20
Feb
13

ALTE KUJETĂRI…


Văd că presa nu încetează văicărelile. Vai, țațo, mor, nu se umple Arena, doar 35.000 de spectatori… Bietu ` GgB, s-a lins pe bot de meleoane…

Doar 35.000… Nasol, bre! Nici nu se compară cu cea mai frumoasă și mai iubită echipă, care  a strâns 35.500 de spectatori acasă. În tot turul…

Ziarul meu preferat (un fel de fzr al presei…), Prosport, adaugă acestei groaznice vești (parcă văd în Gândul: Bombă! Șoc! Vestea care îi dă fiori lui Reghe! Becali pe buza prăpastiei…) o listă cu asistenţa înregistrată la meciurile de acasă ale Stelei disputate în ultimele două sezoane în Europa League pe Arena Naţională. Și vedem că:
• 50.787 cu FC Copenhaga
• 50.051 cu AEK Larnaka
• 49.885 cu Twente Enschede
• 48.893 cu VfB Stuttgart
• 43.651 cu FK Molde
• 31.233 cu Maccabi Haifa
• 23.474 cu Spartak Trnava.

Păi, dacă a evitat GgB dezastrul după Trnava și Haifa, s-o descurca el și după Ajax. Da` mai important e să se descurce Dodel & co, nu?

P.S. Bre, nu mai poci, mă ia cu palpitații… Știrile vin mai abitir ca meteoriții la ruși… I-auziți: ”Inca un soc inainte de Ajax! Un fotbalist vrea sa plece de la Steaua:”Valorez 1 milion de €, vreau sa schimb echipa!

Cum să nu te-nlemnească așa știre? Cin` să fie? Hai, c-am scăpat, nu e Pârvulescu… E… Nikolić! Dar, ca dovadă că mâzgălicii au buba sub scufiță, iată declarația muntenegreanului: ”Cine nu isi doreste sa ajunga la o echipa mai mare? Am contract cu Steaua pana in 2015, dar in fotbal nu stii niciodata ce iti rezerva viitorul. Sunt cotat la 1 milion de euro si, in functie de forma pe care o voi arata, voi fi ofertat de cluburi importante.” Parcă e altceva, nu?

16 Responses to “ALTE KUJETĂRI…”


  1. Februarie 20, 2013 la 13:15

    Stai, bre, ca daca se vand bilete si azi si maine, se poate depasi lejer pragul de 40000. Oricum, toata nebunia asta ziaristica e amuzanta. 😀

  2. 2 Sam Murray
    Februarie 20, 2013 la 13:53

    Am băgat niște filtre, să vă scap de de-ăștia trepanați care mai bântuie p-acilea, așa că (nu mi-e foarte clar de ce) se mai întâmplă să intrați la moderare…

  3. Februarie 20, 2013 la 14:22

    Cred ca la mine merge direct la spam, ca daca era pe moderare il vedeam cu mentiunea aia de asteptare. Nu-i bai, sunt obisnuit cu moderarea – si eu am asa, cineva are la fel… 😉

  4. 4 Priapus
    Februarie 21, 2013 la 04:25

    Mah, cum bag o poza??? Ca staceam si io si cujetam la o gagica, si am zis s-o impart si cu voi, da’ n-am putut… 🙂

  5. 5 Ovidiu
    Februarie 21, 2013 la 09:38

    tu pune linku’, ca poza ti-o pune Toshiro, daca vrea 😉 . in alta ordine de idei, Milan rulz! 😀

  6. 6 Sam Murray
    Februarie 21, 2013 la 09:40

    Păi, dacă e de pe net, copiază adresa și o fac eu să apară. Deh, avantajul călărețului… 😉

  7. 7 Sam Murray
    Februarie 21, 2013 la 09:41

    Ie`te, bre, Ovidiule, cum ne nimerirăm cu indicățiile… `Ți-ar Milanu`… 😦

  8. Februarie 21, 2013 la 13:37

    Cu Lucescu la echipa nici de Milan nu „ne” frica! 😆

  9. 9 Priapus
    Februarie 21, 2013 la 16:54

    Toshiro, o cheama Audrey Fleurot… Cauta tu o poza potrivita, stiu sigur ca nu-i pe placul multora, dar mie-mi place… 🙂

  10. Februarie 21, 2013 la 16:56

    Ce hotie pe San Siro, frate! 😀

  11. 11 Sam Murray
    Februarie 21, 2013 la 16:58

    Bre, priapus, cred că au dreptate ăia mulți. Am căutat cam multișor până să găsesc o poză mai de Doamne-ajută…

  12. Februarie 21, 2013 la 17:02

    N-am auzit de ea, o s-o caut cand am timp, dar mie, cel putin in poza asta, imi place.

  13. 13 Priapus
    Februarie 21, 2013 la 17:02

    Bah, nu-i buna… Las ca-ti trimit io link cand ajung acas…

  14. 14 alistar
    Februarie 21, 2013 la 17:12

    ah, deci il loveste in cap, nu in mana! nici nu remarcasem in timpul meciului! meci perfect facut de milan. de vreo 10 ani nu am mai vazut un meci al barcei in care sa aiba 0 ocazii de gol 😉

  15. 15 Sam Murray
    Februarie 21, 2013 la 17:24

    Nu`ș cum naiba intri, bre, D, la moderare… E clar, ești din gașca lui Dottor Lenzuolo și Durdy… 😆

  16. Februarie 21, 2013 la 18:45

    Ia, o proba cu alt IP.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe DEZAMĂGIRE
Ovidiu pe DEZAMĂGIRE
xray pe HOJE E SEMPRE
Sam Murray pe HOJE E SEMPRE
Sam Murray pe DEZAMĂGIRE

