20
Iul
12

STRATEGII


NOAM CHOMSKY

Pe Noam Chomsky îl știam de lingvist, dar omul e mai cunoscut ca un veșnic nemulțumit, un critic al societății americane, cu idei can stângiste, ba chiar anarhiste.

Se vorbește foarte mult de cele ”10 strategii de manipulare” a populației de către media, așa cum le-a enunțat Chomsky. Sumarizând, totul se reduce la încurajarea mediocrității, prostiei, promovarea unui simț al vinei, distragerea atenției de la problemele importante, construirea de probleme artificiale. După care, abracadabra, apare Salvatorul… Apeși cel de-al treilea buton şi va ridica receptorul un om care ştie să-ți spună exact cine a făcut rău României …

Cele 10 strategii: AICI

Anunțuri

59 Responses to “STRATEGII”


  1. 1 Anto
    Iulie 20, 2012 la 12:16

    Chiar, ar fi interesant un sondaj printre romanii ce, din varii motive, nu au avut deloc acces la media ultimilor ani (va las pe voi sa alegeti cati). Ce ar face ei la acest referendum?

  2. 2 Sam Murray
    Iulie 20, 2012 la 12:35

    Nu știu, majoritatea ar vota contra lui Băse, cred. Pentru că s-ar ghida prin simpla comparare a veniturilor de acum cu cele din ultimii ani (”va las pe voi sa alegeti cati”).

  3. 3 hasan batar
    Iulie 20, 2012 la 15:31

    sam, placa asta cu „ce rau o duc romanii” e fumata. putem lua ce indici vrem, putem analiza cu subiect si predicat, dar la urma urmei ajunge sa ne uitam ce masini conduc romanii, unde isi fac concediile, unde si in ce conditii locuiesc, cum sunt mereu pline cu clienti magazinele samd. iar apoi sa comparam cu ce fu in urma cu 10 ani …

    ah, bugetarilor care freaca menta si produc putin real pentru societate li s-a mai taiat din macaroana? foarte bine! dar salarii pe piata libera cum gasesti acum (mai ales pentru cei cu o oarecare pregatire), nu ai gasit vreodata in romania!

    usl inseamna regres, inseamna dictatura, coruptie si nesimtire la un nivel mai ridicat decat cel al marinerului. si nu sunt vorbe, ci concluziile anilor cand au avut ei painea si cutitul! pacat doar ca romanii uita. prea multe, prea repede …

  4. Iulie 21, 2012 la 16:45

    Cine voteaza pentru pastrarea in functie a celui care mi-a nenorocit familia este idiot.

    A incalcat in mod repetat Constitutia
    Prin comportamentul lui dictatorial a pus in pericol democratia din Romania

    A transformat DNA si ANI in politie politica personala

    A incalcat in mod repetat principiul separatiei puterilor in stat si independenta justitiei

    A pus presiune pe justitie prin Monica Macovei si prin interventii directe

    Prin decizii aberante a agravat criza economica din Romania si a distrus clasa mijlocie din Romania – vezi impozitul forfetar – A spus ca Romania nu va fi atinsa de criza economica. In 2009 au fost radiate 66.320 de firme, in 2010 183.227 de firme au fost radiate si/sau si-au suspendat acutivitatea, in 2011 au fost radiate 71.970 firme. Aceste firme creau locuri de munca si plateau impozite la buget.

    A distrus politica extena

    A amenintat si a santajat cu dosare politice
    A dispus fabricarea de dosare politice si a fortat condamnarea adversarilor – vezi cazul Adrian Nastase – prin falsificarea dovezilor, santajarea martorilor, mintirea instantelor de judecata si campaniile de PR menite sa insele opinia publica

    A redus salariile motivand ca nu sunt bani dar banii care existau au fost folositi pentru a plati mafia PDL. In 2009 spunea ca nu se pune problema reducerii salariilor pensiilor.

    A impozitat pensiile motivand ca nu sunt bani dar banii care existau au fost folositi pentru a plati mafia PDL. Seniorii nostri au fost considerati o povara si s-a dorit iesirea lor din sistem – citeste s-a dorit moartea – in ritm mai alert.
    A redus indemnizatiile pentru mame si persoanele cu handicap

    A indatorat fiecare roman cu 5000 de euro. A spus ca Romania nu se va imprumuta la FMI si dupa aceea ca imprumutul este doar o centura de siguranta. Ulterior s-a razgandit si a afirmat ca fara acel imprumut nu putea plati pensiile si salariile. Unde s-au dus banii imprumutati?

    A furat Flota Romana

    A inchis spitale

    A inchis scoli

    A declarat ca presa este vulnerabilitate la securitatea nationala

    A promovat mediocritatea profesionala

    A creat mai mult de 1 milion de someri

    A adus 5 milioane de romani in pragul saraciei

    A amenintat liderii sindicali si a distrus sindicatele

    A facut lobby pentru exploatarea aurului de la Rosia Monata

    A insultat ziaristii care nu ii cantau ode si imnuri

    A deconsiderat militarii oferind grade de generali apropiatilor sai
    I-a transformat pe membrii SCMD in asistati sociali.

    A incercat sa il umileasca pe Raed Arafat

    Cand a fost primar si-a atribuit vila din stada Mihaileanu Casa din Bucuresti pe care o avea a donat-o fiicei.

    A umilit medicii, profesorii si pensionarii
    A protejat si protejeaza mafia PDL

    O protejeaza pe Elena Udrea care si-a batut joc de banii tarii prin construirea de terenuri de fotbal in panta, bazine de inot in localitati fara canalizare, parcuri in sate, telegondole in zone fara turisti, sali de sport in localitati cu populatie de varsta a treia, patinoare de 3 ori mai scumpe decat in Ungaria,

    Protejeaza baietii destepti si oamenii de afaceri apropiati de PDL care au cotizat sume importante in campaniile electorale si care au fost rasplatiti prin contracte cu statul foarte avantajoase pentru ei

    Il protejeaza pe evazionistul Blejnar. A promis ca va eradica coruptia. In mandatele sale coruptia a devenit politica de stat.

