18
Ian
13

REFLECȚII


Că MM mi-e antipatic o știți. Iată însă că un amplu interview al lui, acordat GSP-ului (http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/exclusiv-interviu-spumos-cu-mm-stoica-cum-se-autocaracterizeaza-managerul-stelei-iubit-sau-detestat-niciodata-ignorat-385312.html), mă face să reflectez asupra unor aspecte la care nu ne gândim întotdeauna…

Se știe, rumânu-i doxă la politichie și fotbal. Forumurile și comentariile la diverse articole de pe site-urile sportive nu fac decât să ne demonstreze că așa e. Toți urmărim fenomenul fotbalistic, pe stadion sau la TV, toți ne facem o idee despre ce se-ntâmplă în fotbalul nostru sau în cel mondial, ne exprimăm părerile, după cât pricepem. Dar sunt unii care-i au la deștu` mic pe Pep și Mou, ni se înfățișează ca administratori perfecți ai averilor lui GgB sau Ghiță, ba chiar și ai lui Abramovici sau ai șeicilor. Ei sunt oricând gata să facă și să desfacă echipe, să dea afară tot ce nu le place și să aducă salvatori surpriză de te miri unde. Ei nu propun, ei dau sentințe: pleacă X și Y, mercenari trădători ai sfintelor idealuri, că îl știu ei pe unu`, Kadencour, pe care l-au văzut înnodând picioarele adversarilor pe plaja de la Kușadasî etc. Desigur, șpețialiști de-ăștia abundă pe site-ul meu preferat, dar ei sunt prezenți peste tot.

Mi-e greu să cred că m-aș pricepe la fotbal mai bine decât Rada sau Șumpanzică, decât Guriță sau Fălcosu`, așa că am evitat mai mereu să propun soluțiile mele, evident superioare celor găsite de cei de mai sus. Noi, fanii, vedem doar ce este acolo, jos, pe teren și, de multe ori, habar n-avem de complicatele elemente care duc la spectacolul oferit nouă de cele două adversare. Pentru că fotbalul e un business care reușește sau eșuează în raport de prestația unei echipe mult mai largi, care include patron, staff administrativ, medici, antrenori, jucători, scouteri etc. Totul depinzând adesea de condiții, de influența diverșilor factori interni sau externi, de moment… V-ați pus vreodată în locul lor, al lui GgB, al lui Porumboiu sau Ghiță din Ghilești, al lui Grigoraș sau Pustai, al lui Surdu, Rocha sau Bokila? V-ați întrebat cum ați fi reacționat în locul lui MM când mitocanul ăla i-a înjurat non-stop familia? Și, ca să n-o mai lungesc, vă credeți perfecți?

Ei, bine, la astea și la multe altele m-am gândit citind interviul lui MM. Să nu credeți că mi-am schimbat părerea, că acu` mi-e simpatic și-s de acord cu făloșenia lui. Dar vă invit să citiți articolul. Chit că MM nu se poate abține de la a scoate panglici pe nas, multe lucruri sunt extrem de interesante. Chiar aș fi curios ce-ar zice Geambașu după asta…

15 Responses to “REFLECȚII”


  1. 1 Ovidiu
    Ianuarie 18, 2013 la 13:21

    😀 Nu esti normal :D. M-a pus aghiutza sa-ti citesc blogu’ in timpul unei sedinte, si, cand am dat de Kadencour, m-a bufnit rasu’, de se uitau aia la mine ca la felu’ 14. 😀

  2. 2 Sam Murray
    Ianuarie 18, 2013 la 14:04

    Ah, am greșit, era vorba de Piquencour și Oyanbotte… 😉

  3. 3 pokerface
    Ianuarie 18, 2013 la 17:23

    Mereu spui ca nu-ti e simpatic si intotdeuna ii dai dreptate. Ce bizar, nu? 🙂

  4. 4 Priapus
    Ianuarie 18, 2013 la 18:17

    Toshiro, de fiecare data ne spui cat de antipatic iti este mimi, insa intotdeauna se strecoara acel inevitabil „insa”. Ar fi caraghios daca n’ar fi de plans. In ceea ce priveste suporterul lovit, asta se intampla doar in Romania. Crezi ca nemtii nu’l injura pe unul si pe altul?? Sau olandezii, danezii, englezii??? Ai vazut vreun inalt oficial al unui club facand asa ceva. Inadmisibil!!!! In America ar fi fost declarat persona non grata, si n’ar mai fi lucrat pe nici unde (la nivel inalt).

