22
Aug
12

SUGULESCU


Ce ți-e și cu fotbalul ăsta…

După cum începuse meciul de la Basel, mai ales după deschiderea scorului, am crezut că singura problemă care se pune e ”câte iau ecomacșii”. Cu Rada de prăsilă printre străinezi, Făcosu` o cam băgase pe mânecă. Se și gândea la împachetat și mutat spre alte zări. Și, na, dacă Streller&co. s-au jucat cu ocaziile, ăla micu` și negru n-a stat pe gânduri și… pac-pac, cum îi place ”ăluia”. Iar urangutanul transpirat iar a scăpat. Bre, fraților, păi, la Basel Moți ar fi rege… O apărare ca aia ar fi luată cu pietre la Piatra…

Eram curios ce alte panglici vor mai scoate cheferiștii pe nas. Uitând rapid că-i trecuse glonțul pe la ureche, urangutanul fălcos se lamentează: ”ne-am revenit bine în a doua şi-mi pare rău că pe final n-am făcut 3-1, chiar 4-1! Am fi închis complet calificarea!” De Muri ce să mai zic? El e mereu același: ”Noi am spus de la început că venim la Basel pentru a scoate un rezultat de calificare ceea ce însemna că trebuia să marcăm. Am încredere în echipă şi în calitatea mentală a jucătorilor, suntem la a treia victorie consecutivă în Champions League.” Surprinzător e Árpi, care altădată era mai ponderat: ” Andone ştia că Basel va pica fizic în repriza a doua şi plănuise de la început ca noi să forţăm în această parte a jocului” Ei, da, ăsta da strateg. Mai tare ca… Strategu`. Da`, ia să nu fi ratat atâta elvețienii în prima repriză, când CFR n-a existat… Mai lipseau cererile de naturalizare ale lui Sougou. Sugulescu. Dar, vai, a apucat deja să joace pentru ai lui, senegalezii…

Îmbucurător e că unii, totuși, nu consideră treaba terminată. Pentru că e posibil ca ulciorul să nu meargă la apă cu… precizie elvețiană… Și, zău, avem nevoie de puncte, că poate-ajungem și noi în grupe ca alții, fără bătăi de cap, pe munca altora, nu?

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Ovidiu pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Sam Murray pe STĂPÂNUL

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


