11
Dec
12

CORSICANII ȘI TERORISTUL


Așadar, se făcură zece… De data asta puncte… Lucru așteptat, iar partida de aseară a fost fără emoții. S-a văzut că paraleii din Giurgiu sunt umflați cu pompa, iar fața lui Niculae, surprinsă de camerele TV la un moment dat, prinsese culoare mai ceva ca a lui Rada… Dominarea clară și lejeritatea cu care a învins Steaua mă scutesc de comentarii. Oricum, de câteva etape, campionatul ăsta nu-și mai are rostul.

Dar, din meciul de aseară am reținut alte două aspecte, ambele deloc plăcute.

Mai întâi, m-au enervat corsicanii din tribune (da, bre, avem și noi corsicanii noștri, ca și cei de la Astra…), care s-au distrat într-un mod idiot, bombardând cu bulgări portarii, jucătorii, arbitrii, oficialii. Nu-mi spuneți că e vina organizatorilor, care n-au curățat tribunele de zăpadă. Desigur, și asta se poate discuta, nu e deloc plăcut să stai două ore-n picioare, că n-ai unde să te așezi, și să tropăi ca să te-ncălzești, dar tirul nu era obligatoriu, sniper-ii ăia tembeli atâta au așteptat.

ÎmpăratulÎnaintea meciului ascultasem o delirantă declarație a proaspătului parlamentar USL de Drumul Taberei, care se vedea leaderul grupului PP-DD, rămas fără Domnu` Dan, ba și al minorităților, sprijinind USL-ul, pentru că ”UDMR nu mai are ce căuta la guvern, trebuie să terminăm cu ei definitiv” . Și, visându-se iar ”războinicul luminii”, psihopatul de la Palat ne înștiința: ”asta e misiunea mea, să construiesc dreapta românească, o să vedeți”… Ba, prezicea un viitor Parlament format doar din doctori,  profesori universitari, academicieni, avocați sau ingineri. Bine, dar el, unde intra el? „Eu sunt doctorul vieții, eu sunt împăratul, împăratul nu are nevoie de studii, are nevoie de ungere de la Dumnezeu„. Zău, e strict autentic, n-am inventat nimic… După meci, ”împăratul” nu se trezise din beție și anunța plecările și venirile la Steaua, decreta sistemul de joc al lui Reghe ca greșit etc. Și, surprinzător, reacția lui Reghe a fost imediată, mirosind a demisie. Doar v-am spus că singurul care poate opri Steaua din drumul ei e bezmeticul ce ne agresează vizual și fonic din toate părțile și din orice poziție.

Numai că, de data asta, nici chiar el nu poate opri marșul…

27 Responses to “CORSICANII ȘI TERORISTUL”


  1. 1 Ovidiu
    Decembrie 11, 2012 la 12:40

    Cum adica nu mai are rost campionatul? Se joaca retrogradarea si calificarea in cupa UEFA. Surprinzator, chiar si Steaua trebuie sa-si joace meciurile, ca altfel n-ar iesi campioana.
    Aseara a fost un meci fara istoric. Giurgiuvenii au pierdut inca de la cabine. Au facut pe ei de frica. Trebuie sa am o discutie serioasa cu Vali pe tema asta 😀 . Exagerez, desigur. Nu pot decat sa fiu subiectiv cad vorbesc de antrenorul Astrei. Suntem prieteni de-o viata, am copilarit impreuna, am jucat fotbal impreuna in curtea scolii, am mers impreuna in vacante. E jumatate neamt si e un intelectual veritabil, cam stingher printre birjarii din fotbalul nostru. Nu stiu daca va face cariera ca antrenor, dar eu ii doresc din tot sufletul sa reuseasca.

