04
Mar
13

NIGHT OF THE LIVING DEAD


Etapa începută vineri a fost destul de agitată, cu unele rezultate mai greu de prevăzut, care au avut în prim plan două din cele trei echipe clujene : Viitorul-U.Cluj 1-1 și, mai ales, CFR-Oțelul 0-1. Și a treia echipă a Clujului era să  se-mpiedice de o probabilă retrogradată, CSMS Iași. Din nou, CFR-ul, care a avut o prestație onorabilă în cupele europene, s-a împiedicat ca Rapidu-n Giulești… Nici Steaua, în ciuda unui 3-0 care sună bine, n-a convins, euforia de după calificare prelungindu-se. Să vedem ce-o fi joi…

Totuși, cel mai așteptat meci al etapei a fost cel din ruine, unde s-au întâlnit, ca în ”Night of the Living Dead”, două echipe sărmane, mai ales gazdele. Cele două combatante s-au întrecut în declarații comice, mai ales gazdele, iar Andone a dat din nou aiurea din fălci: ” cine cîştigă merge în Europa”. Adică, pricep eu, dacă bătea Rapid, nu se mai oprea decât în Europa, cu UEFA uitând de insolvență…

Cu mic, cu mare, corsicanii și-au lins rănile și s-au bulucit, în speranța unei minuni asemănătoare celei de la Iași. Și l-au contrazis din start pe fratili Buzdugan, noul șăf al hoardei, cu gândul la același coșmar roș-albastru… Normal, atât au așteptat și puținii spartani prezenți, ambele galerii chemându-și idolii să ”scandeze împotriva dușmanului comun”… Și-a început meciul, pe un gard lăfăindu-se un banner ce sugera prezența ”grădiniței”: „Azi, copii / Mîine, legende„. Tipic pentru tărâmul legendelor mincinoase. Ca să mai uite de parodia de fotbal oferită de grădinița din mintea lor, corsicanii s-au întrecut în momente pirotehnice, care, probabil, vor face ca viitoarele legende să joace… singuri împotriva tuturor… scaunelor goale. Ba, cu un pic de ghinion, torța aruncată în primele minute putea să lase echipa roților cu pene fără jucătorul ce rămâne mereu la vârsta de 17 ani, viitorul Božo, … Poate ar fi fost mai bine, pentru că piticul refuzat de Steaua, Cosmin Matei, i-a înnodat picioarele. Strategul Rada nu i-a lăsat lui Ciolacu decât ultimele 15-20 de minute ca să-l sperie pe Bălgrădean. Probabil nu-și terminase de scris promisiunea:”vă dau scris că vom termina mai sus decît sîntem acum. Trag nădejde chiar că în primele 4-5!”… În schimb, l-a aruncat în luptă pe copilul Martin, nepotul lui moș Martin. După ce s-a agitat vreo oră pe teren, viitoarea legendă s-a dus să strige măscări cu galeria, fiind înlocuit de Ioniță. Nici el n-a arătat mai nimic, în afara tatuajelor… În fine, Dinamo a câștigat cu 1-0 prin golul veteranului Dănciulescu, aflat la meciul 499 în prima ligă. Ah, să fi jucat Pancone, alta era treaba…

Cu okiul său ajer și-nnegrit de cearcăne, Rada a sesizat cauza înfrângerii: viitoarele legende – ”Jucătorii de pe benzi sînt tineri, neexperimentaţi şi au fost depăşiţi constant. Tinerii nu au respectat planul tactic, ei nu sînt obişnuiţi să joace cu atîţia fani în tribune, a fost pentru prima dată pentru ei şi asta s-a văzut.” Și ce limpede s-a văzut cum au respectat ceilalți planul tactic… Și să nu uităm de comicăraia din ultimele minute, când Rada a împrospătat grădinița cu copilul Andrei Matei, de numai 23 de primăveri. Au fost zeci de secunde  de confuzie, când nu se știa cine va fi înlocuit: „Secundul Sandu Tăbîrcă mi-a zis că nu mai poate şi trebuie schimbat Coman, iar eu am înţeles de Roman, Cînd am văzut că iese Coman, am strigat la Roman şi i-am zis să iasă, deşi nu ştiam care voia să iasă de pe teren. Dar s-a rezolvat„. S-a rezolvat ca-n Giulești…

