07
Apr
14

PLICTISEALĂ


Nu, nu e baschet…

Continuă plictiseala în campionat…

Reghe face tot felul de experimente, deși știe că, de la vară, va avea un cu totul alt lot. Dacă nu va pleca și el… Băieții lui, băieții noștri, deh, așteaptă finalul, cupele, cu gândul la munții de euroi care-i așteaptă pe mai știu eu ce meleaguri. În timp ce ceilalți, n-au decât un gând: cum să încurce Steaua. Nu că ar fi ceva pentru echipele lor – soarta campionatului e decisă, nu? – dar prinde bine la CV: ”Am dat gol Stelei…”, sau  ”Am smuls un egal Stelei, pe când antrenam echipa X”. Jocul? Spectacolul? Cui îi pasă de astea? Rezultatul contează!

Așadar, 62 de puncte din 78 posibile. 16 puncte pierdute în urma a 8 remize. M-apucă și rîsul când mă gândesc cine le-a smuls: Corona (!!!), Gaz Metan, Oțelul, Dinamo… Chiar și remizele cu Pandurii, Astra sau Petrolul le consider insuccese. Iar capac le-a pus nulul cu Recașul, o echipă subțire rău, pe care un antrenor ca Alexa n-avea ce s-o învețe altceva decât ceea ce am văzut: un joc urât, meschin. Desigur, vina e și  a steliștilor, în zi proastă, incapabili de a depăși valurile de apărare ridicate de bănățeni. Nu știu dacă am văzut vreo pasă bună la Chipciu, iar Sânmărtean a greșit cam cât în două campionate, cred. De antologie bucuria ”Chirurgului” după meci, de ziceai că a eliminat Barça din cempionzlig. Sau, mai știi, s-o fi bucurat că au umplut cimișorenii stadionul, jalnic de gol altfel. Deh, un meci cu Steaua e întotdeauna mană cerească pentru bugetul unei echipe…

Poticneala Stelei l-a făcut pe guralivul Vamă să mai scoată niște panglici pe nas. Sigur de victoria ce avea să urmeze la Brașov, giurgiuveanul de conjunctură visează la noi cohorte de brazilieni, argentinieni, papuași și laponi care să pape banii lui Niculaie și, nu râdeți, să ia titlul la anul. La anu` și la mulți ani, spre bucuria peluzei ăleia, știți care, aia cu poze lipite… Că de echipa aia, ”de top”, cum o apreciază marele conducător, au râs și curcile brașovene.

La Cluj, derby-ul echipelor în care românii se simt stingheri, a adus din nou zâmbetul pe fața juniorului. Că doar a ieșit cu capul sus, neînvins, adăugând o nouă remiză bogatei sale colecții. Fără să clipească, antrenorul care amărăște Ploieștii ne-a amuzat teribil după meci. Cică CFR e ”pe o poziţie mincinoasă, dacă stăm să ne uităm la valoarea lotului”. Iar, dacă Petrolul n-a mai cîștigat de cam multișor, cauza e limpede: ”am avut un program infernal” (!!!).  Mda, Ceahlăul, Astra, Concordia, Dinamo… Diavoli, nu alta… Iar finalul e pe măsura gândirii ciuce a strategului cu creier mai mic decât nodul de cravată : ”Sînt „Mister X” şi asta mă bucură foarte tare. Noi azi am cîştigat un punct, nu l-am pierdut.” Și mă uit la cele 13 meciuri în care Petrolul lui Guriță și Răzvănel a câștigat un punct. Unii, mai puțin pricepuți decât JR Luce, s-ar gândi că, de fapt, s-au pierdut 26 de puncte. Dar, dacă omu-i mândru că-i Mister X, să fie acolo. Cât l-o mai răbda Consiliul Local. Mai știi, poate așa i-o convinge că banii ăia s-ar putea cheltui pe treburi mai serioase…

Dar, deja am vorbit prea mult despre plictisitorul nostru campionat. Hai, că mai e nițel și iar se umple Naționalul… Până atunci, e timp de filme. Berechet!

0 Responses to “PLICTISEALĂ”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


