06
Apr
12

ALTE SOCOTELI…


N-am patima pronosticurilor, nu joc la loto sau mai știu eu ce sistem de pariuri. Dar am prevăzut exact scorul din meciul Barcelona – Milan, în admirația unor colegi ai mei care își riscă frecvent banii pe picioarele lui Tănase, Dănciulescu sau Pancu. Așa că ieri au venit să-mi ceară părerea asupra meciurilor din Europa League, chit că i-am avertizat că și-ar pierde banii. Mi-au făcut un calcul și mi-au zis că, dacă-mi ies prezicerile, câștigul e de… 17400 de ori mai mult. Vă dați seama ce s-a mai râs. Da` să vedeți ce-a ieșit.

La Hannover-Atletico, am prezis 2-1 și calificare Atletico… la penalty-uri. A fost 2-1, dar pentru Atletico.

La Valencia-Alkmaar, am văzut un 3-0 clar. Iar n-a fost să fie, pentru că spaniolii au băgat patru…

Cea mai discutată a fost profeția (!?!) mea la meciul Athletic – Schalke: 2-3, deși bascii câștigaseră cu 4-2 în deplasare. Un astfel de scor mi-ar fi adus de… 29 de ori mai mulți bani decât aș fi pariat. În minutul 55 era 2-2 și nemții mai aveau 35 de minute la dispoziție să-mi adeverească pronosticul. A rămas 2-2…

Ultimul rezultat l-am ghicit la fix: Metalist – Sporting 1-1.

După cum vedeți, nu-s mama Omida. Dar, după cum mi-a spus un coleg, dacă aș fi jucat câte 10 lei pe fiecare meci, nu la total, aș fi ieșit în câștig. Aș fi pierdut 30 de lei la cele trei meciuri zbârcite, dar aș fi câștigat 55 pe mâna ucrainenilor. Câștig net: 25 de lei…

Ei, da` iar i-am băgat la idei, când le-am spus că, deși i-am anunțat încă din iarnă că văd CFR-ul campioană anul ăsta, e posibil ca următoarea campioană să fie… Steaua, care va învinge în adevărata finală din ultima etapă. Azi citesc că  alde Árpi și Muri s-au pus pe vândut blana ursului din pădure, anunțând cu emfază: ”vom sărbători în fața steliștilor și o să-i dedicăm trofeul lui Gigi Becali, pe un stadion plin cu suporteri vișinii”. Eu unul nu sper decât ca ultima etapă să găsească Steaua pe locul 2, la trei puncte distanță de leader, CFR. Și, bineînțeles, la sfârșitul meciului, ”stadionul plin cu suporteri vișinii” să fie martorul bucuriei steliste. Ca să priceapă și dl. Cadú ”de unde atâta interes pentru această echipă”…

Pentru a ajunge la momentul  prezis de mine, mâine seară voi fi suporterul corsicanilor. Văd că și-a revenit și Haltona după seria neagră a favoriților lui. Deși încă marcat de cotonogeala luată de la Chiajna si Ceahlaul, el… mizează pe tradiție. Nasol, că tradiția e aia cu malu`… Am verificat să văd ce zice menționata tradiție când e vorba de meciurile echipei sărmane pe terenul echipei în care românii par rătăciți printre străini. Păi, ce să zică? De la apariția în prima ligă a echipei inventate de Pászkány, cele două echipe ”ceferiste” au disputat 7 jocuri în Gruia.

În ediția 2004-2005, un 1-1, pentru ca, în ediția următoare, Rapid, care se lupta pentru titlu cu Steaua, să învingă cu 3-1. Surpriză? Deloc. Chiar Mirel Rădoi pariase pe victoria giuleștenilor… Au urmat patru ediții în care Rapid n-a reușit decât un egal.