    O apara pe Roberta Anastase care a furat in Parlament votul la Legea pensiilor

    A proferat jigniri xenofobe – “tiganca imputita”

    I-a invrajbit pe tinerii impotriva pensionarilor

    I-a invrajbit pe angajatii din mediul privat impotriva bugetarilor

    Si-a promovat fiica analfabeta in politica fortand alegerea ei ca europarlamentar

    S-a inrudit cu interlopul Bercea Mondialul

    Este banuit ca a pus la cale rapirea jurnalistilor in Irak

    Este insetat dupa putere si nu vrea sa renunte la ea

    A incurajat tinerii si medicii sa plece din tara

    A crescut taxele – TVA

    A redus ajutoarele de somaj
    A mintit in legatura cu nuamrul somerilor din Romania – persoanele carora le-a expirat ajutorul de somaj nu mai sunt luate in nici o evidenta
    In 2007, Traian Basescu declara ca demisioneaza in 5 minute daca va fi suspendat
    A spus ca fiica sa va explica cum si-a cumparat locuinta de 1 milion de euro de la Popoviciu. Ioana Basescu nu a explicat nimic pana astazi.
    A spus ca taierile de salarii si pensii vor fi temporare.
    A spus ca se vor reduce cheltuilile pentru clientela. In loc sa reduca cheltuielile clientelei, a taiat salariile.
    A spus ca Romania va intra in Schengen. Minciuna! Din cauza coruptiei, tara noastra a ratat intrarea in Spatiul Schengen.
    A spus ca romanii vor trai bine dar doar ei si oamenii lor au trait bine, majoritatea romanilor au saracit.
    In 2007 Basescu a declarat ca demisioneaza in 5 minute daca va fi suspendat. A mintit! Nu a demisionat
    A distrus sistemul sanitar
    A distrus invatamantul – scoala romaneasca scoate tampiti
    A organizat cea mai amplă operaţiune de îndepărtare de la post a procurorilor „neloiali”, înlocuindu-i cu procurori mai „obedienţi” ori mult mai puţin experimentaţi. In perioada 2005 – 2009 Basescu a numit 3011 judecatori si procurori in comparatie cu 137 in perioada 2001 – 2004 numiti de presedintele Ion Iliescu si 172 on perioada 1997 – 2000 numiti de presedintele Constantinescu
    Instigarea lideilor europeni din PPE impotriva intereselor nationale.
    A incercat sa reorganizeze Romania sustinand crearea regiunii Har-Cov
    A sprijinit alegerea agentului antiroman Laszlo Tokes in functia de europarlamentar si vicepresedintele Parlamentului European

    Am mai spus-o si o s-o spun pana va intra bine la cap: un kil de cacat nu poate avea aceeasi valoare cu un kil de aur, cel putin nu in acest moment!
    Ganditi, plm, ca d-aia aveti cap pe umeri!

  5. 5 Sam Murray
    Iulie 22, 2012 la 20:27

    @ Hasan Batar

    Am aceleași rezerve față de Crin Antonescu, mi-e greu să cred că va fi altfel decât l-am văzut de câteva ori… Dar, întotdeauna am afirmat că este un orator de temut. Dacă președintele Antonescu va transpune în fapt ceea ce afirma în declarațiile și cuvântările sale, abia atunci îmi voi schimba părerea. Dar, repet a nu știu câta oară, nu de asta e vorba acum, ci de plecarea sau rămânerea lui Băsescu. Și, dragul meu Hasan Batar, îți redau câteva din cele rostite de Antonescu la Iași, azi: „Sunt aici împreună cu voi, împreună cu aceşti oameni de lângă mine pentru că sunt cinstiţi, nu sunt ipocriţi. Traian Băsescu a venit la Iaşi şi nu am văzut să aibă alături de el pe Emil Boc, Elena Udrea, Adriean Videanu, Sorin Blejnar. Cu aceşti oameni Băsescu a condus România, a umilit România, iar dacă votul dumneavoastră nu-l va duce acasă va conduce România. Nu a avut curajul să vă spună… acum nu mai este războiul lui Băsescu cu partidele politice. Partidele politice şi-au purtat războiul cu Traian Băsescu şi l-au adus în faţa dumneavoastră. Pe 29 va fi războiul lui Traian Băsescu cu poporul. Veniţi la referendum pentru că de el depinde soarta României şi a copiilor noştri.
    „Veniţi la vot pentru a răspunde dacă aţi fost umiliţi sau nu, da sau nu.
    Veniţi la vot pentru a spune dacă aţi fost jefuiţi, sărăciţi, în aceşti ani. Da sau nu.
    …ultima şi cea mai mare minciună a lui Traian Băsescu este minciuna pe care o răspândesc oamenii lui, respectiv că, dacă poporul român îi va spune PA lui Traian Băsescu, destul, pleacă, România va fi scoasă din Europa. …Băsescu e un om obişnuit să aibă în spate pe cineva, a avut în spate Partidul Comunist Român, era nomenclaturist la Revoluţie. Nu eu şi Ponta. A avut în spate Securitatea lui Ceauşescu. Acum minte că are în spatele lui Statele Unite şi Europa. Este o minciună. Nimeni din lumea liberă, într-o lume democratică, nu condiţionează o ţară ca România de prezenţa unui om ca Băsescu.
    „Diferenţa dintre mine şi Băsescu este următoarea: eu vreau o Românie în picioare, o Românie care respectă şi este respectată, o Românie care să nu mai fie confundată în Europa cu hoţi şi cerşetori, o Românie căreia să i se mulţumească pentru minţile strălucite, pentru sutele de mii de oameni din România care muncesc cinstit acolo pentru a-şi câştiga existenţa. Vrem o Românie dreaptă, şi nu o slugă. Vrem o Românie în care orice preşedinte şi orice demnitar să nu mai aibă curajul să jignească militarii, profesorii, învăţătorii şi niciun cetăţean care îşi plăteşte impozitele, munceşte şi îşi creşte copiii. Vreau o Românie normală. Duminică depinde ca niciodată soarta acestui popor de un vot.”

