10
Iul
12

GERRY


Mi-am propus să nu mai vorbesc despre fotbal până în preajma începerii campionatului. Ce rost ar avea, ziarele sunt pline de bazaconii și am risca să ne luăm după ele… Dar, totuși, nu pot să nu mă opresc asupra unui interviu acordat Digi Sport. Știți bine cât îl apreciez pe Geraldo și bănuiți cum am primit vestea că GgB renunță la el fără să clipească. Așadar:

”Din partea mea, rămâne valabilă înţelegerea făcută cu Steaua… Antrenorul ştie cel mai bine, dar eu cred că Steaua are nevoie de mai mulţi fundaşi centrali… Eu m-am înţeles cu Gigi Becali verbal că mă voi întoarce pentru un salariu mai mic, dacă nu voi găsi o ofertă mai bună sau nu voi fi mulţumit de ea…  Eu sunt în discuţii cu două, trei echipe şi cred că în câteva săptămâni va fi totul clar. Din România nu am vorbit cu nimeni şi, oricum, aş refuza să merg la o rivală a Stelei, chiar şi pentru mai mulţi chiar şi pentru mai mulţi bani. Nu se pune problema să merg la Dinamo sau Rapid. Eu mă aştept să fiu căutat de cineva de la Steaua. Ei au telefonul meu şi am ajunge la o înţelegere…”

„Gardoş şi Chiricheş au calităţi similare. Sunt rapizi şi tehnici. Au un joc bun de picior şi de cap. Va fi prima dată când vor juca împreună şi au nevoie de timp, dar nu cred că vor avea probleme. Ei se completează foarte bine. Chiricheş are viteză bună, Gardoş loveşte foarte bine cu capul.”

Comentariile nu-și mai au rostul. Geraldo Alvez, te așteptăm!

8 Responses to “GERRY”


  1. 1 jeromelebanner
    Iulie 10, 2012 la 16:31

    Cred ca ar fi bun la Petrolul, dar gerry a zis ca nu vrea sa intareasca o contracandidata

  2. 2 Sam Murray
    Iulie 10, 2012 la 21:47

    Contracandidată? 😆

  3. 3 Ovidiu
    Iulie 11, 2012 la 10:16

    pai nu trageti si voi la locu’ 5?

  4. 4 jeromelebanner
    Iulie 11, 2012 la 11:14

    De ce zambesti? jiji si mimi si ana maria ai vostri au zis ca trageti la titlu, nu eu

  5. 5 Sam Murray
    Iulie 11, 2012 la 12:52

    Bre, prahovenilor, aveți și voi ceva dreptate. Vorba aia, ne-am bătut noi pentru titlu cu Oțelu` și Urzicenii. Și am pierdut. Așa că nu e cazul să vă iau prea tare peste picior. Da` un pic am voie… 😉

  6. Iulie 11, 2012 la 16:40

    Mie-mi place foarte mult cum joaca Geraldo Alves, dar te pui cu bizonu’…

  7. 7 Pictor Fonta
    Iulie 12, 2012 la 03:57

    Ce-ai bey cu bizonul? Pey ce treaba are el cu Steaua? N-ai vazut ca presedintele Argaseala l-a pus la punct pe bizon?

  8. Iulie 12, 2012 la 05:22

    Ah, am uitat, tie-ti place carne de la bizon… 😆


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

