10
Dec
12

CA ODINIOARĂ


Nu se putea ca zăpada care a acoperit Europa să nu ajungă și-n București. Imaginea care m-a întâmpinat în dimineața asta anunță sărbători cu zăpadă și ger. Ca odinioară…Bucuresti 10.12.12

21 Responses to “CA ODINIOARĂ”


  1. Decembrie 10, 2012 la 10:17

    Doar ca mie mi-e greu sa merg pana la Pitesti. In Bucuresti poti sa te Pitesti, Dar in Pitesti nu poti sa te Bucuresti. 😆

  2. 2 Ovidiu
    Decembrie 10, 2012 la 10:55

    Si mie mi-ar place (dupa cum am mai spus, nu suport „placea” 😀 ) sa fie zapada de Craciun. Sa mearga fierturile (tuica si vinu’).

  3. 3 Sam Murray
    Decembrie 10, 2012 la 11:38

    Acu`, nițică zăpadă-i musai. Numai că o să am drum lung de Crăciun și m-au băgat la idei zăpezile astea…

  4. Decembrie 10, 2012 la 16:54

    Ovidiu, e ‘placea’ pentru ca avem de/a face cu un ‘e lung’, din latineste. 😉

  5. 5 Ovidiu
    Decembrie 10, 2012 la 17:38

    Asa o fi, nu zic nu. Da’ mie nu-mi place 😛

  6. Decembrie 10, 2012 la 18:54

    Stiu, maitre, dar asta ne e limba, n-avem ce face. 😉

  7. 8 Sam Murray
    Decembrie 12, 2012 la 14:33

    Of, alt cârcotaș… 😆

  8. 9 jalabert
    Decembrie 12, 2012 la 15:25

    asasinul porcului!

  9. 10 Sam Murray
    Decembrie 12, 2012 la 16:07

    Și, ce, n-ai fi vrut să fii prin preajmă în momentul comiterii asasinatului? O pomană, cevașilea, muiată cu-n deț de tărie… 😉

  10. 11 jalabert
    Decembrie 12, 2012 la 16:39

    doamne fereste!!! mananc porc maxim de doua ori pe an. cand nu am alternative 😉

  11. 12 Sam Murray
    Decembrie 12, 2012 la 16:46

    Aha, ești din ăia care nu știu ce e bun… 😀 Cu niște ani în urmă, în vremurile bune, am organizat o masă comună pentru toți angajații. Băiatul care a primit ”însărcinarea” a aranjat totul la ”Bolta Rece”, un local unde mie mi-a plăcut mereu (cel vechi, acum s-au mutat într-o chestie nouă, făr niciun chichirez). Totul OK – tobă, șorici, cârnați, friptane, sarmale – dar… de porc. Iar asociații mei libanezi, deși creștini, stăteau smirnă, până ne-am prins și i-am salvat cu niscai pui și vită… Bre, jalabert, tu oi fi trecut la muslimanism! 😆 😆 😆 Nu te mai duc la Szentgyörgy…

  12. Decembrie 12, 2012 la 17:18

    Bre, maifrenzilor, eu cred ca mai grav decat halitul de porc des, e rabdatul inainte de Sarbatori, oricare, apoi indopatul pe rapidelea cu orice, cu atat mai mult cu grasimi.

  13. 14 Ovidiu
    Decembrie 12, 2012 la 17:22

    corect, Dawson! d-aia eu nu rabd inainte de sarbatori 😀

  14. Decembrie 12, 2012 la 17:44

    Ei, eu mai degraba nu ma-ndop de sarbatori – nici nu rabd inainte, dar nici nu bag in mine ca spartul.

  15. 16 Nic
    Decembrie 13, 2012 la 04:26

    Va invidiez, intr-un fel… Este a doua iarna neobisnuit de blanda la mine, cel putin pana acum… Asta intr-un loc unde in multe dimineti temperaturta este mai rece iarna decat in sudul Alaskai…

    Cat mi-e dor de zapezeile de acum cativa ani, mai ales ca nu pot face schi fond.

    Ce-i drept e mai usor de condus si parcat… ceea ce e important pt cineva care are de condus zilnic cam 40 de km (un mizilic in comparatie cu altii, sunt chiar norocos) 🙂

  16. 17 Nic
    Decembrie 13, 2012 la 04:35

    Ati ajuns la feluri de mancare si carnuri… daca zic iarasi de bizon, iat se sesizeaza cineva , desi carnea e excelenta (fraier cine nu incearca, daca are posibilitatea) si mai santaoasa decfat cea de vita sau de pui. Norbi e destept sa reduca proprotia de carne de porc, desi e cam drastic. sa reduca

    Eu ma voi multumi probabil cu niste friptura de cerb sau poate chiar de elan, o minunatie…

  17. 18 Casillas
    Decembrie 13, 2012 la 12:11

    Loool, du-te nene la psihiatru ca nu intereseaza pe nimeni prognoza meteo de la tine si ce bagi la mat 🙂

  18. 19 vt
    Decembrie 13, 2012 la 13:34

    Salutare! Numai la mancare va sta capu’! :p

  19. Decembrie 13, 2012 la 13:41

    Ooo, bine-ai revenit, VT! 😉
    Dar sa stii ca nu ne gandim numai la mancare, ci si la bere. Dupa principiul ala:
    a manca => mancare
    A bea => bere
    Bine, asta daca nu luam in considerare faptul ca un coleg de-al meu obisnuieste sa spuna: „hai, ba, sa mancam si noi o bere!” :))))))

  20. 21 vt
    Decembrie 13, 2012 la 13:58

    Bine v-am regasit! Ce adaugi tu e sigur ceva din ciclul „De mancat, mai bem si noi ceva?” numai ca e precum episodul 2019 din „Tanar si nelinistit” fata de filmul-pilot…Deh, evolutia…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