    Abia după aia vom vedea dacă ”usl inseamna regres, inseamna dictatura, coruptie si nesimtire la un nivel mai ridicat decat cel al marinerului” Nu de alta, dar de unde știi că nu vine boboru` la putere? Domnu` Dan, salvatoru`…

  6. 6 jalabert
    Iulie 22, 2012 la 22:06

    nu vom sti „dupa aia”, deoarece jegurile astea au mai fost la putere, asa ca ne putem imagina lejer ce ne asteapta. doar naivii cred ca va fi altfel fata de primele lor inscaunari, doar cei rupti de realitate inghit vrajeala astora. da, la referendum vom vota pro sau contra basescu, dar trebuie tinut cont si de cei care stau la panda, cei care au distrus tara, au furat tot ce s-a putut fura (pdl-istii au cules firimiturile ramase …), au instaurat dictatura, spaga, coruptia, au creat acest sistem in care s-a jucat si basescu. tara a dus-o cel mai rau pe vremea psd, tara a fost prostita in 90 de catre acesti nemernici care au chemat minerii sa infranga libertatea. iar azi ne putem problema daca ii votam sau nu? suntem cretini, dobitoci, olteni si moldoveni fomisti care asteapta in continuare pomana?

    repet, cat timp alternativele vor fi criminalii mizerabili psd si curvele lor limbiste din pnl, eu unul voi face tot ce imi permite constitutia pentru a NU ii vedea pe astia la carma tarii. basescu, vadim, tökes, dan diaconescu, hitler, margaret thatcher etc. chiar nu ma intereseaza! dar in nici un caz fsn, pdsr si oricare partid candideaza in coalitie cu ei!

    ps: intr-o tara civilizata, scursura smechera ponta si-ar fi dat demisia si s-ar fi retras din politica. exact cum au procedat schmitt pal si von guttenberg. dar nu, el are tupeul nenorocit sa tipe si sa faca pe victima mai ceva ca tiganii brichetari.

  7. 7 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 10:13

    Bun, să zicem că ai dreptate 100%. Ce propui? Și, mai ales, PE CINE propui?

  8. 8 Anto
    Iulie 23, 2012 la 10:31

    Eu as spune Regele Mihai, dar stiu ca tu nu… 😀

  9. 9 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 11:05

    Eu, bineînțeles, nu. Cu toată stima pentru Majestatea Sa, asta nu mi se pare o idee viabilă. Cred că am mai explicat pe undeva de ce…

  10. Iulie 23, 2012 la 12:43

    Jalabert, pedeii reprezinta cel mai mare rau abatut asupra Romaniei de mai bine de 20 de ani incoace! Nu au cules nicidecum firimiturile, cum naiv sustii, ci au orchestrat cel mai mare jaf din istoria recenta. In plus, varfurile lor sunt de-o prostie crancena – genul ala de wannabe middle class, in fapt legati ombilical de fostul PCR. Mai mult, sunt descendenti ai comunistiilor si acelui FSN de care amintesti in si mai mare masura decat actualul PSD.
    De opt ani de zile suportam insanitatile basescului, de doi ani de zile suportam consecintele unor legi care spun cu tupeu ca „un kil de aur valoreaza cat un kil de cacat pentru ca ambele cantaresc la fel”, lege impusa de Basea printr-o ordonanta semnata de sclavul Boc, fentand Parlamentul si apoi declarata miseleste constitutionala de Curte, iar tu imi explici mie ca 3 luni de interimat al lui Crin in cazul demiterii jigodiei ne vor nenoroci?
    Mai gandeste-te, mai e timp. 😉

  11. 11 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 13:44

    Tot pentru jalabert…


    Întrebări pentru cinstitul Traian Băsescu:

    – Roberta Anastase e cinstită? De ce aţi protejat-o în faţa justiţiei?

    – De unde are familia Udrea – Cocoş câteva milioane de euro ?

    – De ce este Monica Iacob Ridzi în libertate?

    – Adriean Videanu este un om cinstit?

    – Din ce bani a schimbat familia Băsescu 5 case în 6 ani?

    – De ce a fost Hidroelectrica dată „băieţilor deştepţi” timp de 8 ani, cu prejudiciu de câteva miliarde de euro ?

    – De ce aţi folosit bani publici şi resurse din partid pentru ca fiica dumneavoastră să devină europarlamentar?

    – De ce aţi desfiinţat statutul de militar pensionarilor Armatei Române, când aţi promis contrariul?

    – De ce conducerea PDL este formată din persoanea căror avere cumulată se apropie de un miliard de euro ?

    – De ce aţi cerut în mod imperativ nerespectarea hotărârilor justiţiei, în special a celor definitive şi irevocabile pronunţate de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie?

    – De ce daţi ordine procurorilor, de ce vorbiţi la telefon cu şeful DNA pentru a influenţa anchetele?

    – De ce pentru renovarea şi modernizarea reşedinţei dumneavoastră, RAPPS a cheltuit peste 3 milioane de euro în plină criză?

    – Prin ce metode s-au derulat afaceri de peste două milioane de euro prin notariatul şi firmele fiicei dumneavoastră, Ioana Băsescu, de când sunteţi preşedinte?

    – De ce a fost oprit dosarul în care aţi fost acuzat pentru spălare de bani într-o relaţie cu marele asfaltator Costel Căşuneanu?

    – De ce aţi minţit că nu sunt bani de pensii şi salarii, dar protipendada PDL cumpără proprietăţi de milioane de euro în zone rezidenţiale şi pe Coasta de Azur?

    – De ce parlamentarii PDL au averi de sute de milioane de euro făcute în plină criză prin afaceri cu ministerele PDL, primăriile PDL, Consiliile Judeţene PDL?

  12. 12 Carmine Galante
    Iulie 23, 2012 la 15:28

    Da’ Pontacul si cu Paiata ti se par idei viabile?;) Hai sa nu ne ascundem dupa deget, acesti pat&patashon sunt alternativa mare si tare… Suspendarea lui Basecu ii va consolda pe cei doi fatarnici pt ani buni.
    Basescu nu ar fi trebuit nici macar ales, da’ nu vad de ce trebuita siluitaConstitutia ca sa fie dat jos un presedinte cu o putere redusa de a face araul de care este acuzat.

