22
Apr
13

PLEOSC PESTE PLISC… (XI)


Poate vă amintiți de bătrânelul chelios din filmele lui Benny Hill. Apariție caraghioasă, rolul său era să primească scatoalce. Peste ceafă, peste chelia lucioasă, peste fălci. Cu toată mutra sa serioasă, prezența lui nu făcea decât să atragă râsul spectatorilor. Spre deosebire de el, fanii Rapidului sunt vocali, extrem de vocali. E drept, ca și bietul bătrânel, ei sunt incapabili să poarte un dialog. N-au vorbele la ei, cum ar zice cineva dintr-o cutie de carton… Singurele lor mijloace de exprimare verbală sunt cele câteva cuvinte de maximum patru litere pe care le croncănesc în corsicana de sub pod. Singura pe care o stăpânesc la perfecție. Mândri că sunt corsicani, ei se dau permanent în stambă, așa că, pe lângă ceafă, creștet și fălci, e imperios necesar să fie atenționați peste plisc. Și, cum ei supraviețuiesc meciurilor cu Steaua, își continuă non-stop cârâiala, spre amuzamentul tuturor. Și amicalele mele pleosc-uri…

Sărăcia mijloacelor de exprimare și imposibilitatea de a scăpa de unghia bine înfiptă în carotidă îi îndeamnă să rătăcească abulic pe forumuri și bloguri, cu hârdăul de zoaie pregătit, vomându-și neputința. Am și eu clienții mei, care se simt datori să-mi întărească părerea despre țigănia giuleștenilor de pretutindeni. Săptămâna ”Pleosc peste plisc” a fost un fel de răspuns la tradiționala săptămână a frustraților, ce precede orice partidă cu coșmarul lor roșu-albastru. Dar, evident, zbaterile corsicanilor, ce-mi amintesc de găinile cărora tocmai li s-a despărțit capul de corp, continuă. Ceea ce mă face să prelungesc ”săptămâna” și să le trag câte-un pleosc peste pliscuri de câte ori e nevoie…

În ultima vreme, de când Rapidul e în zodia insolvenței, asistăm la o avalanșă de texte siropoase, plângăcioase, dar nelipsite de umflatul în pene menit a ne convinge că cioburile care au mai rămas din echipa lui Ghiță Berlusconi sunt diamante neprețuite. Între două vizite pe-aici, pentru a împuți locul cu râgâielile lui, unul dintre corsicanii cu ifose de hartist a emis un comunicat important pentru țară. Poporul hiphapărist e în stare de șoc. Se profilează dispariția unei valori incomensurabile, a unui talent imens, a unui adevărat idol al hoardei corsicane. Citim îngroziți:

FARA MUZICA TRAIESC, FARA RAPID NU!!!

… deoarece protestele lor anterioare n-au avut ecou, ma simt nevoit sa renunt la cea mai mare pasiune a mea: MUZICA. Pentru ca iubesc atat de mult Rapidul, incat nu pot sa raman impasibil la ceea ce se intampla. Pentru ca ce am zis in ultima piesa, “Pentru Rapid m-am nascut, pentru Rapid traiesc”, nu sunt doar vorbe aruncate in vant. Renunt pentru RAPID, la o parte din mine. E vorba de studioul pe care singur, din munca mea mi l-am facut si amenajat, studio in care am pus nu numai minte, ci si foarte mult suflet… Il scot la licitatie, il dau cui ofera cel mai mult, impreuna cu cedarea drepturilor de autor pentru toate piesele semnate “Leasa Dragos” inregistrate pana in ziua de astazi, 15.04.2013, iar toti banii obtinuti ii voi oferi cu titlul de donatie jucatorilor Rapidului. Pentru ca fara muzica pot sa traiesc. Fara faima, fara bani, fara apa, fara paine… pot sa traiesc. Dar fara RAPID NU!!!!!!!!!

Dati mesajul mai departe sa vada toata lumea ca RAPIDUL E UNICA NOASTRA COMOARA!!! Poate ajunge si pana la cineva pentru care 0.01% din averea lor e suficient pentru continuitate.  FINANCIARA, caci spiritual nu vom muri NICIODATA!!!

Dragos Leasa”

Așa că mă conformez indicățiilor prețioase și dau mesaju` de-a dura mai departe. Ce naiba, omu` a pus multă minte, nu numai suflet… Câtă minte are ne demonstrează prin emoționantele rânduri: ”Fara faima, fara bani, fara apa, fara paine… pot sa traiesc. Dar fara RAPID NU!!!!!!!!!” Iete, sufletu`…

0 Responses to “PLEOSC PESTE PLISC… (XI)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