În ediția 2007-07, după 28 de etape, primele două locuri erau ocupate de Steaua, cu 62 de puncte, și CFR, cu 60. Urma meciul CFR – Rapid. Rapidul ieșise din luptă după înfrângerea cu 0-3 în fața Stelei, prin golul înscris de Săpunaru… Drept care galeria corsicană s-a prezentat conștiincioasă la meci, dar îndemnurile  adresate favoriților au fost cam ciudate: ”Olé, olé, vrem să bată CFR!”…

În urmă cu exact un an, CFR nu mai avea nicio șansă la participarea în cupele europene, în timp ce Rapid lupta din greu pentru a prinde un loc. Și atunci de ce să ne mire victoria cu 1-0 în Gruia, cu un gol al lui Spadacio de la 30-35 de metri… În cele din urmă, Rapid avea să se claseze a patra în campionat, ceea ce i-a permis să dea cu nasul prin Europa. Sau, mă rog, să i se dea peste nas…

Nu știu ce va fi mâine seară, nu știu ce calcule își fac patronii, antrenorii, jucătorii. Da` măcar un egal ar fi perfect…

28 Responses to “ALTE SOCOTELI…”


  1. 1 Priapus
    Aprilie 6, 2012 la 15:46

    Io is de parerea asta: daca prezici ceva, nu tre sa se adevereasca imediat…Ca si tu ne prezici douaspatrule ala de vreo cinci ani…:)

  2. 2 Bormann
    Aprilie 8, 2012 la 02:55

    looooooooooooool! ce misto fu meciul spurcatilor cu saraciile din ploiesty! 🙂

    am fost vineri la tara la pdl – romgaz! cata taranime la meci … 🙂 si si aia aveau boala pe steaua lui migi, intr-un oras unde mai demult te ridicai in picioare chiar si cand invingeai echipa respectiva. impreuna cu fratele meu am dat carne tot meciul martorului, lui giani, ilyes si restului mizeriilor stranse prin zona … la gol am aplaudat de schema! 🙂 pacat ca poate se salveaza si scapa de desfiintare! am niste nervi …

    apoi am fost la cinematofrag. ceva cu placinta americana. am plecat cu vreo juma’ de ora inainte ca mi-era foame de big mac si sete de bere! si, pac, vad ca celelalte mizerii pdl-iste au fost mictionate de echipa oficiala a ciorilor! hahahaha! ma gandeam ca vor spune scarbele analfabetede razvan. hihi. sunt curios care linge primul! 😀 chiar ma bucur pt tiganul mic!

    ps: am fost si la invierepe la 12. numa’ ca la noi incepu la 9 si pe la 11 jumate’ era gata! huo! am dat mana cu popa si mi-am luat un jaegermeister sa serbez! 😀

  3. 3 Sam Murray
    Aprilie 8, 2012 la 08:00

    Christus ist auferstanden, Martin!
    Văd că și de Paști ești pus pe demolare…
    Trei meciuri care s-au terminat așa cum trebuia – Vaslui, Dinamo și CFR au luat-o pe coajă, așa că ”Steaua lui Migi” are iar șansa să reintre în cărți. Numai că, nu`ș cum se face, de fiecare dată când se ivește ocazia, Nilă, Dodel și ceilalți au grijă să facă una d-aia… Să sperăm că Sportul nu va pune probleme. Mă rog, tu speri altceva… 😉
    A, și mi-ai făcut o poftă de Jaegermeister… Iar eu vroiam să nu ies din casă azi…

    P.S. Au început… După ce a sărbătorit victoria de la Cluj cu ”un vin bun de Oyster Bay”, Haltona mai anunță o catastrofă: ” un F18 american s-a prabusit peste doua blocuri rezidentiale si le-a facut piese”. Mânca-l-ar mama de Răducioiu mic și haustralian… ”Blocuri rezidențiale”… ”le-a făcut piese”… adică, bag samă, ne-a tradus ”pieces”, să pricepem și noi, rumânii… Deh, noi, mai puțin umblați prin lume zicem ”le-a făcut bucăți/țăndări/praf”…

  4. 4 wollongong
    Aprilie 8, 2012 la 11:17

    hristos a inviat pt cine a inviat azi, iar pt restul urari de bine cu ocazia floriilor!

    eu cred ca migi va face „piese” echipa sportului. mi se par slabi aia (ca toate echipele din romania), iar fc pipera are un antrenor foarte bun. 😀