  5. 5 jeromelebanner
    Ianuarie 18, 2013 la 19:30

    N-ai inteles, faptul ca tii cu steaua te absolva de absolut orice

  6. 6 Priapus
    Ianuarie 18, 2013 la 20:31

    Te face sa „reflectezi” pe dreaq….Reflectezi doar pt ca-i stelist, daca ar fi fost rapidist, limbismu’ asta jalnic nici n’ar fi aparut pe „glob”…

  7. Ianuarie 18, 2013 la 23:27

    M-am uitat la amicalul Steaua vs. Basel, jucat la Marbella. Au egalat elvetienii in prelungiri. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca Doru Bratu e cam teapa, daca nu chiar cal troian. Sper sa ma-nsel.

  8. 8 alistar
    Ianuarie 19, 2013 la 01:20

    geroame, de ce am impresia ca de la o vreme ceri insistent quote?

  9. 9 Sam Murray
    Ianuarie 19, 2013 la 11:00

    Bre, zău dacă pricep… Amicii pokerface, Priapus și Jl par să fi citit în diagonală sau, mai știi, după pahare prea multe și prea mari. Altfel nu știu unde să fi văzut că i-aș fi dat dreptate lui MM. Interview-ul lui m-a făcut, însă, să mă gândesc la toți cei care, de pe margine, îi judecă pe cei care provoacă acest fenomen pe care-l numim fotbal.
    N-am făcut decât să încerc să mă pun în pielea celor pe care-i înjurăm cu foc, dar avem pretenția să nu riposteze… Ce bizar, nu? În loc să cânt și să fiu vesel la 1-8…

  10. 10 Nic
    Ianuarie 21, 2013 la 20:33

    Care interviu stimabile? Ala in care se lauda ca ar fi admirat sau destestat, dar niciodata ignorat? oare cine il admira me memeu in afara familiei, poate?

    Cand i-a pus pe jucatoprii Stelei sa stea in henunchi tot la o injuratura reactiona?

  11. 11 alistar
    Ianuarie 21, 2013 la 22:51

    care-i problema ca au stat in genunchi? au facut-o si altii pe la cluburi cel putin la fel de mari ca steaua. daca se intampla la tigani, veneati cu vrajeli gen „uite cat de mult le pasa jucatorilor de suferinta fanilor, uite ce grup unit bla bla bla”. asadar, hai sa nu incepem cu vrajeli, doar de dragul de-a umfla nitel randurile. 😉

  12. Ianuarie 21, 2013 la 23:46

    M-am uitat si la amicalul cu Dinamo Kiev, disputat de asemenea la Marbella. Reghe exeperimenteaza in continuare – foarte multe rezerve, multi tineri. Victorie destul de lejera, stelistii nu s-au intrebuintat prea mult. A, si-un golazo Raul, meserias, la vinclu. 😉

  13. Ianuarie 21, 2013 la 23:47

    Zi tu ca n-a semanat cu ala dat de Dica in Ghencea, in 2006… 🙂

  14. Ianuarie 21, 2013 la 23:59

    Ca bine zici! Nu stiam unde-am mai vazut faza:

  15. Ianuarie 22, 2013 la 00:01

    Ups! Alistare, daca vb. cu M., zi-i LMA si din partea mea pt. ieri, 20, ca io n-am reusit sa-l prind la tel. 😉


Lasă un răspuns

Comentarii recente

Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Unlucky pe VISE, VISE…
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI
Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