  2. 2 jalabert
    Decembrie 11, 2012 la 14:18

    am vazut ceva rezumat mai lung. pana la urma nu l-a invatat fotbal pe celalalt etnic german (macar dupa nume), dar mi s-a parut ca sinescu i-a asezat bine in teren pe ploiesteni. i-a iesit partial, atata doar ca steaua e clar echipa mai buna, iar ieri a dat dovada si de eficacitate in fata portii. altfel se putea termina ics. daca lui guie nu-i iesea in vara pasenta cu reghe si cu cativa jucatori (si cu blaturile, cu ana maria, cu finul, cu mitica, cu frf, cu toti fluierasii si cu toate echipele satelit), cu siguranta astra ploiesti ar fi castigat titlul, dupa modelul (h)otelul si urziceni! dupa meci, normal ca mizeria de securist a inceput cu sfaturi si lectii pretioase, asa ca nu stiu cat de lunga va fi viata lui sinescu la astra ploiesti. sa-i transmiti felicitari si sa-l intrebi care e diferenta intre spectatorii din ghencea si cei din tiganie.

    sam, titlul va fi decis doar cand va fi decis! adaaaanc, dar adevarat! 🙂 nici barcelona nu vorbeste de titlu, desi i-ar putea trimite in vacanta pentru vreo 6 luni pe messi, xavi si puyol. s-au mai intamplat surprize, chiar si spurcatii recuperasera in 2005 o groaza de puncte in retur (bine, dupa mizerii specifice, dar asta e alta poveste). si uite ca gunoiul iar „intervine”, asa ca ne putem astepta la orice, mai putin la un club normal, fara cioban, fara mache samd. altfel riscam sa o luam pe ulei ca mizeriile de la cluj, care dupa o victorie de mult uitata deja in anglia, au fost nevoiti sa-i fure grosolan pe niste plaiesi amarati, desi urlau cretinisme gen „ne gandim la finala cupei uefa”. cum, ma, sa isi permita o echipa din romania sa spuna ca are ca obiectiv finala? e nesimtire, rupere de realitate!

  3. Decembrie 11, 2012 la 14:19

    Tosh, mie fix de asemenea delir mi-era teama. Culmea e ca, mai nou, observ ca nici nu mai sunt baze solide pentru euforia uselista, intrucat arzoii au obtinut cateva locuri nesperate prin redistribuire, dupa ce inregistrasera scoruri catastrofale!
    Dar Jiji e dus rau cu pluta si nu vad de ce ne-am mira: discursul sau seamana cu cel al lui Nic, un om care nu intelege in ce consta munca mea, uneori 24 din 24 – asa si asta, cica imparatul n-are nevoie de studii. 😆

  4. 4 Sam Murray
    Decembrie 11, 2012 la 14:19

    Ovidiule, ai fost simpatic când mă atenționai să nu fiu sigur de puncte, că ai vorbit cu Vali, că `tre să fim atenți, că Reghe o să aibă de-nvățat de la marele Vali… După cum vezi, încet-încet, o să fie ca odinioară, când nu avea nimeni tupeul să facă declarații belicoase înaintea meciului cu Steaua. Dacă Giginho își vede de Parlament, de Palat, de oi, de mântuire etc. și lasă fotbalul celor care se pricep la el, atunci chiar că începe hegemonia anunțată de MM. Important e să scăpăm de amândoi…

  5. 5 Sam Murray
    Decembrie 11, 2012 la 14:40

    jalabert, eu tocmai asta n-am văzut ieri – eficacitate… În ciuda dominării insistente, Steaua păcătuiește mereu prin aceleași goange: ratarea copilărească de pase decisive sau șuturi. Scorul primei reprize, când Astra n-a suflat, putea fi lejer 3 sau 4 la 0. N-a fost. Ba, să fi avut ghinionul din meciul tur cu Trnava, Astra ar fi egalat din una din alea 2-3 ocazii venite ca urmare a unor chifle, sau a plasării defectuoase a apărătorilor la centrările trimise în careu. În general, față de jocul prestat, Steaua trebuia să înscrie de două ori mai multe goluri în turul ăsta.

