29
Aug
12

NU-I UȘOR SĂ FII BUCĂTAR


Mi-am zis că nu strică să mai văd și eu o comedie. Și , dacă-i cu Jean Reno, cu atât mai mult.

”Comme un chef” e o comedie tipic franțuzească, multe scene par văzute și alte dată, jocul actorilor nu e strălucit, dar a fost destul de amuzantă, nu mi-a părut rău de ora și jumătate petrecută în fața ecranului.

Subiectul e simplu: Alexandre, bucătarul șef al unui restaurant de trei stele (Jean Reno) e în pericol să-și piardă una din stele. Farafastâcurile bucătăriei tradiționale franțuzești nu mai sunt suficiente pentru gustul contemporan și trebuie să cedeze în fața insistențelor de a se folosi tot felul de găselnițe de tip fast-food. Pentru Alexandre, asta e o crimă. Așa cum este și pentru tânărul Jacky, admirator fanatic al lui Alexandre, ale cărui creații culinare le cunoaște mai bine decât creatorul lor. Iar Alexandre vede salvarea în ajutorul din partea lui Jacky. Și asistăm la scene haioase, în care Jacky e oripilat de modul în care se gătește, sau de cel în care clienții aleg vinul nepotrivit la o anumită mâncare. Mă rog, cam stângaci, cam crispat mi se pare actorul respectiv. Jean Reno e Jean Reno, chiar dacă rolul nu prea i se potrivește. Un Louis de Funès ar fi fost omul potrivit la locul potrivit… Dar filmul e simpatic, în ciuda scenariului subțirel. Ce naiba, nu toate filmele sunt capodopere!

5 Responses to “NU-I UȘOR SĂ FII BUCĂTAR”


  1. 1 Anto
    August 29, 2012 la 11:03

    Trei impresii, doar din trailer:
    1. A imbatranit si Reno…
    2. Bunaciune ce m-a trimis cu gandul la Monica Belucci (0:26). Am aflat ca o cheama Raphaëlle Agogué.
    3. „Japonezii” (1:08). Aici Jean m-a trimis si el cu gandul la cineva, dar intr-un rol mult mai serios: Ken Watanabe in The Last Samurai.

  2. August 29, 2012 la 11:10

    2. Yessssssssssssss. 😀

  3. 3 Sam Murray
    August 29, 2012 la 11:21

    1. Păi, acu` o lună a trecut de pragul ăla din cântecul Beatles-ilor: 64 de ani! Oricum, aici machiajul pare să fi lucrat din greu, pare mai tânăr ca-n filmul de care am vorbit acum o lună și ceva (https://sammuraysports.wordpress.com/2012/07/23/o-comedie/). O chestie pe care am aflat-o de curând m-a lăsat cu gura căscată. Mie mi se părea omul francezul autentic, pe care nu-l poți confunda cu altcineva. Ei, bine, e născut în Maroc, la…Casablanca, din părinți spanioli. S-a stabilit în Franța la 17 ani, unde a început să studieze actoria. Primul rol? La… 31 de ani! A divorțat de două ori, la ultima căsătorie (2006) fiindu-i martori Johnny Halliday și ministrul de interne… Nicolas Sarkozy.
    2. Ei, bunăciunea mi-a atras și mie atenția. Dă un search pe google și vezi ce diferențe sunt între poze…
    3. Da, Ken Watanabe… E de-al meu, bre…

  4. 4 Sam Murray
    August 29, 2012 la 11:23

    Bre, D., când am văzut trailerul, m-am și gândit că o să intervii… 😆

  5. August 29, 2012 la 11:25

    Eu tot vreau o blonda. 😛


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


