20
Dec
12

CHELSEA?


Am nimerit la fix adversara CFR-ului, Inter…

În schimb, pentru Steaua mi-am dorit Basel, dar am pronosticat că vom da de Levante. Na, că am avut parte de Ajax. Știu, nu mai e echipa de altădată, dar vine din UCL… Știu, a pierdut meciurile  cu Real Madrid și Borussia Dortmund, dar a bătut Manchester City la Amsterdam și a obținut egal în deplasare… Știu, fotbalul olandez e mult deasupra celui românesc… Dar… Dar am încredere în echipa noastră. Și aștept… dubla cu Chelsea…

2 Responses to “CHELSEA?”


  1. 1 jalabert
    Decembrie 20, 2012 la 17:06

    clar ca vom avea parte de o semifinala romaneasca in cupa … cea a romaniei! cum spuneam, echipele romanesti nu prind martie in europa.

  2. Decembrie 20, 2012 la 18:11

    Taci ma, n-a batut Chefere la Manchester?


Lasă un răspuns

Comentarii recente

Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Unlucky pe VISE, VISE…
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI
Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


