29
Noi
12

CLONA


RADAVăd că dialogul din ”Adevărul”, între Gigi Stancu și negurosul de pe banca Rapidului a fost remarcat și de nea Ovi…

Dl. Marian Rada se bate cu pumnu-n piept: e rapidist și punctum. Jucător mediocru și antrenor și mai slab, se umflă-n pene și iesplică cum de e el băiat la toate la Rapid. Nea Ovi îl numește ”un fel de fată-n casă”…

”… Nu voia însă nimeni să se bage şi nu pot lăsa clubul la greu. Eu chiar vreau să fac ceva pentru Rapid, spre deosebire de alţii. Când vor fi din nou bani, vor apărea alţi antrenori dornici… Ăsta sunt eu, Marian Rada. Cel mai prost, cel mai fraier, cel mai slab şi mai neplătit antrenor din Liga I, dar nu plâng. … Dacă mă dau afară de la Rapid, eu tot la Rapid rămân şi aştept o altă perioadă de criză ca să revin. Alţii când pleacă de la Rapid, merg la alt club. Eu nu pot… Şi acum dacă anunţ că plec de la Rapid, am cinci oferte, pentru că oamenii mă cunosc. Puteam să plec şi cu Răzvan Lucescu în Qatar şi cu Rednic la Liege, dar n-am vrut. Cine se mai bate cu „cârtiţele” din interior dacă plec şi eu?” Parcă văd coada de ofertanți, cu valizele pline, pregătite pentru marele antrenor…

Surpriza vine când Rada declară:  „Nu voi vorbi niciodată cu suporterii. Cred că sunt singurul antrenor care n-are nicio relaţie cu ei. Dacă le-aş cere să nu mai înjure echipa sau conducerea măcar pentru meciul ăsta cu Astra, din Cupă, mi-ar spune că fac asta, dar cu anumite condiţii. Cu ei trebuie să negociezi. Îmi vor spune cu ce echipă să joc, pe cine să bag în teren, iar eu nu fac compromisuri. Altcineva i-a învăţat prost.” Cum, bre, să refuzi dialogul cu hoarda corsicană? Cu ai tăi? Cu fratili tău? Cu ăia cu cruci pe burtă?

Poate pe unii i-o mișca devotamentul și umilința manifestate de Rada, dar dați-mi voie să văd altfel lucrurile. Păi, dacă iubești atâta Rapidul, ar fi normal să cauți cea mai bună soluție în haloimăsul care riscă să se soldeze cu surprize mari și neplăcute. Ori, nu de un mediocru are nevoie campioana cartierului Giulești, ci de o mână de fier într-o mănușă de catifea. Care să nu mai scoată enormități pe bandă rulantă (”cupa şi campionatul au fost mereu obiectivele Rapidului”, ”Eu vorbesc doar de Steaua şi de Dinamo, pentru că le urăsc”). Care să le dea peste ceafă unuia ca Herea care, în ciuda prestației jalnice a echipei de pe locul 8, declară halucinant că ”batem Astra”, sau lui Pancu, cu visele lui umede: „Titlul s-a dus, dar sperăm la locul 2„. Care să-l gâdile la orgoliu pe Ghiță, dar să-l facă să-i mai miluiască cu ceva pe amărâții înjurați până și de propriii suporteri. Care să priceapă că legendele mincinoase, lozincile caraghioase și ifosele vișinii și afumate nu aduc puncte…

Și, aici, nea Ovi o zice bine: ”Fiecăruia trebuie să-i ceri ce și cît poate da.” Ori, Rada s-a băgat  în treburi care-i depășesc cu mult puterile. El nu poate da ceea ce i se cere… Și dă ceea ce nu i se cere… Eu v-am zis că ăștia sunt clonați!

2 Responses to “CLONA”


  1. 2 Sam Murray
    Decembrie 5, 2012 la 12:15

    Oooof, când o să renunți la presa aservită, stipendiată de maleficul cioban?…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