    Deci, dacă e să mă iau după temerile tale, s-ar mai putea întâmpla surprize. Adică, în 19 de etape s-au pierdut 10 puncte și urmează să pierdem cel puțin 11 în următoarele 15… Cum am mai zis, GgB e singurul capabil să ne facă surpriza asta. Nu și de data asta. Aseară, totuși, am depistat o ușoară urmă de realism în declarațiile lui – ”Reghe poate să mă și înjure, eu tot nu mă supăr, mi-a adus 10 milioane de euro. Nu pleacă niciodată de la Steaua” (da, dar a mai zis-o el 😉 ) Nu văd niciun pericol când e vorba de titlu, iar – dacă vin un fundaș dreapta, un nr.10 și un atacant de careu – putem trece și de următoarea dublă din Europa League. Mai departe e foarte greu. Doar Muri poate spera la semifinale și finale…

  6. 6 jalabert
    Decembrie 11, 2012 la 14:49

    cum spuneam, vazui doar un rezumat si nu retinui multe ocazii, mai ales in prima parte!

    normal ca si eu pe cioban ma bazez cand sun ca ar putea distruge totul. aia cu „sta toata viata” e fumata. daca il va infrunta, spunandu-i sa taca in mm de cioban dobitoc, pac, imediat zboara reghe!

    in cupa uefa totul depinde de adversar. pici cu inter sau atletico? bye bye! dai de alde basel? da, meci echilibrat, se joaca! nici in 2006 nu cred ca ajungeam in semifinala daca nu aveam bulan sa dam in sferturi de cel mai slab adversar din urna! 🙂

  7. 7 nic
    Decembrie 11, 2012 la 15:18

    Bey nea Dawson, lamureste-ma nene in ce consta munca ta, si mai ales creatia ta.
    Cateva exemple, acolo, poti sa incepi cu analizele alea din cartile pe care zici ca eu nu le-as putea in toata viata mea. 😉 Tu ai deschis subiectul. Eu tot astept sa-ti citesc criticile, recenziile sau ce vrei tu…

    Sper ca durerea (altfel fireasca, unul din putinele lucruri in care cred ca ai dreptate) legata de posbila intrare in Parlament a Robertei sa-ti fie compensata de castigarea pozitiei de parlamentar de catre secretara lui Dragnea… citesc ca si amanta lu’ Marean Vanghele, alte mare intelectual al timpurilor noastre…

    Nu degeaba a lucrat de zor pontacul in Delta la pregatirea listelor de candidati. Ce zicea pontacul de ultimul comunist al Europei, cu marinelu” Uite ca victoras, ala care-i pkacea lu Dawson ca juca fotbal si baschet ne-a pregatit noua generatie, nepoata lu’ Niculescu mizil. 🙂 Oricum, merita sa-i multumiti lui Flor de Crin ca v-a bagat pe Ciobanul in Parlament. Aveti ceea ce meritati, bey intelectuali necorsicani plini de ifose ce sunteti. 😉

    PS Dawsone, tata, lasa-te nene urgent de fumat daca ti-e frica de cancer. Sau nu poti traio fara vanzatoarea din coltz?

  8. 9 Casillas
    Decembrie 11, 2012 la 16:00

    Ce revenire in forta la flacaul batran bautor de vinuri „sexi” 🙂 Mai rar specie asa de scarboasa, dispare flegma de sub pod si acum se gudura pe langa stelisti.

  9. 10 Nic
    Decembrie 11, 2012 la 16:25

    Cumpara-ti nene un dictionar, sa intelegi ce inseamna a se gudura…Pacat ca nu te-a remarcat domnu’ dan sa te propuna la parlament. 😉

  10. 11 Sam Murray
    Decembrie 11, 2012 la 16:27

    Aștept rezultatele finale ale alegerilor pentru a-mi spune părerea. Deocamdată văd că o grămadă din favoriții mei îmi vor asigura voia bună prin intervențiile lor în viitorul Parlament. Deh, fzr-ul devine plictisitor…

    Pentru jalabert, un bonus: http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/wahl-in-rumaenien-in-schlechter-verfassung-11988755.html
    După cum vezi, matrozul nu se lasă…

  11. Decembrie 11, 2012 la 16:43

    Neicusorule, ai facut facultatea aia degeaba – gandesti ca un comunist cu cateva clase, care nu-ntelege de ce e mai bine platit inginerul care „s-a distrat cu femei cinci ani in studentie”, pe cand el munceste de la vreo 16 in fabrica.

