13
Feb
13

MÂINE PE ARENA


AJAX-STEAUAAșadar, mâine… După o așteptare înfrigurată, mâine seară ne-ncălzim. Numa` să nu ne-ncingă lăncierii. Că, după cum a arătat Steaua în amicale, sunt mai pesimist ca niciodată.

Bine, la amicale nu tre` să ne luăm după rezultat, mai ales când meciurile se desfășoară pe niște terenuri de antrenament ale unor stațiuni goale-n extrasezon. Ba, ne gândim și la băieții ăia care n-or pune osu` , să n-aibă vreo surpriză și să n-apuce să calce pe iarba ArenA-ei… Da`, la urma urmei, e Steaua, nu Rapid. Ar trebui nițică mândrie, nițel orgoliu, nu?

Pe lângă scurte fragmente din primele jocuri, am văzut integral ultima partidă, cea cu Jablonec. Jalnic… O să-mi spuneți că altceva o să fie la Amsterdam, dar… Ce mă îngrijorează este dispariția plăcerii jocului, tot ceea ce mi-a oferit Steaua în acest ultim meci de pregătire nefiind decât ceva ce semăna cu haloimăsul de acum 2-3 ani. Ioc tiki-taka, ioc șuturi la poartă, gafe cât cuprinde.

Dar, deh, speranța moare ultima…

Ca să nu rămânem cu tristețea rândurilor de mai sus, ceva mai vesel. Cică ”grădinița” Rapidului e în formă, ștergând pe jos cu gălățenii lui Grigoraș. Grădiniță… Mă uit și văd că grupa mică, a lui Ciolacu -21 de ani și Vasile (?), a zburdat pe lângă grupa mijlocie – Herea -28, Voicu, Abrudan, Oros, Roman – câte 29, Grigorie și Grigore – câte 30, și cea mare, cu Peçanha – 33 și Pancu – 36. Așteptăm și jucători mai maturi, la vreo 45-50 de ani, care să aducă soliditate ”grădiniței”… Și vă mai dau o veste importantă pentru țară: L.S.R. (v-am mai spus că nu e vorba de Liga Scriitorilor…) va lansa un post radio, numit – se putea altfel? – ”Radio Vișiniu”, care va emite între 8 și 10 ore pe zi. Acu` să te ții veselie…

De Dinamo nu vă mai zic nimic, că presa nu mai contenește cu laudele. De-aia i-a și ales de partener Real. Real Balompedica Linense…

9 Responses to “MÂINE PE ARENA”


  1. Februarie 13, 2013 la 18:52

    Intrebare tipa: ‘Ce faci de Valentine’s Day?’
    Raspuns: ‘Ma uit la meci’.

  2. 2 Priapus
    Februarie 14, 2013 la 22:55

    Adevaru’i ca nu esti „stelist” destul daca nu faultezi dur in min 89 si esti eliminat… In rest, zero taiat in patru…

  3. Februarie 14, 2013 la 23:41

    Adevaru-i ca nu esti timisorean destul.

  4. 4 Nic
    Februarie 15, 2013 la 08:10

    Dawson, ce-ai patit mey? Te-a suparat iarasi Roberta? 😉

  5. 5 Ovidiu
    Februarie 15, 2013 la 10:02

    Am reusit performanta sa nu prind niciun gol in direct aseara, da’ am stiut de fiecare data cand s-a marcat, la meciul Stelei, din reactiile vecinilor 😀 . Inainte de primul gol incasat de Steaua, am iesit din casa pentru cateva minute si am pierdut senzationala 😀 cursa de urmarire prin careu a fundasului de 15 milioane, finalizata cu o contemplare de exceptie a loviturii de cap ce a adus primul gol. Nu am mai vazut mare lucru din meci, desi el se derula pe ecranul televizorului din camera in care mi-am petrecut seara. Eram prins intr-o discutie. Am vazut totusi reluarile, la marile ocazii ale Stelei si la filigranul brodat de olandezi in careul stelist la al doilea gol. Din ce am vazut, Steaua ar fi meritat sa dea gol. Oricum, la cat de svaiter e apararea lui Ajax, nimic nu e imposibil. Am vazut si primele 10 minute din meciul Clujului, apoi mi-am pus un film. Am mai prins ultimele 10 minute din meci, dar n-am vazut niciun gol. Din ce am vazut, senzatia mea era ca CFR-ul avea in fatza un zid de care nu prea putea sa treaca. Nu cred ca au vreo sansa la retur.

  6. 6 Ovidiu
    Februarie 15, 2013 la 10:06

    Erata: mi-am adus aminte 😀 😀 , am vazut al doilea gol al italienilor, inlesnit de panarama aia din poarta CFR-ului

  7. 7 Sam Murray
    Februarie 15, 2013 la 11:37

    @ am stiut de fiecare data cand s-a marcat, la meciul Stelei, din reactiile vecinilor .

    Nimic original… Fanii”feroviari” nu au uitat de rivala din campionat, Steaua, nici la Milano. Cu puţine momente înainte de startul partidei, după ce au aflat rezultatul de la Amsterdam, fanii clujenii au trăit un moment de bucurie, acompaniat apoi de injurii la adresa echipei din Ghencea.
    Văd că te-ai lăsat fermecat de ”senzationala cursa de urmarire prin careu a fundasului de 15 milioane” și de ”filigranul brodat de olandezi in careul stelist la al doilea gol” Credeam că ne faci un comentariu al egalului smuls de Petrolul în fața hiper-galacticilor cu ceafa groasă de la Litex Loveci. Nu mai țin minte finala cărei cupei a fost…

  8. 8 Ovidiu
    Februarie 15, 2013 la 12:00

    Nu stiu prea multe despre meciul Petrolului, dar iti propun o traducere haioasa (publicata pe forumul petrolistilor), marca Google, a unor comentarii de pe site-ul bulgarilor:

    ГОЛ ЗА ПЕТРОЛУЛ!!! В ответната атака румънците се възползват от разбъркване пред наказателното поле, при което Хобан напредва и изравнява.
    Petrolul gol! În beneficiul contra-atac românii din amestecarea la caseta în care Hoban progres și niveluri.

    ГОЛ ЗА ЛИТЕКС!!! Бодуров извежда с дълъг пас Г. Миланов. Халфът копва технично топката или елиминира централния бранител на Петролул, след което с десния крак вкарва с премерен удар за 0:1.

    Gol pentru Litex! Bodurov afișează o lungă trecere D. Milanov. Mijlocaș kopva punct de vedere tehnic mingea sau de a elimina apărător Petrolul central si apoi cu piciorul drept aduce o lovitură deliberată de a 0:1.

    Ващши лъже защитник и стреля коварно в левия ъгъл, но с мъка Борнеску избива. Топката попада в Жуниор, но миг преди да стреля румънски бранител самопожертвователно чисти в корнер.

    Vashtshi apărător și se află necredincioși împușcat în colțul din stânga, dar sa luptat Bornesku ucis.Mingea cade Junior, dar chiar înainte de a trage curat fundașul român de sacrificiu în colț.

  9. 9 Sam Murray
    Februarie 15, 2013 la 12:23

    Uite, vezi, acilea merg la fix indicățiile lu` Pozzo: ”te mai pui puțin la punct… mai elaborezi… mai cizelezi…” Poate așa scapă și Bornescu de ”împușcat în colțul din stânga”… 😆


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