    Am si eu cateva intrebari, de exemplu: Este Adrian Nastase un om cinstit?

    daca num de ce Pontacul a facut istericalele alea cand cu condamnarea )e drept ca nu e singurul, Dawson s-a agitat de ai fi zis ca Nastase ii era cel putin unchi 😉 )

    De ce ministrul de interne sta la discutii cu un infgractor condamnat?

    Voiculescu este cinstit?

    Din ce bani alearga Victor Popnta la raliuri? Din leafa de parlamentar sau din cea de profesor la Universitatea Romano-Americana, unde a ajuns profesor (si) pe baza unui titlu academic obtinut fraudulos?

    De ce rotipendada PSD a locuit ani de zile cumpără în zone rezidenţiale de lux pe chirii sombolice si apoi au cumparat aceste case la pret preferintial?

    De ce singurii presedinti care au fost sau au iesit din afara pesede-pcr au avut parte de mineriade (Constantinescu) sau refendumuri, in timp ce Ion Iliescu, sub ale carui mandate, in mod repetat, cetateni romani au fost omorati in strada (raspunsul lui Ion Iliescu: ce cautau acolo?) si-a inchieiat mandatele si nu a fost anchetat pt aceste crime?

    De ce este bine-mersi Ion Iliescu?

    Domnu’ Toshiro, pe d-na Placinta ati uitat-o sau acum, ca a trecut la partidul de colaborationisti al Paiatei Antonescu s-a spalat de pacate? 🙂

    Intrebarea cea mai grava ar fi pt fiecare dintre noi , si mai ales pt romanii „scarbiti” ca Toshiro” : de ce dupa atatia ani variantele sunt Basescu – pedeleu (altfel legitime intrebarile lui Toshiro) si Ponta-Crin-Hrebenciuc-Voiculescu?

  13. 13 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 15:41

    Bre, Nicule, iar divaghezi… Tu nu pricepi că aici e vorba doar de Băsescu? Pe buletinul de referendum va scrie doar: ”Vreți debarcarea marinarului?” DA sau NU?
    Dar și pe mine mă macină aceeași întrebare: ”de ce dupa atatia ani variantele sunt Basescu – pedeleu (altfel legitime intrebarile lui Toshiro) si Ponta-Crin-Hrebenciuc-Voiculescu?” Pentru că de 22 de ani nufacem decât să alegem răul cel mai mic. Ceea ce credem că e răul cel mai mic… Așa a ajuns Băsescu să fie votat de două ori de români.

  14. 14 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 15:48

    @ Anto

    Fiindcă veni vorba de rege, ia uite ultima cujetare a suspendatului: „Am un regret profund că am spus public ce gândesc. Şi asta îmi arată că uneori politicienii, măcar în chestiuni foarte sensibile, este bine să nu spună ce gândesc” Dacă înțeleg bine, asta ar însemna cam așa ceva: ”Bre, eu tot trădător îl consider, dar trebuia să merg pe burtă…”
    După care precis c-o ia de la cap cu Voiculescu (are o fixație pentru Felix…), cu necinstiții, cu ”Europa nu vă vrea!” și cu alte teme amintite și de Nic. A, și cu plagiatu` lu` ”dottore”. Da` l-ați auzit vreodată să spună: ”Bă, uite ce-am făcut eu în ăștia opt ani, ca să trăiți bine” ?

  15. 15 Carmine Galante
    Iulie 23, 2012 la 15:55

    Chestia asta cu „e vorba doar de Basescu” e refrenul preferat al uslinosilor, e o insulta la adresa inteligentei oricarui om decent care are habar de istorie.

    Iar chestia ca „de 22 de ani alegem raul cel mai mica” e un sablon mincinos.

    De 22 de ani NU am ales raul cel mai mic, dovada rezultatele alegerilor din 1990 si 1992, si poate si 2009.

    Basescu e terminat, e un lame-duck president. In schimb Antonescu si Pontiacul se pregatesc pt ani multi si buni (pt ei, bineinteles) cu complicitatea unui inconstient dawson si a altora.

    Eu ar trebui sa ma bucur, leul scade, dar stiu ca nu am sanse la chilipiruri in fata lui Voiculescu, SOV, Mazare, etc.

  16. Iulie 23, 2012 la 15:57

    Tolomacii astia o tin langa pe-a lor, ca-n povestea aia cu drobul de sare. 😆

    Situatia se prezinta mult mai simplu: daca n-ai participat la marea furaciune portocalie – sau daca n-ai profitat macar cumva – si tot ce ti-a dat Basea opt ani de zile a fost muie, inseamna ca esti pur si simplu imbecil daca nu-l vrei demis!

  17. 17 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 15:57

    Strategule! 😆

  18. 18 Cartman
    Iulie 23, 2012 la 15:58

    Toshiro, mi’ai luat vorba din gura…Numa romanii si iranienii, cred, or facut revolutii ca sa le fie mai bine, s’or ajuns mai rau…Romanii, cel putin, or capatat iluzia unei asa zise libertati…Faptul ca la fiecare alegeri, de de 20 de ani incoa’, romanii is OBLIGATI!!! sa aleaga raul cel mai mic, ar trebui sa dea de gandit tuturor. Asta spune multe, in special ca oricare va ajunge la putere, va lucra in propriu’i interes. Daca va mai indoiti de asta sunteti naivi, ca sa nu zic altceva… Da, Base tre’ debarcat, insa viitoarea clasa politica e deja batuta’n cuie. Iar viitorul nu’i roz deloc. Win or lose, you all lose! N’am solutii, pentru ca Romania mi se pare o cauza pierduta, o tara de hoti, spagari, nemernici… Vorba lu’ Jalabert, o tara de olteni si moldoveni lenesi…It’s in your DNA…

