13
Dec
12

ALIAȚII


Se anunță din nou alianță cu UDMR. Deh, cine a ajuns la guvernare a simțit nevoia să fie umăr la umăr cu ei, întru propășirea țării.

ARPADȘi el reprezintă România, dl.  Antal Árpád András, primarul din Sfântu Gheorghe. Sau, mai precis, Sepsiszentgyörgy polgármestere. Lângă imaginea bărbatului dârz, cu privirea scrutând spre viitorul luminos al orașului, indicății prețioase pentru cei ce s-ar gândi cumva să spargă unitatea de monolit și să voteze cu Erdélyi Magyar Néppárt – EMNP, adică Partidul Popular Maghiar din Transilvania, și nu cu tradiționalul UDMR  : ”Pe români îi întăriți, dacă nu votați UDMR. Eu pentru orașul meu îmi fac griji, nu vreau să aibă reprezentant român.”

Dl. Antal are și site, www.antalarpad.ro, bilingv, unde putem citi: ”M-am născut în 1975. Am dat bacalaureatul la Colegiul „Székely Mikó”, şi am absolvit, în anul 1997, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială a Universităţii Babeş – Bolyai, Cluj Napoca. Până în anul 2000 am lucrat ca sociolog la Consiliul Judeţean Covasna, mai apoi devenind asistent universitar al Universităţii Babeş – Bolyai. Începând cu anul 2004, timp de 4 ani, am fost deputat în Parlamentul României. În Parlament  am prezentat formele de autonomie europene, vizitând cinci teritorii autonome funcţionale din Europa. În anul 2008 am fost ales primar, de către cetăţenii Municipiului Sfântu Gheorghe.” Așadar, dl. sociolog are 37 de ani și a fost și parlamentar. Al României… Preocupările lui, „formele de autonomie europene”, i-or fi convins pe pe polgárok, că-i numa` bun de mester. Garanția că nu vor avea un képviselő român în Székelyföld.

Bine ați (re)venit la guvernare, domnilor UDMR-iști…

P.S. Mesajul d-lui polgármestere  pare să-i fi deranjat tare pe bravii reprezentanți ai EMNP-ului, care au simțit nevoia să posteze o poză de grup, pe care etalează mândri lozinca: ”Nem vagyunk románok”. Adică, “Nu suntem români”.

Bine, bre, dacă așa ziceți voi…

Ei nu sunt români

21 Responses to “ALIAȚII”


  1. Decembrie 13, 2012 la 13:59

    Lasa-i, maitre, pe udemerei, ia uite pe cine aveam eu de votat in colegiu, din partea ARD:
    http://radu-tudor.ro/anca-boagiu-un-milion-de-euro-de-la-nelu-iordache/

  2. Decembrie 13, 2012 la 14:02

    Si, apropo de politica romaneasca – pana la urma, si ungurii tot romani sunt 😛 – un banc absolut kktor:
    „Iţic către Ştrul:
    -Dacă îţi dau 40.000 de euro mănânci un rahat?
    Stă ăla, se gândeşte. 40.000 sunt bani. Până la urmă o face. Zice Iţic:
    -Ia banii! Dar dacă mănânc şi eu unul mi-i dai înapoi?
    -Hai, bre, că nu eşti în stare!
    Iţic îşi înfrănge scârba şi o face. Îşi primeşte banii înapoi.
    – Bre! zice Ştrul. Păi ce-am făcut? Am mâncat amândoi căcat şi nu ne-am ales cu nimic!
    -Da, măi. Dar PIB-ul a crescut cu 80.000 de euro.”
    :)))))))))))))))))))))))))))))))

  3. 3 Ovidiu
    Decembrie 13, 2012 la 14:23

    desi Toshiro ne-a tradus cate ceva, am dat si io pe traducatorul de la Google expresia „roman kepviseloje”. ar trebui sa insemne „reprezentant roman” dupa cum scrie Toshiro, dar Google traduce „reprezentantii romilor”. cati straini or fi tradus cu Google de au ajuns sa ne confunde cu romii?