  5. Aprilie 8, 2012 la 11:55

    Bre, Bormann, da’ ai sarbautorit, nu gluma! 😀
    Cea care mi s-a prezentat drept secretara-ti e cumva cine stiu eu, anume dra. D.? 😉
    In fine, te sunasem sa-ti povestesc cate ceva haios de prin curtea lui Crusho. Ne pregateam de-un chefulete pe care el il incepuse deja cu unul din muncitorii care-i lucreaza la noua hachita care l-a apucat. Individul ala se facuse capace, adormise in iarba, asta il urcase pe veranda si-l intinsese pe niste saci de ciment. Am aparut eu si l-am ajutat sa-l care in casa, intr-un pat. Din cand in cand mai treceam sa verificam daca e bine. De vreo cinci ori l-am gasit cazut pe podea si l-am tot asezat la loc. Dimineata nu-si mai amintea nimic, evident, iar noi am observat cu surprindere ca are un ochi umflat! Deci halca din congelator si jap pe ochi. Ne-am amuzat noi putintel, dar eu radeam mai mult de scorurile de ieri. Amu, sincer, si daca bateau ceferistii clujeni cu 5-0 tot era meserie. 😆

    Tosh, Jaegermeister, bre? N-auzi? Un vin bun de Oyster Bay trebe. 😀

  6. 6 Sam Murray
    Aprilie 8, 2012 la 14:23

    Ptiu, că mi-am prins limba-ntre măsele încercând să-ți pronunț numele… 😀
    Aprob pozitiv: facem ”piese”. Și nu numa` studenții (că n-or fi de la Wollongong…), da` le vine rându` și ăstora cu malu`…
    Auzi, eu zic c-a fo` blat cu ecomacșii. S-a milostivit Árpike și le-a făcut un cadou frumos de… ziua lor… 😆 😆 😆

  7. 7 Sam Murray
    Aprilie 8, 2012 la 14:26

    Haulio, Dawson, păi, de un` să fac rost de-un Hoyster Bay? Mă mulțumesc și eu cu ce am disponibil…

  8. 8 RG
    Aprilie 8, 2012 la 19:44

    Coincidenta, si eu m-am cinstit de ziua Floriilor cu un Oyster Bay, Sauvignon Blanc. Stiu ce o sa zici, suntem clonati 😆

  9. 9 Sam Murray
    Aprilie 8, 2012 la 22:26

    Ei, na, cum să fiți clonați? Eu am auzit doar de o oaie clonată. Ori, la voi nu e cazu`… 😉

  10. 10 Nic2
    Aprilie 8, 2012 la 22:29

    Ok, Altona se pare ca s avut dreptate in fats unui toshiro prea infierbantat ca sa posts judeca limpede. Sau poste altona stie sau intelege fotbalul mai bine decat toshiro. Nu ca ar fi mare grozavie cu asta. Ca toshiro, in ciuda multiplelor sale talente, marturisite sau nu, nu prea le are cu prnosticurile in fotbal stiam de cativa ani, cand tosh dadea frecvent cu nuca in perete pe forumul sportm.ro

  11. 11 RG
    Aprilie 9, 2012 la 00:33

    Eh, era una din vorbele tale despre noi, rapidistii.

  12. 12 Casillas
    Aprilie 9, 2012 la 16:06

    Cum au castigat corsicanii, hop si „omulyo” pe aici cu aberatiile lui 🙂

  13. 13 Sam Murray
    Aprilie 9, 2012 la 17:57

    Nicușorule, e de apreciat că ai sărit în ajutorul camaradului Haltona. De asemenea, depistez aceleași vechi sforțări de a mă face piese. Cu aceleași rezultate… Cum mi se pare că ai scris și tu după o butelcă de Hoyster Bay, sper că acu` ți-a trecut și ai să pricepi ce și cum.
    Așadar, scrii tu fără să clipești (dar parcă aud un `hâc`…): Altona se pare ca s avut dreptate in fats unui toshiro prea infierbantat ca sa posts judeca limpede. Sau poste altona stie sau intelege fotbalul mai bine decat toshiro… tosh dadea frecvent cu nuca in perete pe forumul sportm.roIa să vedem noi…

    1. Idolul tău a scris negru pe alb că mizează pe tradiție. Să fi scris eu asta nu m-ar mai fi spălat toate apele din lume… Pen` că, așa cum am precizat, tradiția ultimilor ani era favorabilă ecomacșilor, favoriții voștri nu aveau decât două victorii din 7 (șapte!) meciuri. Să fie Haltona fan KVSC? Că, așa înfierbântat cum m-ai văzut, speram măcar într-un egal, o victorie a corsicanilor de ziua lor mi se părea un vis prea frumos…

    2. Despre modul cum înțelege Haltona fotbalul stau mărturie comicele lui harticole și perseverența cu care dă cu bățu-n în baltă… E suficient să îi compari prezicerile cu rezultatele. Precis că nu folosește ghiocul…

