22
Iun
12

UN RĂGAZ…


Bre, canicula asta e tot mai greu de suportat chiar și cu frigiderul la-ndemână… Căldură mare, monșer… Termometrul spune la umbră 37 de grade Celsius… Se cer luate măsuri urgente…

Domnilor!… Onorabili concetăţeni!… Fraţilor!… Iertaţi-mă, fraţilor, dacă sunt mişcat, dacă emoţiunea mă apucă aşa de tare… Fraţilor, mi s-a făcut o imputare şi sunt mândru de aceasta!… O primesc! Mă onorez a zice că o merit!… Mi s-a făcut imputarea că sunt foarte, că sunt prea, că sunt ultra-plimbăreț peste hotare, ceea ce n-ar cadra cu pozițiunea mea… Soţietatea noastră are de scop să încurajeze turismul românesc, pentru că, daţi-mi voie să vă spui, din punctul de vedere turistic, stăm răuAceastă stare de lucruri este intolerabilă, ea nu mai poate dura!… Așa că iau o pauză `telectuală de vreo două săptămâni. An Rumaní!  An Transilvaní!

Întrucât voi fi mai mereu pe drum, și nu știu cât timp și chef voi mai avea de tastatură, îmi iau măsuri de siguranță și vă anunț că e posibil un răgaz. Și ne-ntoarcem să serbăm the 4th of July, ca tot americanu`… Muzica! Muzica!

16 Responses to “UN RĂGAZ…”


  1. 1 jeromelebanner
    Iunie 22, 2012 la 12:32

    Te intorci la tzanc, incepe turul frantei.
    care e traseul din erdely tour?

  2. 2 Sam Murray
    Iunie 22, 2012 la 12:48

    `Ți-ar turu` să-ți fie… Poate-l convingi pe Banciu să ne lase cu fonfăneala lui despre tot și toate și să se limiteze la velocipedu` lui!
    Traseu: Sighișoara – Alba Iulia – Târgu Mureș – Turda, posibil și Predeal sau Azuga la înapoiere.

  3. Iunie 22, 2012 la 13:20

    Lasa, man, c-ai wireless si pe-acolo, mai verifica si tu din cand in cand ce se-ntampla pe-aici. Si poate ne tii la curent cu cate-o poza, ceva. 😉

  4. 4 jeromelebanner
    Iunie 22, 2012 la 13:26

    Banciu nu are velociped, numai aia mica are 🙂
    treci si pe la campia turzii, nu vei regreta, predealul si azuga sunt accesibile oricand, cu trenul, cu microbuze,

  5. 5 Sam Murray
    Iunie 22, 2012 la 13:41

    @Dawson
    Wireless o să fie, numa` cu timpu` nu știu cum o să stau. Cred că o să intervin cu câte ceva legat de meciuri. Povești și poze o să apară când m-oi întoarce. Mă aștept la imagini senzaționale…

    @JL
    Bineînțeles că voi trece și prin Câmpia Turzii, dar nu mă voi caza acolo. La Turda e un `otel gigea…

  6. Iunie 22, 2012 la 13:49

    Apropo de cazare. Stii ca vorbeam acum cateva zile despre Continentalul din Mures – intr-adevar, dupa ratinguri cica sunt vreo zece peste el!

  7. 7 Sam Murray
    Iunie 22, 2012 la 14:44

    Ei, două nopți oi răbda eu! 😆 Și mă dreg după aia la Turda…

  8. Iunie 22, 2012 la 14:53

    Jalabert stie faza – prin Mures un amic de-al nostru se apucase sa intrebe oamenii pe strada daca au palinca de vanzare. Sotia – pe atunci doar prietena – amicului era extrem de jenata, in timp ce Jalabert si cu mine radeam de mai aveam putin si lesinam. Pana la urma a gasit palinca la un restaurant care mi-a placut mult si pe care ti-l recomand, doar ca nu mai stiu cum se-ajunge acolo. Poate ne ajuta muresenii – e in centru, pe o strada principala, un soi de „Bulevard Pardon”, une iese lumea la plimbare (cel putin asa mi s-a parut mie).

  9. 9 Nic
    Iunie 22, 2012 la 16:11

    Drum bun, sanatate si vacanta placuta… la inceputul lui Iulie plec si eu intr-o excursie intr-un oras foarte vechi…

  10. 10 jeromelebanner
    Iunie 22, 2012 la 16:33

    Amicul vostru are dreptate, asa se face, totul e sa fii fara sotie, hehe

  11. 11 Shab
    Iunie 22, 2012 la 20:52

    Toshiro, o sa stai 2 nopti la Continentalul din Mures, am inteles bine? Hehe, am lucrat acolo cativa ani buni.. Intr-adevar, hotelul e cam invechit, dar eu spun ca macar pt locatie e ok tariful. Sunt hoteluri mult mai luxoase, dar cele care sunt in centru sunt mult mai scumpe, iar celelalte sunt la marginea orasului, deci nu prea merita. Cere camera pe et. 9 sau 10, ca acolo au aer conditionat (diferenta de pret e destul de mica) si cu vedere spre piata teatrului, ca poti vedea tot centrul si nici nu iti huruie masinile sub geam 😉
    Vacanta placuta!

  12. 12 Sam Murray
    Iunie 22, 2012 la 21:36

    De când mă tot câcâi să ajung la Neumarkt… L-am întrebat și eu pe unul din băieții mei unde se poate dormi decent două nopți și mi-a indicat imediat ”Continentalul” – centru, chestii. După ce am aranjat totul, apare și-mi spune că a găsit ceva mai pe gustul meu… Murphy… Nu-i bai, nu-s chiar așa mofturos, curat să fie… Data viitoare poate vă găsesc și pe voi!

  13. 13 Sergiu
    Iunie 27, 2012 la 18:36

    Te rog frumos poti sa-mi spuneti de unde aveti fotografia, adica de unde stiti ca este facuta in Sangeorz Bai ? Ma intereseaza deoarece eu sunt din acea zona si nu stiam ca aceasta fotografie este facuta acolo. Si inca o intrebare: cel din mijloc este Cosbuc ?

  14. 14 Sam Murray
    Iunie 28, 2012 la 12:39

    Sincer să fiu nu mai știu de unde am luat poza, dar era menționat anul când a fost făcută, precum și locul – Sângeorz. Interesantă observația ta, mai ales dacă luăm în considerare faptul că I.L.Caragiale locuia din 1904 la Berlin. Între cei doi exista o veche prietenie, întărită în timpul colaborării la ”Vatra”. Probabil, s-au reîntâlnit la băi, unde a fost făcută fotografia. Dacă mă uit cu atenție, mai degrabă cel din stânga e Coșbuc. Dar cei doi seamănă destul de mult, așa că nu bag mâna în foc…

  15. 15 Ovidiu
    August 4, 2012 la 19:00

    Tocmai ce-am ajuns acasa, dupa o scurta evadare la Mamaia. Am revenit pentru meciul Petrolului din seara asta, iar maine la prima ora iau drumu’ Ardealului. Dupa o escala de vreo doua zile la Sibiu, plec spre Salaj si Maramures pentru vreo zece zile. Pana atunci, va spun la revedere.

  16. August 4, 2012 la 19:36

    Bre, Ovidiu, nu-i cam cald acum pentru palinci? 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Ovidiu pe STĂPÂNUL
Keitel pe STĂPÂNUL
Sam Murray pe STĂPÂNUL

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