  4. 4 Sam Murray
    Decembrie 13, 2012 la 15:17

    Hai, bre, Ovidiule, iar te iei de rapidiști? 😉 Am verificat traducerea google și ai perfectă dreptate! Deci, numai ungurii pricep ce scrie acolo, că – la ei – român=román, iar țigan=cigány… Un motiv în plus ca țiganii să rămână țigani, nu (r)romi. 😉

  5. Decembrie 13, 2012 la 16:26

    Ia uite-i si pe-astia cred ca-i a treia oara cand se iau la bataie in parlament in cateva luni:

  6. 6 Ovidiu
    Decembrie 14, 2012 la 09:38

    cica era si Klitschko prin sala 😀

  7. 7 Sam Murray
    Decembrie 14, 2012 la 09:49

    Uită-te la secunda 24. Fii atent la mutra lui Kliciko, parcă-i Steaua privind la… restul clasamentului… 😉

  8. Decembrie 14, 2012 la 10:25

    Da, pai cand am vazut Klitschko in titlul de la BBC am dat sa vad stirea – nici nu se preciza c-au si video. Se uita la ei ca un mare meserias: da-ti-va, bai, dreq… 😀

  9. 9 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:16

    Saracu’ Toshiro, vede romi peste tot, numai intre ai lui nu. S-a obisnuit cu tiganii lui. 😉

  10. Decembrie 15, 2012 la 18:22

    Jeg infect. Un jeg infect esti, Nic.
    Un medic incapabil sa-si practice meseria tocmai din cauza ca are o gandire de tot cacatul.

  11. 11 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:23

    Ce sa mai vorbim de aliati, cand intre alesii (alesii lui dawson) sunt valori ca acest liberal de Botosani, si el cu 2 ani de facultate cu suspendare. 😉

    Oricum, Verginel Gireada este interesat si de fotbal:

  12. Decembrie 15, 2012 la 18:26

    Cand Anastase fura o lege in parlament si toata lumea vede, tu taci, nu zici de altii, ai inteles, cretinule?

  13. 13 Sam Murray
    Decembrie 15, 2012 la 18:34

    Nicule, e greu să mă scoți din sărite cu prostioarele tale. Nu știu cum ai citit și cât ai priceput din acest articol care prezintă o situație pe care o consider absolut inacceptabilă. Domnul în cauză ar trebui expulzat imediat. Și aici nu e vorba de țigani…

  14. 14 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:37

    Bey dawsone, eu n-am facut ca tine campanie vreunui partid.

    Tu ai mult timp liber la dispozitie, ti l-ai ocupat facand campanie pt useleu si lingand dosul lui crin antonescu. Sper ca a meritat efortul tau, sau ai facut-o doar din pasiune si prostie?

  15. 15 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:40

    Sam Murray, daca nu te legai aiurea de mine, ca rapidist, cu bancul ala de prost gust in care ii raspunzi Lupului „iar te iei de rapidisiti”)chiar nu aveam nici o problema cu acest topic.

    Si eu consider situatia pe care o prezinti tu in articol inacceptabila. Observ ca ipocritul asta de pretentii de om politic din secuime nu are nici o experienta serioasa manageriala, dar deja nu ma mai mira multe.

  16. 16 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:45

    Inca ceva, Sam Murray: replica mea initiala a fost legata STRICT de un comentariu al tau in care te luai, dupa opinia mea aiurea, de rapidisti, intr-o chestie politica altfel serioasa.

    Imediat a intervenit dawson cu un atac suburban la persoana, din alea care pe tine nu te deranjeaza decat daca vin de la nestelisti, dar care pt tine sunt perfect tolerabile cand vin de la dawson, indiferent de topic.

    Oricum, eu am discutat de chestii politice, si realitatea este ca in afara de probleme cu virtualii „aliati” aveti probleme cu jigodiile bagate in Parlament cu acceptul si binecuvantarea lui ponta si a lui crin. Nu se laudau ei ca lucrau la liste prin vara tarzie, in nu stiu ce statiune din delta sau de la mare?

  17. 17 Nic
    Decembrie 15, 2012 la 18:46

    Dawsojne, fa si tu ceva bun in viata: lasa-te de fumat. Daca nu poti asta , macar lasa-te de bautura.

  18. Decembrie 16, 2012 la 01:17

    Nu pot sa ma las de fumat. Asta e. Tu lasa-te de turnat. Si te asigur ca lumea te va simpatiza mai mult decat pe mine, cel fumator.

  19. Decembrie 16, 2012 la 05:18

    Tosh, daca tot cenzurezi, macar cenzureaza cretinul insinuant! Ca pot si eu sa spun ca sta ilegal USA!

  20. Decembrie 16, 2012 la 20:11

    Cica bozgorii au depus plangere impotriva profesurlui Giurescu.
    Cine pula mea sunt sfertodoctii astia sa se ia de prof. Giurescu?????????
    Ca Kelemen ala este semi-analfabet si-a distrus toata cultura cat a fost ministru.

  21. 21 Nic
    Decembrie 18, 2012 la 06:19

    Dawson, tu esti o cauza pierduta pt. umanitate.
    Din partea mea poti sa bei si sa fumezi pana nu mai poti , oricum nu esti bun la altceva.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