  19. 19 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 17:49

    Dawson, eu hai să-ți arăt cât de isteț e Băsescu. Nici chiar tu nu cred că ești de părere că omu` ar fi vreun prost…
    Așadar, PDL tot îndeamnă la boicotarea referendumului. Să zicem că vin 40-45% din cei cu drept de vot, deci, indiferent de rezultat, Băse se întoarce la Cotroceni. Numai că… Numai că 80-90% din votanți ar fi anti-Băse, ceea ce, vorba lui Petre-ești-cel-mai-bun, sună ca dracu`. De-aici și îndemnul Comandantului: ”Veniți, bre, la vot și arătați că mă iubiți!” Alt citat, din Gadhafi: ”Ză bibăl lavz me!” Băsescu știe că nu-i așa, dar, dacă se adună și fanii lui, ecartul va fi mult mai mic – nu va fi 90-10 contra lui, ci 65-70 contra 25-30. Ceea ce nu mai sună chiar așa nasol. Știți, erodarea…
    Într-un fel ar fi cam ca bucuria lui Nic că ”Rapidul a marcat, spre deosebire de Stelutza”…

  20. 20 Sam Murray
    Iulie 23, 2012 la 17:54

    Bre, Cartmane, tu n-ai întâlnit nemți hoți, șpăgari, nemernici? Că doar ioropeni suntem cu toții… It`s in our DNA…

  21. 21 Cartman
    Iulie 23, 2012 la 18:04

    Io n am intalnit, dar is sigur ca exista… Cu o singura mentiune: suntem balcanici! it s in our DNA…

  22. Iulie 23, 2012 la 18:14

    Dar eu nici nu cred ca el ar fi vreun prost, tembelismul se observa la majoritatea celor care se opun demiterii sale fara sa fi avut vreun avantaj in timpul regimului sau. Iar cei mai multi dintre cei care au avut acele avantaje sunt partasi la furaciune – in cazul astora e normal sa-si apere interesul. Dar ce ne facem cu ceilalti?

  23. 23 jalabert
    Iulie 23, 2012 la 18:55

    nu credeam sa fiu vreodata de acord 100% cu belfegorel, dar uite ca se poate! 😀

    dawsone, vrajeala asta cum ca pdl is mai fsn-isti decat jegurile rosii din psd e vrajeala ieftina. astfel discutia devine derizorie. la fel si in cazul „firimiturilor”. e suficient sa ne amintim cum si cand s-au facut marile privatizari, cand s-au dat enormele tepe, cand au inceput afacerile smecheresti cu statul si multe altele.

    clica jegului plagiator care si-a pierdut dreptul moral de-a conduce guvernul unei tari civilizate reprezinta garantia ca ne vom intoarce in vremurile negre. hotia, dictatura, smecheria vor reatinge culmile din perioada ilici-nastase. vor baga 2-3 masuri populiste de tip socialist, dar tara se va indrepta cu pasi siguri catre harakiri. in rest vom vedea acelasi rahat ca atunci, iar tu astepti degeaba sa se indrepte stii tu ce. sunt convins ca nu se va schimba nimic, asa ca iti faci sperante degeaba!

  24. Iulie 23, 2012 la 21:58

    Eu n-astept numai aia sa se-ndrepte, ci multe alte treburi care tin de recunoastere profesionala. In plus, imi fac iluzii pentru ca stiu SIGUR ca Basescu si sleahta lui de cretini si/sau hotomani au facut ce au facut. Culmea e ca eu am sanse mari sa-mi permit a-mi baga pula-n sistem si in foarte scurt timp sa nu ma mai intereseze mizeriile comise de pedei si nici eventualele reparatii ale celor care ii vor inlocui DUPA ALEGERILE DIN TOAMNA. Cu toate astea, voi vota DA, pentru demitere, pentru ca m-am saturat de sfidarea jegurilor portocalii. Si aici e o abordare egoista. Insa e de ajuns sa citesti si tu cele cateva zeci de magarii infaptuite de Basea si vei inceta a mai face referiri la motivele mele personale.

    Nu pot sa cred ca pui botul la jalnicele diversiuni basiste! Aici e simplu – il vrei sau nu demis pe netrebnic? Nu au nici o treaba in ecuatia asta „ceilalti”.

    E cel putin ciudat cum dai de toti peretii cu alde Guie, dar ii iei apararea criminalului violator care s-a pisat pe vreo 90% dintre romani. Stiu foarte bine ca nu te-ncadrezi in categoria celor care au profitat de pe urma regimului basist abject, nu te face de rahat si mergi sa-l demiti si tu pe nemernic!

  25. Iulie 23, 2012 la 22:28

    Si, vorba lui Daniel, audiatur et altera pars:
    http://moshemordechai.wordpress.com/2012/07/23/sa-auzim-si-celalalt-punct-de-vedere/

    In cam aceeasi ordine de idei, poate unii dintre voi n-au aflat, ca n-au acces decat la presa controlata prin masina de propaganda SIE, dar Udrea Cur-de-fier a cumparat capace de WC la 500 de euro bucata, conform unui recent raport de audit. 😀

  26. 26 Traian Salieri
    Iulie 24, 2012 la 06:39

    Dawosn a postat:

    „E cel putin ciudat cum dai de toti peretii cu alde Guie, dar ii iei apararea criminalului violator care s-a pisat pe vreo 90% dintre romani”

    Asta seamana a Iliescu… desi cand am vazut „violator” m-am gandit la deputatul liberal bordeianu, cel cu cazier pt viol. :

    Hai sa traiti bine, si sa fii iubit dawsone, ha-ha-ha

  27. 27 Adrien Nastase
    Iulie 24, 2012 la 06:51

    F frunmoase cuvintele lui Dawson, si pline de patriotism si profunzime.

    Si sunt de acord ca cei care au furat poporul trebuie pedepsiti.
    Nu este corect ca unii sanu indure criza. Iar basescu a acumulat case si averi peste masura, mai ales ca el nu are o matusa ca Tamara.

  28. 28 jalabert
    Iulie 24, 2012 la 17:35

    dawsone, lui basesc ii doresc multi ani de parnaie. cam cati ar merita si adrian nastase si altii ca ei … nu cred ca pot vota „nu”, dar cu siguranta nu voi bifa „da”, asa ca cel mai bine e sa nu merg sa pun stampila. motivul e simplu: in locul chelului ar ajunge iarasi in fruntea tarii gasca celor mai mari mizerii, iar asta trebuie impiedicat prin orice mijloace!!! punctul meu de vedere!

