06
Feb
13

IAR JALE


De echipa ce viza eventul anul acesta nu se mai scrie aproape nimic. Doar cei de pe forumul la care am ”verboten” la intrare continuă să viseze frumos. Se fac planuri de preluare a clubului după modelul Barcelona (!?!), adică alde Rada, Panco și Pecanha să aștepte cuminți să le vireze Haltona sau NNMMC zecile de mii de euroi… Ba tocmai m-am delectat cu vreo douăj` de propuneri de ” jucatori tineri, care au ceva experienta, nu au jucat la stoaia si dinamu, unii din ei au jucat la nationala de tineret si pot face fata la Liga I”. Banii tot de la viitorii socios? Mizilic…

Copos NilăȘi, bomba bombelor, aflu că Nilă o să-mbrace tricoul vișiniu. Așa să fie? Fuga la GSP! Și ce-mi văd ochii? Omniprezentul GgB a dezvăluit că Ghiță ar fi propus să-l ia împrumut pe spaima Cruduței, urmând să suporte el 7000 din cele 10000 primite lunar de oltean. Și a continuat: ”…eu i-am spus că dau eu 9 mii şi el o mie. Mi s-a făcut milă de Rapid. … Cînd m-a anunţat Victor de propunerea lui Copos eu eram în plenul Parlamentului. M-a bufnit rîsul şi am ieşit din Parlament„. Jale mare în Giulești, bre…

0 Responses to “IAR JALE”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

