20
Sep
12

CEI MAI TARI…


Marți și sâmbătă seară au avut loc meciurile primei etape a Ligii campionilor. Cu câteva excepții, rezultate normale. Mai puțin așteptate ar fi Milan – Anderlecht 0-0, Lille – BATE 1-3 și Braga – CFR 0-2.

Aseară am vrut să văd meciul CFR-ului, dar am trecut repede pe Barcelona –Spartak Moscova. Cum Barça a deschis scorul repede, m-am așteptat la un nou recital Mesi&co. , așa că m-am întors la Braga, unde deschiderea scorului de către Bastos anunța o posibilă surpriză. Parcă am revăzut meciul de la Basel. Peseiro – îi mai țineți minte ifosele de pe când antrena stăncuțele – a dovedit, dacă mai era cazul, că e un antrenor de doi lei (adică de vreo 44 de eurocenți…). Bun, admitem că n-ai văzut niciun meci al CFR-ului, că golul lui Bastos a picat pe neașteptate, când portughezii lor îi presau pe portughezii Clujului, dar să nu iei nicio măsură? Apărarea lui Árpi a mers ceas, iar contra-atacurile au fost devastatoare, pe un spațiu extrem de liber. Noroc că Pandele era cu gândul la Steaua și a irosit două ocazii monumentale, noroc că bietul Sougou a fost molestat de bruta aia de Vinicius (până și fața îi era de măcelar…) și trimis la spital, că scorul ar fi rămas în istoria ambelor popoare… Acum nu știu ce să cred – să fi fost ecomacșii așa buni, sau au prins braghezii o seară de coșmar? Oricum, rămâne rezultatul, discuțiile se uită.

Ei, acu-i acu`… Ce face alde Reghe la Stuttgart? Slalomul între dorințele lui și cele ale patronului e periculos. Presa avansează o formulă de echipă destul de ciudată, fără Pintilii, Rocha sau Rusescu… Mă rog, teoretic, lotul Stelei ar trebui să-i permită schimbări frecvente în echipa trimisă în teren, fără mari diferențe în rezultate. Dar Stuttgart nu e nici Chiajna, nici Iași. GgB a zis că nu-l interesează Europa League, dar ambiția rezervelor ar putea să aducă surprize plăcute poporului stelist. Mă încumet să pronostichez victoria nemților, totuși…

În Giulești, unde foamea și jalea sunt mari, se așteaptă cu speranțe meciul de luni seară. Făcându-și curaj, deși le țâțâie poponeața și pantalonii le sunt uzi și plini, corsicanii își urlă disperarea pe forumul analfabet, unde absența guru-lui Haltona i-a speriat pe unii. Cică Hadrian ar fi bine, merci, dar e cam supărat pe cititorii săi. Cum era vorba aia veche cu supăratul pe sat? Dar lipsa e făcută uitată de cioara lătrătoare, care continuă să mâzgălească insanități menite a mobiliza cârdul croncănitor. Nu lipsesc bieții psihopați al căror vocabular se rezumă la înjurături, dar dau indicății cu privire la formula de echipă care ar duce la victoria echipei sărmane…  Și, vișina de pe tortul cofetarului Ghiță, harticolul care tronează pe prima pagină a FZR-ului:  ”MEMBRUL FONDATOR AL CLUBULUI STEAUA ESTE STALIN!”  Un fel de ”mândru că sunt analfabet”… Păi, bre, cum vine asta ”membrul fondator este”? Ori ziceți ”fondatorul”, ori ”unul dintre membrii fondatori”. Ați notat? Pentru data viitoare…

Historicii fezeriști ne iesplică doct că Steaua era echipa PCR, iar Dinamo a miliției, născute din ”dorința partidului comunist de a manevra și manipula poporul”, drept care ” suporterii rapidisti nu vor recunoaste niciodata cupele si trofeele obtinute de comunistii de la Steaua si Dinamo”. Cupa campionilor? Câh! ” a insemnat sacrificii mult prea mari pentru fotbalul de club romanesc si inapoierea in timp a fotbalul romanesc”. Că doar știe orice corsican: ” Inainte de aparitia echipelor comuniste in Romania, fotbalul romanesc se batea de la egal la egal cu echipele din Europa.” În consecință, „Sa moara Steaua si Dinamo si toti comunistii, ca-n Romania cei mai tari sint tot rapidistii!” Orice comentariu mi se pare de prisos… Dar, cred că ceva-ceva e adevărat: cei mai tari sunt rapidiștii. De cap…

16 Responses to “CEI MAI TARI…”


  1. 1 Ovidiu
    Septembrie 20, 2012 la 15:04

    cum adica victoria nemtilor? hai, bre, fii barbat! poate-ti mai alina Steaua suferinta dupa victoria portughezilor, de aseara. a portughezilor lu’ Ando 😀 , care au adunat puncte intr-un meci cam cat Steaua in 3 sezoane de CL :D. e vremea sa faceti puncte pentru tara. bafta, bre!

  2. 2 jeromelebanner
    Septembrie 20, 2012 la 16:43

    Miracol, bre! Aia bunii au nevoie doar de bafta

  3. 3 Mihai Hristea
    Septembrie 20, 2012 la 17:00

    Dedicatie de la Carlita-mi:

  4. Septembrie 20, 2012 la 20:01

    Deci in afara de Crala si de faptul ca suntem cei mai tari – innebunesc ca comenteaza handicapatul de Mironica!!!!!!!!!!!

  5. 5 Ovidiu
    Septembrie 20, 2012 la 20:27

    vezi ca e si pe digi

  6. Septembrie 20, 2012 la 20:52

    Digi?????????
    Esti cretin?????

  7. Septembrie 20, 2012 la 20:53

    Nu te supara pe mine, dar toti cei care apreciaza dihi sunt niste cretini.

  8. 8 Shab
    Septembrie 20, 2012 la 22:05

    Eu m-am uitat pe protv tocmai din cauza comentatorului care in primele 5 minute (pana am schimbat) a vorbit tot tampenii legate de orice in afara meciului care se disputa, desi Steaua a intrat de doua ori periculos in careul german. Filip tragea pe langa poarta, iar comentatorul vorbea calm despre ce transmisiuni mai are digi in program.

    Acum despre meci. Steaua a facut un meci foarte, foarte bun, cu un-doiuri rapide, pase precise, contraatacuri senzationale… pacat ca Chipciu a cedat fizic in repriza secunda dupa o prima repriza excelenta. Acolo s-a vazut absenta lui Tanase, care face foarte bine si faza defensiva. Am scapat printre degete 2 puncte uriase, pierdere pe care o pun tot pe seama mentalitatii noastre de cacat. Nu am fost in stare sa ne mai concentram 10 minute si am luat un gol prostesc. Pacat, dar evolutia stelistilor imi da incredere. Jucam din ce in ce mai bine. Bravo Steaua, bravo Reghecamf!

    P.S. Adi Popa e supermeserias!

  9. Septembrie 20, 2012 la 22:29

    Buey, Shab, caterinca ca caterinca, dar chiar trebuia sa-i batem pe aia!

  10. 10 Ovidiu
    Septembrie 21, 2012 la 11:45

    bre, Dawson, io ma uit la sport, in special la transmisiuni directe. tu unde vezi meciurile din prima liga? ca imagine, transmisiunea de pe digi e superioara protv-ului. la protv lipsea cam 15% (partile laterale) din imaginea de pe digi. e drept ca de cele mai multe ori as prefera sa nu fie comentariu, dar asta e… poate cu timpul ne vor oferi un serviciu prin care sa poti taia comentariul, dar sa lasi ambianta.

  11. Septembrie 21, 2012 la 14:23

    Eu vad meciurile din prima liga pe net, in general, c-asa s-a decis, sa li se dea voie unor cablisti sa le transmita. Dar am vazut si la oameni care au RDS si mi s-a parut transmisie de pork. Nu ca la Pro ar fi cine stie ce, dar pe astia cu Digi chiar nu-i suport

  12. Septembrie 21, 2012 la 14:38

    Apropo, pe Pro e acum „Tarzan, omul maimuta”, iar Bo Derek arata intr-un anume fel. 😀

  13. 13 Sam Murray
    Septembrie 21, 2012 la 15:52

    Na, că și-a revenit Haltona… La fel de abulic, la fel de mitoman.
    Cică ”Insistenta cu care stelistii si dinamovistii precizeaza ca exista un singur derby denota frica. Pe vremea cind cluburile comuniste faceau legea in campionat, nu se ostenea nimeni cu asemenea precizari.Astazi, insa, ei simt nevoia sa atace cu orice le vine la gura. Si acum asta mai pot.” Adică, dacă pricep eu, de Steaua n-ar mai fi decât gura… 😆 O fi urmărit stâlpul forumului analfabet fotbalul ultimilor ani? O fi pus el în balanță performanțele Stelei și găinațul spârcâit de cioara cu tricou vișiniu?
    Semn că mai dă cu ochiu` p-acilea e reluarea unor expresii și cuvinte de-ale mele, pe care le afumă și le prezintă drept provenite din puțul gândirii cheferiste. Așa face și acum, când, cică, ”Aplombul cu care magnatul luminii anunta ca va baga sapte goluri in poarta Rapidului izvoraste din teoria `curaj gaina ca te tai` ”.
    Cu adevărată mândrie proletară, Haltona se sumețește: ”Sabau isi pregateste jucatorii cu un motto simplu: `jucatorii adevarati asteapta cu nerabdare astfel de meciuri` ” și… își face curaj, conștient că nimănui nu-i arde să taie… mierlele: ”Alaturi de Tex, Pancu si Nick vor aduce iarasi tristetea asupra unei echipe care de zece ani nu mai stie ce inseamna bucuria dupa o vizita a Rapidului.” Pe bune?
    Iar finalul e grandios (adică, mai precis, grantios): ”… cind in stadion va rasuna Imnul Rapidului. Vor realiza cu totii, dimpreuna cu guralivul lor `badron si mitocanul lor manager general, ce inseamna cu adevarat dragostea pentru o echipa de fotbal si `cit de-ai dracu’-s rapidistii` ”. Adică, ce mai, ne-o spune mai pe ocolite, de-atâta-s buni corsicanii: de gură… Cika-laka!

  14. 14 jeromelebanner
    Septembrie 21, 2012 la 16:45

    Sam, nu inteleg de ce acorzi atat timp suporterilor rapidisti (nu ma refer la cei de pe saitul asta, care sunt fratii nostri), deja articolele tale nu mai spun nimic
    . si imi aduc aminte de o vorba de duh: arguing on internet it is like running at the special olympics, even you win, you are still retarded

  15. 15 jeromelebanner
    Septembrie 21, 2012 la 16:49

    PS. felicitari pentru stuttgart, se pare ca prodanii au stofa. oare pe alde ghierme de la petrolul, sucala de la petrolul, rocia, motoreta cine i-o fi descoperit?

  16. 16 Sam Murray
    Septembrie 21, 2012 la 19:45

    Nu ești singurul care nu mă înțelege, JL. Și nu știu dacă te încălzește cu ceva dacă-ți spun că nici eu nu îi înțeleg pe unii…
    Am mai explicat de multe ori cum e cu suporterii rapidiști. Ei trăiesc în lumea lor paralelă, dar încearcă să-i convingă și pe ceilalți că aia e lumea reală. Ceea ce eu găsesc că e comic. Și, ca să nu rămână cu impresia că, dacă repetă ca o flașnetă toate prostiile cu care se amăgesc, îi crede cineva, îmi permit, din când în când, să le dau peste plisc.
    Asta nu înseamnă că trebuie să-mi citești artcolele în care fac bășcălie de caraghioșii ăstia agresivi, există și Kant, și Hegel… Lasă-mă pe mine cu paralimpicii…

    Late edit…

    Uite, bre, JL, poate acu` pricepi și tu de ce mă amuză atât stăncuțele…
    În ziarul ce pare scris de unii cu același IQ ca și fezeriștii apare un titlu șoc:
    Fanii Rapidului vor ca fotbaliştii să „muşte” din adversari! Idee genială de a-i motiva pe jucători! Ce se va întâmpla în vestiarul giuleştenilor
    Hait, mi-am zis, am îmbulinat-o. ”Vor să muște”, ”idee genială”… Și uite ce era:
    ”Galeria Rapidului s-a mobilizat exemplar pentru derby-ul cu Steaua, cel mai important al sezonului, după cum chiar rapidiştii au spus. Şi pentru a-i face şi pe jucători să înţeleagă importanţa acestui meci, au apelat la o metodă originală. Pe forumul site-ului visiniu.ro, suporterii giuleştenii pot posta mesajul lor de încurajare pentru echipă, iar cele mai interesante vor fi selectate şi citite în vestiar de simbolul echipei, Daniel Pancu. Iniţiativa are menirea de a-i mobiliza la maximum pe jucătorii lui Ioan Ovidiu Sabău.
    Chiar, să vezi acu` mobilizare… 😆

    Și mă-ndeamnă Aghiuță să vizitez site-ul zărghitului cel vișiniu. Altă peltea lacrimogenă, lungă cât o zi de post. http://www.visiniu.ro/spiritul-rapidist/48-sa-fim-uniti-sa-fim-liberi-sa-fim-rapidisti.html Dacă ai răbdare, lectureaz-o. Deși e suficient să citești alături kujetarea: ” Luni o să le dăm o nouă lecție spurcăciunilor!” și te-ai lămurit…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