  29. Iulie 24, 2012 la 21:54

    Prioritatea numarul 1 acum este demiterea lui Basescu. Il vrei sau nu demis pe nemernic? E simplu. Daca esti nehotarit, mergi la urme si votezi ambele variante – e cea mai justa abordare pentru cei ca tine.

  30. 30 Anto
    Iulie 25, 2012 la 08:33

    Dawson, la referendumul asta nu exista termenul „nehotarat”. Asta e specificul lui, n-ai ce-i face. Variantele sunt doar doua si cat se poate de clare: te duci la vot ca sa il dai jos pe Basescu, sau nu te duci la vot, ca sa ramana Basescu.

  31. 31 Sam Murray
    Iulie 25, 2012 la 09:27

    Corect, Anto. Iar faptul că Băse a dat-o la întors, îndemnând la boicotarea referendumului, e dovada limpede că e conștient că asta a rămas ultima lui speranță. Matematic, e nevoie de vreo 9,3 milioane de voturi. La locale au votat cam 10 milioane, dintre care 15-20% au votat PDL, deci, fără ei, participarea ar fi fost sub 9 milioane. Deci, dacă băsiștii și anti-USL-iștii nu se prezintă la vot, nu cred că se va trece de pragul minim. Și, chit că rezultatul va fi zdrobitor anti-Băsescu, Comandantul se va întoarce hăhăind la Cotroceni…

  32. 32 Anto
    Iulie 25, 2012 la 09:36

    Mai exact 9.146.257+1 voturi (Rus a declarat ca suntem 18.292.514 pe liste).
    Fata de locale ar fi totusi niste diferente. Acum interesul e mult mai mare (se vede chiar si aici 🙂 ). Se vor prezenta la vot si alti oameni, care atunci nu au fost. Eu zic ca totul va fi la limita, aseara chiar ma gandeam ce-ar fi sa se decida chiar la un vot. Bineinteles, ar fi tot felul de contestatii, renumarari… Panarama, bre.

  33. 33 Sam Murray
    Iulie 25, 2012 la 09:39

    La urma urmelor, Băse l-a bătut pe Prostănac cu 70.000 de voturi. Pe ultima sută de metri, în condiții destul de neclare…
    După cum ai menționat, interesul acum e mult mai mare, dar absenteismul comandat poate duce la o prezență sub 50%. Eu așa cred că se va întâmpla.

  34. 34 Adrien Nastase
    Iulie 25, 2012 la 10:04

    Pe langa motivele practice si de bun simt indicate de Jalabert, mai sunt si altele.

    Referndumul e un act extrem, pt nerespecterea constituiei. Eu chiar am citit motivatia USL, legata strict (in teorie cel putin) de asa-zisa nerespectare a Constituiei, si unele nmotivatii mi s-au parut populiste si economice, sau politice. dar nu constituionale. Nu zic ca nu ar fi justificate in general, dar nu cred ca era vorba de nerespectarea constituiei. La urma urmei, unde scrie in constitutie ca nu poti inchide spitale??? (las la o parte ca nu presdeintele inchide spitale 🙂 )

    Dar problema e mult mai grava. Daca Parlamentul poate deicide asa ceva si Curtea Constitutionala are doar caracter consultativ, atunci la fiecare schimbare a majoritataii parlmenatare, si nu neaparat dupa alegeri, ci si prn schimbarea positiei unora ca Placinta si giurguiveanul cu Butoane, acum curatati de pacate, se poate pune de un referendum. Si daca referndumul e precedat de o campanie abila sau/si populsita, dupa taieri de pensii sau salarii (ce legatura au astea cu nerespectarea Constituiei) putem schimba presedintii de cateva ori intr-un mandat Parlamentar.
    In Franta n-ar mai xista coabitare, Mitterand nu si-ar fi dus la capata mandatele. Si nu si le-ar fi dus nici Reagan, Clinton, Bush sau Obama… asta ca sa vorbim de cei mai apropiati noua.
    Nu inteleg de ce un presedinte ales cu milioane de voturi, chiar si la o diferenta mica, poate sa fie la cheremul unor parlamentari alesi lcu cate voturi… 40,000? 100.000? daca e asa, hai sa schimbam si constitutia, sa facem o republica parlamentara.

    Si pt cei care insista sa mearga la referendum si tot amintesc de democratie si vocea poporului, ce s-a intampalt cu referendumul ala in care se propunea reducerea numarului de parlamentari. la 300???Atunci cum a fost cu vocea poporului? Ati protestat, v-ati mobilizat, ati constatat vreo minciuna, undeva, cumva?

  35. 35 Adrien Nastase
    Iulie 25, 2012 la 10:08

    Evident, intreb si eu ca un constitionalsit si intectual fin si cu umor, cum ma stie o lume intreaga, de la CT Popescu la Toshiro.plus ca ca ma plictisesc aici, la spital, unde sunt tratat de boli multe si cronice. Noroc cu matusa Tamara, nu duc lipsa de nimic. I-as fi pus intrebarile de mai sus si lui Victor P, ca de la profesor la dottore, dar vad ca e ocupart si, in plus, a zis ca nu mai e prietenul meu…Cica nu l-am indrumat suficient de bine la doctorat si fac toti misto de el acuma…;)

  36. 36 jeromelebanner
    Iulie 25, 2012 la 10:18

    Ar trebui sa-l stiti pe tipul asta, mai vine in irish pub la rugby, e sociolog

    http://turambarr.blogspot.ro/2012/07/nice-lose-lose-situation-my-dear-watson.html

  37. Iulie 25, 2012 la 15:11

    @Anto
    Pai Jalabert a zis ca l-ar si da, ba parca nu l-ar da. Si-atunci mai bine sa DA, in virtutea unor argumente concrete, decat NU cu teama de drobul de sare. 😉

  38. 38 jalabert
    Iulie 25, 2012 la 17:40

    am hotarat. nu merg la vot. „nu” nu este o optiune pentru ca asta ar insemna sa fiu fan basescu. „da” este si mai putin o optiune, pentru ca nu avem de-a face cu drobul de sare, ci cu pericolul reintoarcerii intr-o epoca neagra. au mai fost baietii rosii la putere. stim ce le poate pielea!