    Jalabert, ma lasi cu HotNews? Eu i-am pus pe blog sa vada lumea ce-i mai bese mintea guvernatorului, nu c-ar fi niste mari ganditori. 😆

  12. Decembrie 11, 2012 la 16:50

    Si inca ceva, Jalabert, dupa cum bine stii eu am sustinut-o in aceste alegeri in primul rand pe domnisoara Alina Gorghiu, careia chiar nu vad ce i-ai putea reprosa si care si-a castigat colegiul – una din cele mai bune zone din Bucuresti – cu un scor zdrobitor. De cealalta parte, alde Roberta si alte japite care-au furat cu cinspe maini si-au nenorocit milioane de oameni au pierdut fara drept de apel, dar datorita unora care nu vor sa inteleaga asta vor putea fi colegi cu favorita mea. Iar asta chiar e o mare problema.

  13. Decembrie 11, 2012 la 17:00

    Hai sa ne mai si distram – de pe contul de FB al prietenului Mordechai:

    Şi acum să revenim la chestiunile cu adevărat grave:
    „Ni s-a transmis ca vom primi o instiintare oficiala, in acest sens, dar, din nenorocire, in toate datele calendaristice hexadale zodiacale lumesti fizice, care sunt specifice pentru transmisii informationale de acest gen (exemplu: 30.03.23 – 18.05.2012 si probabil 33.03.23 – 21.05.2012, respectiv 36.03.23 – 24.05.2012), s-au organizat, respectiv probabil se vor organiza, la Timisoara, precum si in alte localitati de pe cele doua axe ale Crucii energetice ezoterice, de catre reprezentantii mutanti ai civilizatiilor virtuale oligarhice agresionale civilizational, manifestari de contracarare a beneficitatii pentru CV Goriliana Alba Loialista, pentru datele in cauza, astfel incat reprezentantii civilizatiei bastinase si realizatoare a planetei noastre, din cadrul Lumii Planetare Fizice, sa nu poata primi informatii de nivel fundamental, respectiv principal, sau sa primeasca informatii in legatura cu nivelele respective, dar in majoritate false, menite a ne induce in eroare si a ne discredita ulterior fata de cei care urmaresc emisiunea Desteptarea Romaniei sau ne viziteaza publicatia web. Cu regret, trebuie sa precizez ca un mesaj, in sensul mentionat, pe care l-am primit si l-am difuzat partial in cadrul ultimei emisiuni Desteptarea Romaniei, ulterior ni s-a comunicat ca a fost fals, in majoritatea informatiilor transmise, motiv pentru care mi s-a cerut sa rup foile in cauza, deoarece, in caz contrar, acestea ar fi contribuit la poluarea informationala a domiciliului meu, fapt pe care l-am si realizat. Cand situatia se va schimba si, mai ales, se va stabiliza din punct de vedere informational (adica fata de anumite informatii primite, vor urma confirmari ulterioare si nu infirmari ulterioare, cum s-a intamplat in cazul relatat), voi face cunoscut acest lucru. Atat pot sa spun deocamdata: se da o batalie deosebita pentru ca cel desemnat pentru a prelua, in regim interimar, conducerea Lumii Planetare Fizice (denumit popular Antihrist), de catre Civilizatia Goriliana Alba Loialista, sa ajunga in situatia de a-si putea prelua si indeplini misiunea existentiala, de care, din cate cunosc, depinde insusi viitorul Lumii Planetare Fizice. Atat deocamdata. LIF. ”

    Lorin. Lorin Fortună.

    Ahahahahahahahahahaha!!! 😆

  14. 15 Nic
    Decembrie 11, 2012 la 17:04

    Dawsone, havbar nu am ce ai vrei sa spui cu:
    „care nu-ntelege de ce e mai bine platit inginerul care “s-a distrat cu femei cinci ani in studentie”, pe cand el munceste de la vreo 16 in fabrica.”

    Nu stiu cat esti tu platit, insa eu sunt platit f multumitor, si asta dupa standarde americane, nu romanesti. Fara sa iau mita, ciubuc, fara sa scriu la ziarele lui voiculescu sau sa fac campanie pt ard sau usl, cum ai facut tu (in cazul useleului).

