12
Apr
13

HORROR


Luat cu una-alta, uitasem de meciul Oltchimului. E drept, de când cu „globalizarea” echipei, parcă nu mai sunt atât de atent la steaua handbalului nostru feminin…

Așa că, la mijlocul unui film, mi-am adus aminte de partida de la Veszprém și am deschis televizorul cu oareșcare teamă, mai ales că ghiorbițoaicele bătuseră la București la o diferență de două goluri.. Ca să văd minunea: Oltchim conducea cu 24-19! Ce a urmat a fost mai rău ca-n filmele horror… Greșeli peste greșeli, ratări incredibile și goluri curgând în poarta noastră. O victorie la două goluri ne-ar fi adus calificarea în finală, dar, vai, scorul final a fost insuficient: 25-24. Izbândă care rămâne în palmares, dar amărăște o țară  întreagă. Păcat…

2 Responses to “HORROR”


  1. Aprilie 12, 2013 la 14:35

    Fix la 24-19 ne-am amintit si noi de meci – s-a uitat cineva pe aifon sa vada ce si cum si restul am facut ochii mari la aflarea vestii, ca dupa nenorocirea de sambata nimeni nu mai spera. Intamplarea face ca in momentul respectiv tocmai ne pregateam de mers acasa – cand am ajuns, tocmai ma pregateam sa urlu pe Tuitar putintel inaintea meciurilor de EL…
    Chiar horror! Mai bine ca n-am vazut alea cateva minute – mi-e ca spargeam ceva monitor, televizor, d’astea. 😀

  2. Aprilie 12, 2013 la 15:32

    Au facut un meci FORMIDABIL pana in ultimele minute. Am fost impresionat de atitudinea lor, de determinare, de jocul precis in aparare (alea dadusera doar vreo 16 goluri pana prin minutul 45!)…

    Au cazut fizic, mental, nu-mi pot explica… M-au taiat transpiratiile in ultimu’ hal cand a dat Loke ultimul gol.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