    3. Mă-ngrijorează și memoria ta… Nu de alta, da`, dacă scormonești cu grijă în adâncurile memoriei, o să ai o surpriză: chiar dacă n-am pretenții că aș fi Mama Omida (n-am cum, că n-am tricou vișiniu…), am avut cele mai multe puncte la concursul gestionat de roman_ro..Vorba ta, ”nu că ar fi mare grozavie”. 😉

  14. 14 Sam Murray
    Aprilie 9, 2012 la 17:58

    Păi, RG-ule, și-asta cu oaia… tot despre voi este… 😆

  15. 15 Nic
    Aprilie 11, 2012 la 01:16

    Pt casillas: bey nenicule, am lipsit de pe forum din motive cu totul independente de fotbalul romanesc. Hai lasa-i pe corsicani si ramai la scandinavii intotdeauna superiori din cartierul de vest: Nila, banel, lacatus si alti „vikingi”…

    Sunt oricum dezamagit de rezsultatele din alte campionate pe care chiar le urmaresc atent… inca un an cu manure castigand premier league, ajutata de arbitrii si de deciziile penibile ale FA, un an cu mizeria numita Juventus Torino castigand un alt campionat (iarasi cu hotii la drumul mare, vezi derby-ul cu Milan)… astea sunt mai greu de digerat chiar decat ziarele romanesti „de specialitate” (in realitate niste tabloide infecte)…

  16. 16 Nic
    Aprilie 11, 2012 la 01:22

    @Sam Murray, scormonind prin memorie eu im amintesc ca erai cam slabutz la concursurile de pronsoticuri organizate de lupul galben.. nu stiu la ce puncte te referi tu, la fotbal cu nasturi sau la punctele adunate in toata viata matale de chibitz amator, chiar foarte amator… In clasamentul de pe sportm.ro erai cam departe in uyrma mea, erai un fel de Siena pe langa Inter Milano, sau un Blackburn pe langa Arsenal..

    Ti-am mai zis: matale te pricepi la istorie, cat de cat, la gastronomie, si la filme si excursii. Ityi sunt recunoscator pt. majoritatea editorialelor pe aceste teme.

    De ce nu ne oferi mai mult pe subiecte la care ai demostrat mestesug si talent, si insisti in domenii la care nu prea te pricepi? 😉

  17. 17 Sam Murray
    Aprilie 11, 2012 la 08:32

    Regret că nu-s pe gustu` lu` matale, Nicule. Da` eu mi-am făcut datoria și te-am îndreptat spre tărâmuri care să-ți provoace satisfacțiile pe care le aștepți – la filozofi, la tarlaua lu`Haltona. Sau, de ce nu, să-ți tragi un blog pe care să-ți expui infailibilele teorii, inclusiv generoase ponturi pentru cei ce vor să dea lovitura la pariuri. Că matale, din câte pricep, ești chibiț profesionist…

  18. 18 Casillas
    Aprilie 11, 2012 la 11:20

    Sam, nu-i mai da idei lui „omulyo” 🙂 Iti dai seama ce ar fi sa isi faca analfabetul asta blog ? 🙂 Ar fi primul blog scris in limba corsicana. Bineinteles, ca un haltonez ce se respecta, el se pricepe la orice, de la pariuri pana la istorie. 🙂

  19. 19 Sam Murray
    Aprilie 11, 2012 la 12:06

    Casillas, nu știu dacă ți-am spus, mie-mi place să descifrez cele mai ciudate scrieri, așa că un blog al lui Nic ar fi o provocare… Plus că aș mai fura și eu ponturi sigure și m-aș apuca de pariuri. 😉

  20. 20 Casillas
    Aprilie 11, 2012 la 13:19

    Da, ai dreptate, ar fi o mare provocare, dar ma tem ca nici Champollion nu ar fi in stare sa descifreze scrierile lui „omulyo” 😉

  21. 21 Sam Murray
    Aprilie 11, 2012 la 13:25

    Acu` nu fi răutăcios… Champollion ar fi chiar încântat să dea de vinurile sexi… 😆

  22. Aprilie 11, 2012 la 16:46

    Hai, Nic, ca esti amuzant de incrancenat cand vine vorba de pronosticuri. E un episod in Suburgatory cand merg unii in Atlantic City, iar unul se descopera a fi maniac in materie de jocuri. Cum face e de poveste – ai grija sa nu patesti la fel. 😀