    Nu te amagi: ai facut o campanie agresiva si penibila pt usl, pt oameni ca ponta, nevasta lui vanghele, becali si toata fauna de acolo. Ai tai au 60 %. Felicitari. Ai pus umarul din plin la tot ce se va intampla bun sau rau in Romania in viitorii ani, incepand de acum.

  15. 16 Ovidiu
    Decembrie 11, 2012 la 17:07

    pe mine deja m-a dezamagit deja Ponta cu ungurii lui. unul dintre motivele pentru care am fost la vot a fost sa nu mai vad UDMR in guvern. procentul obtinut de USL e periculos, dar el a fost generat doar de nesimtirea de care au dat dovada pedelistii. io cred ca alianta USL se va sparge suficient de repede si astfel scapam de procentul periculos.

  16. Decembrie 11, 2012 la 17:12

    Ovidiu, peste chestia cu UDMR am trecut deja, pentru ca mi se pare mult mai grava aberatia legislativa care le permite unora care au scos mult sub 50% si care au mai si furat de-au rupt din 2008 incoace sa intre (iar) in parlament.

  17. 18 Sam Murray
    Decembrie 11, 2012 la 17:15

    Ovidiule, n-ai înțeles de la Împărat că treaba-i aranjată? Războinicu` luminii preia oastea Domnului ( a domnului Dan…) și o alipește USL, așa că nu mai e nevoie de UDMR. Ei, să fi dat Marine Boy iar ordin de neparticipare la vot, lua USL vreo 80% și se-mpărțea instantaneu în două: PSD&co vs. PNL&PC&GgB… 😉

  18. 19 Sam Murray
    Decembrie 11, 2012 la 17:18

    Bietul Lorin Fortuna, rău a ajuns…

  19. 20 Ovidiu
    Decembrie 11, 2012 la 17:47

    n-am stiut unde sa scriu asta, asa ca o pun aci:
    reprezentantii galeriei Petrolului si cei ai stelistilor de la peluza sud au dat nas in nas la orfelinatul de la Valea Screzii, fiecare dintre ei aducand cate ceva pentru copii, in pragul sarbatorilor. conform relatarilor de pe site-ul petrolistilor „Bineinteles nu a fost cazul unei altercatii sau altceva, acolo nefiind locul unde niciunii dintre noi sa ne aratam muschii in fata copiilor”. un gest frumos si poate un motiv sa se gandeasca ca ar fi cazul sa extinda zonele in care nu e cazul sa-si „arate muschii”.

  20. Decembrie 11, 2012 la 19:37

    @Ovidiu
    Si eu m-as bucura enorm ca Valentin Sinescu sa reuseasca. Am fost uluit sa vad ca mafiotu’ ala n-a dat 4.000 de euro pentru licenta Pro. Ce oameni…

    Il vrei antrenor la Petrolul? 🙂

    Si o intrebare, cat se poate de serioasa, ca n-am chef de vorbit la telefon cu „ai mei”. De cand merge galeria Petrolului la Valea Screzii? „Ai mei” se duc de cand a vorbit George Ogararu cu ei, de vreo 2-3 ani, sau ceva de genu’ asta.

  21. 22 Ovidiu
    Decembrie 11, 2012 la 19:46

    Eu l-as vrea, de ce nu?

    Nu stiu de cand merg petrolistii acolo. Probabil e prima data. Stiu ca la fiecare sfarsit de an se face o astfel de actiune, dar nu merg mereu in acelasi loc. Se da un anunt pe forum si fiecare contribuie cu ce poate.

  22. 23 Nic
    Decembrie 12, 2012 la 03:15

    E bine ca intra si oameni noi cum ar fi secretara lui Liviu Dragnea, o tanara intelectuala din speta nubila a lui dawson. La fel ca si Oana Niculescu Mizil Vanghelie era probabil ocupat la primarie si n-a candidat, mare pacat. Ce legiuitor am pierdut… Noroc cu Gigi, va umple el golul.

    Mai nou vad ca a iesit la lumina si cu declaratii si guzganul rozaliu hrebenciiuc, cica data viitoare se va vota pe liste si astel grija lui dawson cu cei sub 50% dispare… 🙂

    Sunt si oameni cu experienta printre cei alesi, de exemplu dan voiculescu, un mare patriot.