    personal nu am avut avantaje in perioada basescu, ci am avut parte de doua normalitati cu care nu m-am intalnit in anii sefiei pcr-ului modern: am primit inapoi pamanturi confiscate de catre comunisti, am primit compensatii satisfacatoare (chit ca prea mici fata de valoarea reala … si nu pun altceva la socoteala in afara aspectului financiar!) pentru casele demolate de aceleasi gunoaie, am primit accesul la dosarul strabunicii, afland in sfarsit de ce a ajuns la canal in urma cu 60 de ani.

    din punct de vedere economic a fost mai bine in ultimii 7-8 ani decat inainte de 2004. din punct de vedere politic, social samd. nu a fost mai rau decat pe vremea lui ilici, asa ca nu vad nici un motiv pentru a ne intoarce deja la gunoaiele psd-iste. oricum, in toamna vor zdrobi concurenta la parlamentare, iar in 2014 tot usl va triumfa la presedentie. asa ca, dragi romani, aveti inca destul timp sa va sapati propria groapa!

  39. Iulie 25, 2012 la 19:14

    Hihi, stai acasa atunci, Baselu tot e terminat. Cu referendum validat sau nu.
    Basistule! 😀

  40. Iulie 25, 2012 la 21:08

    A, inca ceva. Cand anume s-au intamplat cele 2 normalitati? Ca daca te duci pana inspre 2004 in urma deja vorbim de PNL si de Tariceanu. Si, oricum, cele doua normalitati sunt si opera PNL inca de pe vremea CDR (mai mult a PNTCD atunci, e drept, dar asta e un partid distrus de Basescu, deci…) PD-L si Base al lor/vostru n-au facut nimic bun pentru tine, ba din contra – au jefuit statul, au indatorat romanii si tremura chilotii pe ei de frica sa nu-i sanctionam drastic, asa ca incearca sa nu le ei apararea de frica aia absolut stupida – scuze, dar asta e adevarul – ca „vin comunistii”! Pana una-alta nici Crin si nici Ponta n-au fost membri PCR si nici n-au colaborat cu Securitatea; Baseaua si gasca lui de trogloditi imputiti DA!

    PS
    Unde kilu meu umbli? Ca tre’ sa-ti spun ceva neaparat in particoler.

  41. 41 nic
    Iulie 26, 2012 la 05:28

    Pai metodele lui Antonescu si Ponta sunt de bolsevici: procese de intentii, minnciuni grosolane.. Ponta mizeaza in mod clar pe inspaimantarea populatiei, altfel nu s-ar agita ca vine Basescu sa taie pensiile si sa vanda taram de parca la guvernare ar fi Basescu si nu Ponta.

    <Mai ;ipseste sloganul cu "lasati guvernul sa lucreze" ca pe ala cu "nu ne vindem tara" l-am auzit deja.

    Oricum, Ponta si Basescu sunt sprijiniti serios de comunisti, Voiculescu si Hrebecicu doar nu vor fi fosti anti-comunisti.

    Argumentul ca Ponta si Antonescu n-au fost membri PCR nu este absolut relevant; asa nici Becali nu a fost comunist, dar tot ca o puslama comunista se comporta de cate ori are ocazia.

    Antonescu e un super ipocrit – s-a dus la Timisoare sa agite spiritele ca in fiecare noapte are viziuni cu revolutionarii ucisi la Timisoara, dar ec a facut el in Senat sa afle vreun rapsuns? PN:L a avut ani de-a randul portofoliul justitie, si anii '90 si pana de curand, dar nu au facut mai nimic pt investigarea crimelor din anii '90.. sau chiar din perioada comunista.

    Cat despre gasca basistam ea ii include si pe proapsetii uselsiiti Placinta si Butoane? 🙂

    Reactiile unora ca penelistul Nicolaescu, fostul ministru al sanatatii, sunt pur bolsevice – individul asta practic propune legiferarea delictului de opinie.

  42. Iulie 26, 2012 la 15:38

    Deci dovada ceruta de Basescu si cretinii care pun botul la propaganda din presa basista:

    http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/205391_445083112198248_868819494_n.jpg

  43. 43 Sam Murray
    Iulie 26, 2012 la 15:50

    Bre, e luptă tare… Că abia ieri dăduseră RA-APPS următorul comunicat:
    ”Pana in prezent nu s-a primit nicio solicitare pentru ca imobilul Casa Dante sa aiba destinatia prevazuta de legea privind acordarea unor drepturi fostilor sefi de stat, se precizeaza in documentul RA-APPS remis Guvernului si semnat de directorul general al Regiei, Georgian Gabriel Sandu.”
    Cam brusc virajul…

  44. 45 Carmine Galante
    Iulie 26, 2012 la 18:00

    L-ai demascat, dawsone…Esti tare bobocule, mai ceva ca militienii cei buni din romanele marelui clasic Haralamb Zinca, pe care le citeam la cursul scurt pt. Mafioti. Sa fii iubit si nu uita sa te duci la vot. Sper sa fii treaz si vigilent si sa depistezi si tentativele de frauda ale dujmanului.

  45. 46 Sam Murray
    Iulie 26, 2012 la 19:10

    Supărat, supărat, supărat sunt, Doamne, supărat... Las`, că-ți trece, Carmine… Visai și tu o tură prin bazinu` din Dante. Lasciate ogni speranza…

  46. Iulie 26, 2012 la 20:18

    Tosh, nu ti se pare cam ciudata coincidenta asta? Nic s-a apucat sa fie multinick relativ recent. Oare nu cumva stia una-alta? Propaganda basista se bazeaza pe asta – vezi-l pe ala care nici macar IP-ul nu e-n stare sa si-l schimbe, daramite stilul. 😉

  47. 48 Carmine Galante
    Iulie 26, 2012 la 20:38

    Ce sa vizez la vila Dante cand eu am fost in paradisul bazinului dantesc? Pai asta a fost parte din practica de vara la scoala de mafioti. Ah, vilele din Primaverii, unde stau oamenii de bine, care au pus umarul lor voinic si grasutz la propasirea neamului romanesc, de la care bine-merita in veci.