Pe forumul tragi-comic, înfrângerea pare să fi fost așteptată, așa că reacțiile sunt, mai degrabă, favorabile: ” Tot respectul pentru baieti. Au facut ceea ce nu au mai facut alti jucatori de multi timp, au jucat fotbal si au indraznit sa paseze si sa aiba tupeu in fata unei echipe mult mai experimentate… nu stiu voi cum va simtiti, dar eu ma simt atat de mandru, ca sunt rapidist… Parca pentru prima data dupa mult timp am simtit ca jucatorii astia sunt ai mei, ai nostri si ca vreau sa ii incurajez din toti plamanii. E un Rapid frumos si chiar daca am pierdut nu sunt foarte suparat.” Deh, nici la vară n-o să fie foarte supărat. Ce naiba, doar au mai fost sezoane disputate la matineu…

Și, ca mai mereu, singurul lucru notabil e tărăboiul corsicanilor: ”Eu am auzit galeria de pe langa Romexpo..unii prieteni au auzit-o din Herastrau..” Și când te gândești că n-au fost decât 8.000. Și ce liniște va fi la meciul cu Petrolul…

11 Responses to “NIGHT OF THE LIVING DEAD”


  1. Martie 4, 2013 la 13:16

    Cum bine numea un amic ‘marele derby’ de ieri: „The Hunger Games.” 😆

  2. 2 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 14:09

    Ideea titlului mi-a dat-o unul din crainici, care a zis: ”Rapidul respiră”, sau cam așa ceva… 😀

  3. Martie 4, 2013 la 14:39

    Ai sa razi, dar eu am tinut cu Rapedu’ aseara! As fi vrut sa scoata macar un egal. 😀

  4. 4 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 15:46

    Așa e, m-a luat râsu`… 😀 Să continuăm în aceeași notă veselă.

    – Înaintea meciului, GSP ne înștiința: ”…mai sînt doar 300 de tichete din cele 9.500 puse la vînzare. „Roş-albii” au şi ei rezervate 355 de bilete, urmînd ca fanii „cîinilor” să ia loc într-un sector rezerva la tribuna I.”
    – Imediat după meci, strategul grădiniței lui Pancu, Mourinho Rada, aprecia la 8000 numărul spectatorilor.
    – Site-ul fcrapid.ro publică un comunicat al clubului aflat în insolvență: ”La partida din Giuleşti au asistat aproximativ 11.000 de spectatori, dintre care 400 de fani dinamovişti.”

    Grea e artimetica asta, bre… Și nu numai artimetica. După GSP, ”Respect în tribune » Dinamoviştii şi rapidiştii l-au omagiat pe cel mai longeviv lider de galerie din România” După care totul a reintrat în normal, cu obișnuitele vome ale galeriei corsicane, asezonate cu bombardele. Respect, deh… 😉

    Și, ca să ne mai amuzăm nițel: ”Vă mulțumim încă o dată tuturor celor care ați venit la meciul cu Dinamo și vă așteptăm și la partida din campionat din etapa viitoare, într-un alt meci al orgoliilor, contra celor de la Petrolul Ploiești.” Mi-e că o să aștepte mult și bine…”

    Am lăsat la urmă o zicere a unuia din comentatori: ”Un meci cu ritm de Champions League”. 😆

    P.S. Ah, mai am una! Zice RIN Negoiță: „Un Lucescu va sta pe banca lui Dinamo, aveţi cuvântul meu„. Sper să fie Răzvan… 😆

  5. 5 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 16:21

    Corsicanii încearcă să uite de tristețea de aseară și-s cu gândul la Petrolul. I-auziți:
    ”…urmeaza meciul cu Petrolul,meciul returului pentru ga(o)zarii bronzati din Ploiesti” ”Gă(o)zarii bronzați din Ploiești”… Păi, deh, dacă nu-s și ei harieni ca corsicanii, ca campioana cartierului…