  23. Decembrie 12, 2012 la 04:24

    Meserie, iar aberezi cu gratie.
    Anastase a furat legea pensiilor, si-asa cretina, dar s-a invartit de un loc in parlament prin redistribuire, ca sa dau numai un exemplu din tabara celor mai mari jeguri din istoria recenta a Romaniei, iar tu ma iei cu secretara lui Dragnea care e posibil sa faca si ea si sa dreaga?
    Adica, dupa tine, unii au facut deja mizerii, inca n-au fost trasi la raspundere, lucrurile n-au fost inca indreptate, dar raii sunt aia care anticipezi tu c-o vor comite cel putin la fel de grav. Bun asa! 😆

  24. 25 Nic
    Decembrie 12, 2012 la 06:48

    Dawson a postat:

    „Adica, dupa tine, unii au facut deja mizerii, inca n-au fost trasi la raspundere, lucrurile n-au fost inca indreptate, dar raii sunt aia care anticipezi tu c-o vor comite cel putin la fel de grav. Bun asa! ”

    Mey omule, aici sunt de acord cu tiune. De aia sunt si atat de dezamagit cand ai posta nebunia aia cu „Iliecu nu mi-a facut mie nimic”, mai bine ma injurai sau injurai pe cine vrei tu de 1000 de ori decat sa postezi asa ceva.

    Eu sunt ok cu „trasul la raspundere” cum zici tu, a tutror celor care au facut mizerii, pedelisti, pesedisti, taranisti sau liberali. Tocmai asta nu intelegi tu si tot ii speli de pacatre pe uselisti si acuzi de un partizanat aurea pe oricine e impotrica useleului.

    Eu sunt si am fost impotriva upedeleului, dar crede-ma ca insistenta ta nu face decat sa creeze un efect contrar.

    Eu nu anticipez ce rele ar putea face secretara lui dragnea, sper sa nu faca nici un rau, dar ma indoiesc de experienta si competenta ei. Cred ca si pe blogul asta sunt oameni mai competenti, dar probabil dezinteresati si mai ales lpsitii de conexiunile necesare.

    Revenind la ideea ta cu trasul la raspundere, eu sunt ca sit ine pt trasul la raspundere a tutor celor care incalca legea si fac abuzuri, inclyusiv Ion Iliescu (nu doar pt mortii anilor ’90, ci si pt. case date cu japca maharilor politruci ai pcr), petre roman, radu mazare, ritzi, anastase, becali, copos, ginerele lui teleaga, ion niculae(cei doi), pinalti, iancu, etc.

    pana acum singurii ministri la inchisoare (si unii contesta corectitudinea procedurilor, nu discut acum acest subiect) sunt Nastase si Ioan Avram Muresan, plus Stanculescu, si ai vechi, gen Chitac.

  25. 26 vt
    Decembrie 15, 2012 la 17:21

    Cei de la Peluza Sud/AISS (AISS/Peluza sud)au fost la Valea Screzii de mai multe ori, dupa ce in prealabil au organizat campanii puternice de strangere de fonduri si achizitii de materiale pentru necajitii din parohia parintelui Tănasei. Un mare merit il au Andreea si George Ogararu, sufletul acestor actiuni care s-au permanentizat. Pe langa aceste donatii se obisnuieste ca in ziua deplasarii (anul trecut 18 decembrie, anul acesta 8decembrie) sa se contribuie si cu niste ore bune de munca voluntara in favoarea copiilor. Si cine crede ca a fost o gluma sa afle ca la sfarsitul zilei de 8 decembrie multi se plangeau de oase rupte.Gazdele au oferit, dupa toata treaba asta, din putinul lor, bors de peste si fâţe (pestisori)prajite, ceai, cafea…Dupa aceasta zi de truda a aparut si lozinca ;”Constitutia solidă/ vine de la caramida!”

  26. Decembrie 15, 2012 la 18:03

    Da, actiune legionara. Vor veni unii sa va-njure. Eu va zic Bravo!


Lasă un răspuns

Comentarii recente

Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Unlucky pe VISE, VISE…
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI
Sam Murray pe VIKTORIA ECHIPEI
Dawson pe VIKTORIA ECHIPEI

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


