24
Mai
13

DUPĂ FURTUNĂ


Dacă războinicul luminii, din întunericul unde a fost aruncat de diavol, ar fi putut să adreseze un comunicat important pentru țară, da` ce zic eu, pentru mapamond, ba chiar întreaga galaxie, el ar fi anunțat urbi et orbi că vijelia de ieri a fost răspunsul Împăratului Hristos la nedreptatea ce i s-a făcut celui mai supus slujitor al său…

În 10-15 minute, Bucureștii au fost măturați de vânt și ploaie, care au lăsat dezastru în urmă. Ați aflat din presă, de la TV, ce s-a întâmplat, așa că eu nu vă prezint decât câteva imagini din centru, lângă locul meu de muncă.

2013-05-23 Furtună în BucureștiLa câteva zeci de metri de fereastra biroului, un copac a blocat strada, prăbușindu-se peste o mașină, la nici cinci metri de cea cu care urma să plec acasă.

2013-05-23 După furtună 3A doua zi, locul era aproape curățat, se putea circula, dar mai rămăseseră destule urme. Opelul negru era cam turtit și cu parbrizul spart, dar mașina roșie scăpase, probabil, mai ușor, pentru că dispăruse.

2013-05-23 După furtună 1Cea mai interesantă imagine mi s-a părut cea a unui copac din parcul din spatele Tribunalului. Bietul pom rezistase cum putuse vijeliei, dar a rămas încovoiat, de parcă ar fi avut trunchiul din plastic…

Și sunt semne că soarele nu va ieși prea curând. Poate s-o schimba până sâmbăta viitoare, că doar n-o să fac plajă sub ploaie…

4 Responses to “DUPĂ FURTUNĂ”


  1. Mai 24, 2013 la 14:23

    Intamplarea a facut sa prind inceputul furtunii pe-afara – nu-mi venea sa cred: vantul puternic era cat p-aci sa ma ridice pana si pe mine, daramite pe cei – si mai ales cele – cu constitutie fizica mai putin robusta! Am ajutat doua vanzatoare/proprietare de magazine sa bage niste rafturi inauntru, apoi i-am oferit posibilitatea unei alte femei sa se adaposteasca in casa scarii. Cand am ajuns in apartament, observ cu stupoare ca-s plin de nisip pe gambe si prin par, pe cap! Mai sa fie, zic, toata lumea asteptase ploaia iminenta toata ziua, dar si cand a venit, a venit cu de toate, ca shaorma! 😆

  2. 3 Velix Foiculescu
    Mai 28, 2013 la 05:55

    Da’ ce te faci cu stirea, aparuta in acelasi jurnal, despre managerul Stelei, asteptat de tovarasi la mititica:

    http://www.timesnewroman.ro/sport/8903-penitenciarul-jilava-a-transferat-trei-negri-in-caz-ca-meme-stoica-e-condamnat-azi-la-inchisoare

  3. 4 Sam Murray
    Mai 28, 2013 la 11:00

    😆 Iar ai vise umede… 😆 Și, atunci, la ce reacții să te aștepți?… 😉


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe STEAUA NOASTRĂ
Sam Murray pe NICI ACUM
Unlucky pe STEAUA NOASTRĂ
Ovidiu pe NICI ACUM
Sam Murray pe STEAUA NOASTRĂ

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


