08
Feb
13

FULGI DE NEA


Poate pe neașteptate, a revenit zăpada. Nu faptul că ninge m-a mirat, ci fulgii uriași care cad din cer…2013-02-08

9 Responses to “FULGI DE NEA”


  1. 1 vt
    februarie 8, 2013 la 20:19

    Parca nu mai e ca-n “Iarna pe ulita”…

  2. februarie 9, 2013 la 16:22

    Buey, Ovidiu, la multi ani! :D

  3. 3 Ovidiu
    februarie 10, 2013 la 15:30

    multumesc! ce bine informat esti :D

  4. 4 Priapus
    februarie 10, 2013 la 22:16

    Apropos de fulgii de nea, are careva “emotii” ca razboinicu’ lu’ minii va fi condamnat la inchisoare?? In Romania?? Pfui, drace….

  5. februarie 11, 2013 la 12:52

    Pai bre, Priap, cat timp sunt in libertate cazuri mult mai grave, precum Roberta, Udrea, Boc, mafia basista in general si chiar Basescu insusi, e cam aiurea sa ne intereseze un oarecare Becali care i-a luat la intrebari pe unii care i-au furat masina.

  6. 6 Mihai
    februarie 11, 2013 la 15:22

    Din cate am inteles de la niste oameni cu parul mai alb decat al meu, in popor se stie ca de Sf Haralambie ninge…Ne-a reamintit Sfantul ca se tine mereu de cuvant:)

  7. 7 Priapus
    februarie 11, 2013 la 22:59

    “Nu pot să cred aşa ceva. Nu mai calc în ţară niciodată. Familia mea a plâns prea mult. Mama mea, soţia mea…. Eu vreau să îmi pun familia la adăpost.

    Nu e adevărat că nu mai pot fi parlamentar…

    Nu e vorba de învingător, aici pierde ţara românească. Cum adică să mă condamni? Hotărârile pe care le voi lua de acum înainte le voi lua cu familia mea. pentru că vreau să fiu liniştit, nu vreau ca nevasta şi mama mea să mai plângă. Nu mai vreau să plângă familia mea, vreau să o pin la siguranţă şi la adăpost.

    România nu e un loc sigur… E batjocură. Mi-e ruşine să fiu batjocorit.

    Voi sta ascuns. Mi-e ruşine să mai fiu văzut în ţara aia… O să mă retrag din PNL, pentru că nu vreau să-i fac probleme lui Tăriceanu şi voi dori să ţin un discurs în parlament”, a spus Gigi Becali la RTV.

    “Să fie clar. La ora această mă interesează doar familia mea. Nu mă mai interesează nimic! O să mă consult cu ei şi voi vedea ce voi face. Să văd ce vor. Bine, pe mama nu am cum să o duc în străinătate la vârsta asta… Aceste judecătoare vor trăi cu un coşmar toată viaţa, dacă au vreun Dumnezeu. Cum vor sta ele cu familiile lor ştiind că au condamnat un om nevinovat”

    Dati-mi o batista, ceva, sa-mi sterg lacrimile…

  8. februarie 12, 2013 la 01:01

    Bre, nu prea e de ris, daca facem abstractie de identitatea aluia, pentru ca:
    1. Asa cum spuneam si mai sus, exista cazuri mult mai grave, deci asta poate intra lejer la capitolul diversiuni.
    2. Se creeaza un precedent extrem de periculos – de-acum borfasii este foarte posibil sa actioneze cu si mai mult tupeu.

  9. 9 Priapus
    februarie 12, 2013 la 02:38

    Astept cu sufletul la gura dicursul din parlament…


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 26-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834/index.html

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