    ”… meciul de acum doua sezoane din cupa,i-am umflat dandu-le un sec 5-0,la echipa era Sumudica si Rapid tragea la cupele europene,a fost o seara de vis,in acea seara mi-a ramas intiparita pe retina imaginea unui batranel rapidist de la tribuna a-2-a,imbracat complet in visiniu,pana si sosonii ii avea visinii,semn ca rapidistii batrani stiu ce inseamna un meci cu Petrolul,nu l-am mai vazut apoi la asa zisele derby-uri cu clonatii din acelasi sezon,pentru el era mai important meciul cu Petrolul…” Ei, ce ziceți de ”așa-zisele derby-uri cu clonații”? Și, inevitabil, îmi vine-n minte nenea Iancu. Rapidulețu ăsta parcă-i Catindatu`: ”Așa sunt eu; când mă magnetizez, mi-e cald… Pfu!… și când mi-e cald, pfu! tachinez…

    Și concluzia e cam tristă: ”…daca e sa ne luam dupa clasament Petrolul e o echipa mai buna decat dinamue,asa ca va fi un meci dificil…” Deci, dacă de la Dinamo au luat-o cu 0-1, câte le va da Petrolul? Poate ne spun amicii noștri lupi și galbeni… 😉

  6. 6 Ovidiu
    Martie 4, 2013 la 16:37

    De ce zici ca va fi liniste cu Petrolul? Joaca fara spectatori, dupa petardele de aseara (alea aruncate din tribune, nu alea din teren)? Cat priveste meciul de 5-0, noi eram in liga a doua atunci. Acu’ sa vedem daca ne mai dau 5. Meciul cred ca va fi echilibrat, pentru ca Petrolul joaca prost. Facand haz de necaz, putem spune ca Petrolul e echipa mare, pentru ca bate si atunci cand joaca prost, ca in primele doua meciuri de anul asta.

  7. 7 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 16:42

    Bre, Ovidiule, o știi p-aia cu ulcioru`… Păi, the living dead au scăpat cu bine din primele două meciuri, în care mă așteptam să facă zero puncte și să ia 5-6 goluri. Chiar dacă favoriții tăi joacă prost (deh, la așa antrenor…), n-au cum să nu bată. Lejer… Păcat că nu vor fi prezenți harienii, să fie iar mândri, ca aseară… 😉

  8. 8 Ovidiu
    Martie 4, 2013 la 17:08

    Ai dreptate cu antrenoru’… Cred ca „tacticienii” de pe site-ul suporterilor sunt mai buni ca el. De fapt nu stiu daca o mai fi existand un site al suporterilor care sa faca analiza tactica dupa meciuri. Ia de colea, sa-ti faci o idee:
    http://www.doarpetrolul.ro/index.php/201303041536/analiza-tactica-petrolul-iasi
    Io ti-am zis de la inceput ca imi pare rau dupa Rednic.

    PS tot n-am priceput de ce nu vor fi prezenti „harienii”.

  9. 9 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 17:21

    În mod normal, după cele petrecute la derby-ul dezolării, Rapidul ar trebui să joace fără spectatori vreo 3-4 etape, că sunt recidiviști.

    Cât despre analizele ”tacticienilor” de pe forumuri, nu cred că aveți voi șpețialiști de nivelul corsicanilor. Chit că tot rumânul se pricepe la fotbal și la politichie…

    P.S. Am citit pe sărite analiza la care m-ai îndrumat. Păi, ce mai așteptați? Puneți-l antrenor, că nu-i scapă nimic! Da` poate-l ia Abramovici după eliminarea lui Chelsea…

  10. 10 Sam Murray
    Martie 4, 2013 la 19:28

    Poate nu știți pe cine a bătut Dinamo. Ne-o spune GSP: ”Rapid, Borussia de România”. 😆

  11. Martie 4, 2013 la 20:36

    Borussia??? 😆
    Poate Borromania! 😀


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

