21
Mai
13

MAI SUNT DOUĂ…


Nu-mi face deloc plăcere să vorbesc despre GgB. Pe mine mă interesează Steaua, nu ciudățenia de patron care… nu e acționar. Un singur lucru aș remarca. Nu pot comenta decizia judecătorilor, cum văd că se reped atâția. Dar mi se pare ciudat ca un particular care a făcut un gheșeft să primească mai mult decât doi conducători ai Armatei Române, care au făcut de rușine uniforma militară… Altfel, cei doi ani de vacanță ai lui GgB ar putea fi în avantajul Stelei, unde n-ar mai fi atâta stress și ar decide profesioniștii. Dar e greu de prevăzut ce se va întâmpla în perioada următoare.

Așadar, n-am văzut nici un meci din etapa trecută. Am preferat brăduții. Asta nu înseamnă că pot accepta rușinea acestui 2-5. Or fi fost ăia rezerve, dar rezervele Stelei ar trebui să se bată de la egal la egal cu cei ce luptă de mama focului pentru locul 2, că doar… la steaua care-a răsărit e-o cale-atât de lungă… Am văzut un rezumat extins, peste un sfert de oră, și, zău, nu mi s-a părut blat. A fost una din acele seri când nu-ți iese nimic. E suficient să ne gândim la cele 5-6 ocazii cât roata carului, mai ales cele ratate de Rocha sau Rusescu, și vedem că n-am fost departe de acel 5-5 la ieșirea din scenă al lui sir Alex. Noroc că nu-i mai arde lui GgB de fotbal, că nu-i vedeam bine pe caraghioșii ăia…

Echipa fanfaronului Țălnar n-a mai avut norocul din meciul cu Steaua și a fost umilită de subțirica echipă a porumboiului, ceea ce i-a făcut să răsufle ușurați pe fanii echipei cu cel mai bun mijloc, cea mai bună apărare și cei mai puțini români; ar fi culmea să piardă locul 4 când au 5 puncte avans înaintea ultimelor două etape. Totuși, mă gândesc că s-a cam înghițit cu noduri pe ”Ilie Oană”. Deh,  o victorie împotriva Astrei ar fi fost salutată cu artificii și tiribombe…

Bre, la urma urmelor, Rada & co. ar trebui să fie recunoscători celor care au decis să se joace fără spectatori. Nici nu vreau să mă gândesc ce-ar fi fost în tribune la lecția servită de băieții lui ”Găniță”. Ce brichete, ce telefoane, ce manifestări ale civilizației corsicane… Acu` stau și eu ca omu` și mă-ntreb dacă n-a fost vreun blat al celor ce visează să se transfere la Cluj la anu`. Că nu se poate ca niște neica nimeni să bată Marele Rapid taman la el acasă, între șine și Opera Comică… Comme toujours, umflându-se-n pene și lăudându-și ciocanu`, arătarea aia întunecată la față croncănește crezându-se privighetoare: ”  „Noi am bătut pe Viitorul, pe Severin, cu Chiajna nu ne-au dat penalty, dar vreau în ultimul meci, cu Ceahlăul Piatra Neamţ, să bag echipa de juniori de 16 ani să văd cum se descurcă. E vreo problemă?…Cum de unii jucători de la echipa asta care a cîştigat campionatul au fost în vacanţă cu Viitorul şi în ultimul meci revin din vacanţă şi joacă. Ca să celebreze. E, aşa o să celebrez şi eu cu juniorii de 16 ani„. Auzi ce-l frământă pe el… Rapidu-și dă obștescul sfârșit și lui îi arde de serbarea campioanei.  Mai bine și-ar cosmetiza CV-ul, poate-și găsește de lucru prin divizia a 3-a sau a 4-a. Că se poate trăi și cu-n hot dog și-o cană de apă de la chiuvetă…

Cât despre viitorul Rapidului, să luăm aminte la spusele lui Porumboiu: ”Am fost la un pas să ajung la Rapid, dar mă felicit că n-am ajuns. … Nici nu sînt oameni, sînt nişte rîsuri… Sînt curios cine va lua Rapidul şi să investească în asemenea situaţii. Or să aibă investitori cînd va avea Bolintinul din Vale echipă în Champions League.” Poate fac chetă fezeriștii…

5 Responses to “MAI SUNT DOUĂ…”


  1. 1 Priapus
    Mai 21, 2013 la 16:33

    „….ar decide profesionistii.” Varu’ Virgil, Argaseala, Gherghisor…. 🙂

  2. 2 Sam Murray
    Mai 22, 2013 la 00:58

    Bre, da` ce i-ai ghicit! Taman la ei mă refeream, nu la Reghe și ai lui…

  3. Mai 22, 2013 la 12:28

    Lasa-l, bre, Tosh, sa se bucure si el, crezand ca se repercuteaza (negativ) asupra Stelei decizia acestei justitii de cacat – cica EBA ar fi cerut introducerea unui cod de conduita pentru media, ca prea se face misto de justitie in Romania! 😆

  4. 5 Sam Murray
    Mai 24, 2013 la 13:02

    Cred că Steaua se va descurca bine şi fără GgB. Nu văd cine ar putea să le facă faţă. Dacă vor întări lotul şi va rămâne şi Reghecampf, nu există echipă care să concureze cu Steaua.”

    Aoleu, ce-o fi cu nea Mircea? 😉


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


