27
Aug
13

MAI E MAI PUȚIN DE O ORĂ


Așadar, în cel mai important meci al ultimilor ani, Steaua joacă fără Chiricheș și Pintilii, fără Chipciu, fără Rusescu, cam fără vârf și cu Adi Popa într-o evidentă scădere de formă. Deci fără patru foarte importante piese ale angrenajului care mergea uns…  Iar la București a fost doar 1-1… Motive de îngrijorare pentru noi, de speranțe pentru cei ce, de ani de zile, se pregătesc conștiincioși  de cempionzlig, pentru cei ce trag nădejde să prindă măcar matineele ligii secunde, pentru bieții boromani.

Ce va fi? Curios, chiar dacă ultimele partide au fost dezamăgitoare, nu am emoții. Prevăd o victorie stelistă, grea, muncită, dar cu atât mai valoroasă. Până când o să mai rateze? Sper să nu mă înșel, băieții ăștia chiar merită să meargă mai departe, pentru ei, pentru echipa lor, pentru România. Tradiția obligă! Să-nvingă polonezu`! Al nostru…

3 Responses to “MAI E MAI PUȚIN DE O ORĂ”


  1. 1 goldberg
    August 27, 2013 la 21:57

    nici nu incepu bine meciul si guie are 2-0 😀
    bine, inca nu e gata, dar se pare ca vor absenta cei care-si pregateau terenul pentru o vizita …

  2. 2 Sam Murray
    August 28, 2013 la 01:10

    La Boro am început la fel, i-am dat un SMS lui Dawson: ”Suntem în finală!” Și a ieșit ce știi. Azi m-am abținut, dar acum pot să strig: ”Suntem în grupe!”

  3. August 31, 2013 la 22:18

    Apar si eu cu intarziere de cateva zile, intrucat programul incarcat m-a impiedicat sa ma agit pt. net pe unde am umblat, ba in seara meciului eram toti atat de daramati incat nici macar n-am insistat sa mergem in vreun pub sa vad si eu in direct returul de la Varsovia.
    Tin minte acel SMS, Tosh – atunci am mai vb. cu lume si in timpul jocului si dupa ce-am ratat aiurea acea calificare. Si ai dreptate: si-acum am avut emotii si tot catre infruntarea cu Boro mi-a zburat gandul…
    Bine ca ne-am calificat de data asta! Initial m-am cam enervat ca ai nostri n-au venit din Polonia c-o victorie, dar, cum ii spuneam si lui Goldberg la telefon, Steaua a tot adus puncte pentru Romania si tot altii s-au bucurat de realizarile respective… 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


