

Aseară, pe mizerabilul teren de la marginea Bucureștilor, la Chiajna, Steaua a învins lejer echipa lui Gică Hagi (știți, echipa aia care a bătut Dinamo și Vaslui la ele acasă…) și are 9 puncte mai mult decât cei de pe locul 2. Sigur, dacă nu se pierdeau prostește atâtea puncte – Brașov, Galați, Giurgiu, Timișoara, Dinamo, Vaslui, diferența dintre campioană și restul echipelor ar fi fost cea normală. Și e deja plictisitor să n-ai niciun fel de emoții…

10 Responses to “FĂRĂ EMOȚII”


  1. 1 neg oitza
    Aprilie 22, 2014 la 13:39

    adevarat a inviat!

    inca nu mi-a trecut gustul amar de dupa meciul cu potaile, asa ca m-a lasat rece meciul de ieri. e inadmisibil sa iti bati joc de atatea ocazii, sa afisezi o atitudine atat de mizerabila, prilejuindu-le unor spurcati de doi bani sa scoata la foc automat rahat pe gura. prostanacul cu sapca mercedes s-a prins cam tarziu cum stau lucrurile: „la meciul viitor ma voi ocupa personal sa le dam 5-6”. asa trebuia abordat fiecare meci cu securistii …

  2. 2 Sam Murray
    Aprilie 22, 2014 la 13:49

    Deh, bre, avem și noi oful nostru… Lejeritatea cu care tratează jucătorii meciurile nu-i bună deloc. Nu de alta, da` în Europa nu jucăm cu alde Dinamo, Vaslui sau Viitorul. Și-ăia nu ne iartă, cum au făcut ai noștri cu haita…

  3. Aprilie 22, 2014 la 14:08

    Daca Bayern nu era deja campioana matematic, inca facea prapad prin Bundesliga si nu numai. Acum vreun an jumate vorbeam cu Andy – da, da, Stanescu, cel de la SPTFM! – si amandoi eram de acord: bavarezii n-au mila, pur si simplu! Asa, ai nostri, desi se pot compara cu nemtii lejer, pastrand proportiile, normal, mi-au stricat pronosticul: am zis ca luam titlul si pe hartie inca din aprilie, dar stelistii ce fac – pierd 5p cu Puli si cu neplatitii de la Vaslui acasa! 😀

  4. 4 Ovidiu
    Aprilie 22, 2014 la 14:28

    mi-au picat ochii direct pe „Sullivan”. hopaaa, zic, Toshiro a descoperit arta impinsului bilelor 😀 . dezamagirea fu crunta. nu era vorba de Ronnie 😀 . in ceea ce priveste meciul care ti-a inseninat ziua de ieri, nu stiu unde ai vazut tu ca am zis io ca ar fi fost blat. ba’ chiar am zis acu’ o saptamana ca Steaua nu mai are tupeul sa dea meciul direct echipei celui mai mare blatist roman al tuturor timpurilor, care plange peste tot ca se uita lumea la ei si nu mai poate sa beneficieze si el de-o omenie. deh, nu i-au ajuns punctele cu Vasluiu’…

  5. 5 Sam Murray
    Aprilie 22, 2014 la 14:43

    Ovidiule, eu zic să rămâi la împins bile. Că acolo nu cred că poți face ”X”…
    Hai să vorbim nițel de blaturi. Tu cum crezi că se fac? Șăfu` convoacă gașca și ordonă: ”Blat cu ăia!”, nu? Iar mercenarii iegzecută ordenu`. Ia socotește tu, e chiar atât de simplu? Nu ciripește nime`? Nu scapă cevașilea la o beută? Nu transpiră pe ici, pe colo? Ca să nu mai vorbim că blatistul Ics se transferă în sezonul următor la rivală și dă tot pe gură… Bun, și blatul ăla se face pe ochi frumoși? O… premiere, acolo, o pomană, astea-s chiar inodore, incolore?
    Și, ca să n-o mai dăm în tango, la valoarea ei, Steaua își poate permite să dea puncte cui vrea. Uite-așa, să moară dujmanii cu unghia-n jugulară… Iar noi, suporterii, să ne dăm cu capu` de pereți!

  6. 6 Ovidiu
    Aprilie 22, 2014 la 14:49

    bine, bre, daca tu zici cu mana pe inima ca Steaua-Viitorul 2-5 n-a fost blat, io nu mai acuz niciodata Steaua de meciuri trucate.

  7. 7 neg oitza
    Aprilie 23, 2014 la 00:34

    sam, o iei pe urmele lui dauson 🙂

  8. Aprilie 23, 2014 la 11:15

    Buey, vere, mai termina si tu cu prostia asta – am reusit eu sa comunic (uneori) civilizat cu basistii care mi-au facut atata rau, nu mai avea pretentia ca toata lumea sa se-njure pe forumuri si bloguri cu cei care au alte opinii microbistice!

  9. 9 capitanul burci
    Aprilie 27, 2014 la 18:21

    se pare ca tu aplici tactica basisto-usl-ista 😉 cine vorbea de injurat? eu doar remarcam ca uneori te intinzi ca fraierul la discutii si explicatii de tip teoria chibritului cu niste panarame scarboase care mictioneaza pe ce ti-e drag tie, iar concluzia ta stupida e „ma mir ca amicul xxx zice asta”. pai atunci mira-te in continuare …

  10. Aprilie 29, 2014 la 13:23

    Vere, de cate ori sa-ti repet – chiar nu-mi place sa ma injur cu oamenii, fie ei basisti sau chiar antistelisti! Incerc mai degraba sa discut cu lumea cand e cazul, riscand sa fiu catalogat drept fraier de toti radicalii de toate culorile politice si microbistice.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