  23. 23 Nic
    Aprilie 12, 2012 la 08:11

    Bey nea casillas, matale gandesti cand postezi?:) iar te repezi ca fata mare la maritat si bagi o tampenie… De unde pana unde ai dedus bey fraiere ca m-as pricepe la „pariuri”? 🙂
    Eu nu pariez, si m-am referit doar la pronosticuri, nu la pariuri, dar un semidoct figurant ca casillas probabil nu vede diferenta… :0 Nu e prima data cand semidoctul care semneaza casillas dovedeste ca nu prea are proprietatea termenilor… Inapoi la scoala, bey voiosule.. 🙂

    @ Dawson, multumesc pt. recomandare… voi incerca sa vad episoul cu pricina. Altfel, doua lucruri ma supara in acest final de sezon: Juve sa castige campionatul Italiei si manure pe cel Angliei.. te stiu fan Juve, asta e, nimeni nu e perfect, dar in Anglia cu cine tii? 🙂

  24. 24 Casillas
    Aprilie 12, 2012 la 08:51

    Acu, ca tot veni vorba de pronosticuri, astea sunt glume de gradinita cu pronosticuri puse pe forumuri, facut concursuri si vazut apoi cine a iesit pe locul 1. Cum pui pe bani, cum nu iti mai iese nimic. Sunt curios daca a castigat cineva vreo suma consistenta la paruri, ma cam indoiesc de asta…..

  25. 25 Nic
    Aprilie 12, 2012 la 09:16

    @ Sam Murray, Dawson si toti cei prezenti pe acest blog:

    Va rog sa incercati sa urmariti un interviucu un artsit al carui talent transcede granitele… …

    http://www.pbs.org/wnet/tavissmiley/interviews/dancer-mikhail-baryshnikov-part-1/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:pbs/kcet/tavissmiley-audiokcet/tavissmiley-audior/d

    Parte a doua interviului, transmisa pe PBS astazi, este chiar mai frumoasa, Baryshnikov povestind despre viata sa in Rusia, despre experienta sa rus nascut si rescand in Riga, afirmand fara echivoc ca pracstic familia sa (rus autentic) fusese adusa in Rusia ca forta de ocupatie (tatal sau fin ofiter superior in Armata Rosie)…daca mai multi rusi (si nu doar rusi) ar fi si ar gandi precum Mihail Baryshnikov lumea aceasta ar fi cu siguranta mai buna…

    Sam Murray, te rog incearca sa urmaresti ambele parti ale interviului…sper ca nu vei fi dezamagit.

    si ca o dedicatie speciala pt. Sam Murray si Dawson:

    Sam, crezi ai putea sa dezvolti canva niste editoriale nu doar despre Baryshnikov dar si despre Scoala Rusa de balet? sau macar despre cariera lui Mikhail Nicholaievich, dansator si actor…Evident, aceasta este atat o sugestie cat si o rugaminte…

  26. 26 Sam Murray
    Aprilie 12, 2012 la 10:19

    Acu`, Nic, vorba aedului vișiniu Leapșă: nu ma bag la chestii la care nu ma pricep. Cu excepția pronosticurilor…
    Nu sunt un mare fan al baletului, dar mă mai uit din când în când. Pe vremuri am avut ceva legături cu arta asta. Dar de altă natură… Mai întâi a fost o relație cu o balerină, apoi cu o alta. Deh, tinerețea… Apoi a fost o perioadă când, datorită unui văr, fost mare balerin, am petrecut multe momente în compania colegilor săi, am fost și la vreo două-trei spectacole, dar preferam să-i văd dansând pe la petreceri – mici recitaluri fără impuneri, fără reguli stricte. Filmul ”White Nights”, fără să fi fost o capodoperă, mi-a plăcut. Tratează corect drama artistului cu aripile frânte de politic… Dar, de aici și până a mă lansa în considerații despre școala rusă de balet, de Barîșnikov și cariera lui e mult prea departe. Îi las pe alții…

  27. Aprilie 12, 2012 la 10:26

    In Anglia tin cu Liverpool.

  28. 28 Nic
    Aprilie 12, 2012 la 15:24

    @ Dawson: stiam eu ca ai si parti bune… Nu ca as fin fan Liverpool. dar in comparatie cu manure….


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