    Crezi ca „made men” nu poate ca sa discute cu ‘telectuali distinsi si cunoscatori ai fenomenului ca domnu’ tovaras Hrebenciuc? 🙂

    Apoi nu uita ca Iliescu este tata’ nostru, al tuturor, de la sicilieni la corsicani, de la ‘Ndrangheta la Camorra, de la Cosa Nostra la Sacra Corona Unita.

    Cosa nostra, ce lucru minunat. Intrebati-l pe Victor, el stie, doar e „dottore”… 🙂

  48. 49 Sam Murray
    Iulie 26, 2012 la 22:02

    Începi să semeni cu Băsescu. Divaghezi, doar-doar uită omu` despre ce-i vorba… Mai bine pregătește-te de referendum. Sau tu urmezi directiva?…

  49. Iulie 26, 2012 la 22:14

    Inca o treaba interesanta: Nic a fost ultima oara in Romania in 2004. Coincidenta? 😀

  50. Iulie 26, 2012 la 23:25

    Ahahahahaha!!!!! 😆

  51. 53 Carmine Galante
    Iulie 27, 2012 la 01:59

    Dawson a scris:

    „Inca o treaba interesanta: Nic a fost ultima oara in Romania in 2004. Coincidenta?”

    inca mai mult, atunci s-a intalnit cu agentul operativ cu nume conspirativ dawson care se ocupa cu secrteizarea capacelor de bere. De atunci agentul cu pricina a ramas cu o afectune considerata accident de munca. 🙂

  52. 54 Carmine Galante
    Iulie 27, 2012 la 02:16

    Toshiro a postat:
    „Începi să semeni cu Băsescu. Divaghezi, doar-doar uită omu` despre ce-i vorba… Mai bine pregătește-te de referendum. Sau tu urmezi directiva?…”

    Urmez modelul lui Victor Ponta care diovagheza intr-unua: vba atacuri politice, ba comissile nu l-au chemat sa se apere, ba… Mai mult, ma inspir si din destinsii suporteri ai d-lui Ponta, pt care prezenta unui plagiator in frunte guvernului nu este o prioritate.

    In ceea ce il priveste pe Traian Basescu, eu nu l-am votat si nu il il voi vota niciofata, dar observ ca Basescu a fost (re)ales presedinte si datorita votului lui Dawson.
    Nu l-am votat nici macar la primarie.

    Basescu era corupt inca inainte sa ajunga presedinte

    Dar argumentele prezentate pana acum, modul in care au fost prezentate si intreaga situatie din Romania ma determina sa imi exercit dreptul de a alege.

    Si eu aleg sa nu particip la ceea ce consider a fi o mascarada daunatoare pt. Tara, mai ales pe termen mediu si lung.

    Eu nu vreau sa fiu partas la batjocorirea Constitutiei si nici nu vreau sa fiu complicele lui Victor Ponta sau Crin Antonescu. Am aceste drept si nu trebuie sa cer voie unor fosti votanti ai lui Traian Basescu sau unor sprijinitori ai fostilor colaboratori de baza ai basescului, precum Liviu Dragnea.

    Asa cum nu am participat NICIODATA la legitimarea regimului lui Basescu (spre deosebire de falsi moralisti ca dawson) nu vreau sa particip la legiitimizarea actiunilor lui Ponta sau Antonescu.
    Daca altii se regasesc in postura de complici ai cuplui Ponta-Antonescu, asta e alegerea lor si eu nu ma regasesc in acesta alegere.

  53. 55 Tommy Lucchese
    Iulie 27, 2012 la 05:46

    asa, ca sa mai arunc si eu putin cu praf in ochii lumii, ca don Traianus, sa vedem un autentic intelectual ne-bashist cum explica el capitalismul:

    Acelasi distins intelectual explica si ce e de facut:

  54. 56 Sam Murray
    Iulie 27, 2012 la 08:30

    Văd că sunteți puși pe clipuri…
    Uite un fel de Buranovskie Babușki în variantă dâmbovițeană:

  55. 57 jalabert
    Iulie 27, 2012 la 17:17

    dawsone, ultimul tau mesaj adresat mie ar putea fi haios, dar suna a propaganda goala 🙂
    cu pnl nu as avea mai nimic daca nu ar fi curve si lingai. iar psd nu votez nu pt ca „vin comunistii”, ci pentru ca nu sprijin niste mizerii criminale, populiste si cretine de stanga! iar cele 2 normalitati nu s-au intamplat catre 2004 … in rest sunt de acord cu ce spune nic (alias krokodil, alias belfegor).

    ps: ne auzim weekend-ul asta. am fost ocupat din motive obiective pe care ti le voi povesti :-))

  56. Iulie 27, 2012 la 19:41

    Stiu eu cu ce ai fost ocupat, doar ca nu dadeam de tine. Ce voiam sa-ti spun e sa nu te-apuci sa spui ca nu mergi la vot cuiva anume, stii tu, ca face urat. 😉

    Oricum, daca nu mergi la vot sa stii ca nu aperi dreapta, ci chiar cea mai jegoasa stanga, aia care promoveaza non-valorile si dezcurajeaza initiativa privata onesta. Spui PD-L si tragi apa. Stii scenariul meu cu cercetatorul. De ce crezi ca n-am putut veni sa-l definitivez la fata locului in primavara asta si sa discut viitoarea co-productie cu oamenii de-acolo? Exact – sunt periculos ca-s anti-basist, iar musiu Patapievici nu poate finanta dezvoltarea de proiecte valoroase, in schimb arunca milioane de euro in curul – la propriu, vezi articolul despre MRU – unor Neicusori si Neicusoare de tot cacatul.

    Concluzia: cine nu merge la vot are pula mica! Bine, tu probabil ca esti o exceptie, dar se compenseaza, ca Nic n-o are deloc. 😆


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Ovidiu pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Sam Murray pe STĂPÂNUL

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


%d blogeri au apreciat asta: