30
Aug
12

ACȚIUNE CÂT CUPRINDE


Cum să-mi treacă mie timpul până la meciul cae avea să aducă glorioasa calificare a mândriei Arghialului? Că așa joacă maiștrii – la zece făr` un sfert. Ei, nu era greu de ghicit: filme! Și pen` că nu era cazul să pun ceva greu (deh, nerăbdarea de a vedea campioana la lucru…), am băgat două ”ușurele”, între-o ciorbă și-o friptură, între-un păhărel și-o halbă…

Mai întâi al doilea film din seria ”Expendables”. Față de primul, gașca de caftangii a lui Stallone, ale mai grele nume din filmele de acest gen – Dolf Lundgren, Jason Statham și Jet Li , plus Bruce Willis și ex–senatorul Schwarzenegger, în scurte apariții – îl pierde pe Mickey Rourke, dar se îmbogățește cu însuși  tăticu` lor în ale palmelor cu picioru`:  Chuck Norris, yessss! Ăia răi nu-l mai au în frunte pe Eric Roberts, ci pe… van Damme, alias Vilain (că doar n-ați fi vrut să-i zică Nice Guy….) Și când mă gândesc și că alți 10-12 ”monștri” au refuzat să participe din diverse motive… Ce caterincă ar fi fost cu alde Jackie Chan, Segal sau de Niro…

Acu`, dacă ideea și scenariul sunt ale lui Stallone, nu ne putem aștepta la altceva decât la dialogurile care l-au consacrat, platitudini pompoase, poante soldățești sau de crâșmă. Noroc că există și un co-scenarist, care precis că e autorul puținelor replici mai haioase. Dacă prima serie am luat-o ca atare, un fel de nostalgie a ”bătrânilor” după vechile lor roluri, a doua mi s-a părut deja prea mult. Probabil de-asta mi-au plăcut Arnold, Bruce și, mai ales, Chuck, cu roluri scurtissime, dar simpatice. Oricum, cred că am ales perfect momentul când am pus filmul, în alte condiții aș fi renunțat repede…

Am avut timp și de un film care mi-a amintit de Spielberg și de ”Close Encounters of the Third Kind”– ”Area Q”.  Asemănările sunt vagi, e mai degrabă un spanac bazat pe poveștile unora care au pretins că au fost răpiți de cu OZN-uri . Bine că l-am văzut pe ”repede”, că m-ar fi plictisit…

Ei, da` spectacolul a venit abia după filme. Artiștii lui Andone, mai ceva ca Stallone & co., s-au auto-depășit și au făcut harcea-parcea marea echipă din Țara Cantoanelor (nu pot să le spun ”cantonezi”, nu?). După ceea se întâmplase la Basel, am crezut că antrenorul ălora va lua măsurile ce se cuveneau și va întări apărarea aia de plastilină. Aiurea! Tot blegi… Ba, în plus, nici atacul n-a mai fost măcar ca în meciul tur, alde Streller și die Frei Brüder au fost ca și inexistenți. Ba, fratele Alexander a mai și risipit șansa unui penalty făcut cadou de Felgueiras. În schimb, Căpitanul Pandele a fost la datorie și a dat un splendid gol cu capul. Citesc în GSP că elvețienii au avut 65% posesie, dar clujenii (?!?) au șutat de mai multe ori la poartă. Ca și la Basel, naiva defensivă elvețiană a fost prinsă pe picior greșit de alte câteva ori și o puteau încasa zdravăn…

Muri s-a dat iar în spectacol, declarând că ”Nu mă interesează cu cine vom pica în grupe, cel mai important e că am obținut patru victorii din patru meciuri.” Euforic, nu pierde ocazia să dea la gioale (cui?): ”Criticile tuturor dușmanilor noștri ne ambiționează. Ne facem de la an la an echipă mai bună, jucăm mereu în Ligă, iar ei vor rămâne să latre la lună.” O fi vorba de Dinamo? Sau de… Petrolul? Și o fi uitat dom` doftor cum au ajuns trigraniții să joace în UCL primele două dăți? Ca să nu mai vorbim de rezultatele obținute de echipa ”de la an la an mai bună”… Árpi e mărinimos – îi promite lui Andone alte achiziții, că doar Fălcosu` visează să facă mai multe puncte decât Urzicenii. Păi, când l-a durut gura pe agitatul de pe tușă?

0 Responses to “ACȚIUNE CÂT CUPRINDE”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe PAC-PAC!
Sam Murray pe MAI CEVA CA SAELELE…
fekete istvan pe MAI CEVA CA SAELELE…
Sam Murray pe DACĂ NU ȘTIAȚI…
Mihai Hristea pe DACĂ NU ȘTIAȚI…

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


